Jump to content

sebaso

moderator
  • Content Count

    3873
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

498 Przezacny kompan

7 Followers

About sebaso

  • Rank
    .
  • Birthday 04/26/1986

Profile Information

  • Name
    Sebastian
  • Płeć
    Not Telling
  • Zainteresowania
    motoryzacja,moje sc i cc, samochody z okresu PRL,tuning
  • Car
    dwa czarne, żółty i czerwony

Recent Profile Visitors

1535 profile views
  1. Na przełomie 2003/2004 moi teściowie kupili nową xsare Picasso, dość szybko ja zagazaowali, przy czym utracili gwarę na silnik (normalne ), ale po tym wszystkim pękł mieszek zmiany biegów i jeden z serwisów odmówił naprawy z powodu założenia instalacji gazowej . Kolejny nie miał z tym problemów .
  2. Ba, ten sam co MB A-Class i B-Class
  3. A ja znam takich co autem za 100 EUR zrobili 50 tys w półtora roku jeżdżąc po DE, z DE do PL etc. i auto ani razu nie odmówiło posłuszeństwa . Nie ma co generalizować .
  4. Jasne tylko sc, czy cc również ?
  5. Kupiłeś już coś? Z dłubaniem - to pogadaj z bratem, to Ci powie ile wsadził w silnik .
  6. Przecież to jest to, co wrzuciłem w swoim drugim poście w tym wątku .
  7. To wsadzaj od razu 16v, przy aktualnych cenach tych silników, wsadzanie góry od 16v do dołu 8v Imo mija się z celem - tak jak @Lesiu_Zett pisze.
  8. Właściciel firmy, która kładła mi deski na tarasie, opowiadał że kiedyś zrobili eksperyment u siebie w warsztacie i usmażyli jajka na kompozytowych dechach . U mnie jest to od strony południowej, wiec kompozyt no way...chociaż był brany pod uwagę. On głównie kładzie modrzew syberyjski, nam zrobił ze świerku skandynawskiego
  9. Wszystko pomieszałeś, do 2009 r. tak podobno było . Tu sznurek
  10. Jakieś źródło. W życiu o czymś takim nie słyszałem. Dotyczy OC, czy AC tez ?
  11. U mnie najgorzej chyba jest jak wsiadam z CC do Ravki i próbuję otworzyć prawą szybę szukając przycisku z prawej strony kolumny kierownicy .
  12. Ja znam takich co przy padniętej UPG nie planują głowicy, tylko dokładnie ją czyszczą i zakładają sprawdzając tylko czy przylgnie są proste . O dziwo te silniki niezle chodzą i wcale szybko nie padają.
  13. Jak wsadziłem pierwszą 16tkę do sc to silnik mi się opierał o pas, ale fakt ze wcześniej był wydzwoniony i pas był chyba zle wstawiony, przy 899 i 1.1nie było problemu . Po tym swapie był remont budy w tym i nowy pas i już nie opierał, ale miejsca to tam za wiele nie ma .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.