Jump to content

sebaso

moderator
  • Content Count

    2220
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 3h 59m 40s

About sebaso

  • Rank
    .
  • Birthday 04/26/1986

Profile Information

  • Name
    Sebastian
  • Płeć
    Not Telling
  • Zainteresowania
    motoryzacja,moje sc i cc, samochody z okresu PRL,tuning
  • Car
    czerwony, czarny i żółty

Recent Profile Visitors

1054 profile views
  1. No nie do końca, bo ponad rok temu poszło zgłoszenie do DVLA, że auto będzie wyeksportowane.
  2. Od grudnia sprzedawałem podobny samochód bo Toykę Rav Mk 3 z 2012 roku. Pierwotnie właścicielem była moja mama, a po półtora roku odkupił od niej go jej facet. Jako, że miała 71kkm to wystawiłem ją jako prawie najdroższą z tego rocznika za 58kpln, na olx. Dzwonili tylko z aaaauto i był jeden gość co zwracał 4 litery przez wiadomości na portalu i ostatecznie odpuścił. Drugie ogłoszenie poszło na otomoto - 55 kpln, ze 3 telefony z czego jeden jak się dowiedział się że to tylko ośka (chociaż było to opisane) rozłączył się... Kolejne ogłoszenie na otomoto za 53,5 kpln, dwa telefony: jeden z Toyota Bielany(chcieli dać 49kpln) i drugi już na koniec ogłoszenia, z pytaniem czy są na samochodzie jakieś wykwity rdzy . Podobało mi się, że nie zaczął od negocjacji ceny, ostatecznie po tygodniu przyjechał, obejrzeli z kolegą, pojechaliśmy na SKP na weryfikację stanu technicznego i wziął ostatecznie za 50,5. W drodze na SKP się zgadalismy, że w ogóle zna moją mamę od wielu lat i tak ravka zmieniła właściciela. Dzisiaj rozmawiałem z matulą, a że akurat miała próbę(jest m. in. drygentem) w dniu dzisiejszym z orkiestrą, w której on gra to rozmawiali o samochodzie. Jest zachwycony (auto było w super stanie), właśnie założył lpg i śmiga. Wcześniej miał właśnie Sportage (poprzedniego od Twojego ), ale mu zgniła na podłużnicy więc oddał ją za pół darmo i stąd było pytanie o rdzę na toyce. Generalnie nie poddawaj się musi się trafić ten właściwy kupiec .
  3. Z prądem to IMO nie jest taki problem, jak z padem jakiejś części - jak ostatnio padł jakiś moduł, którego nie mieli na stanie i przez dwa dni (weekend) winda była nieczynna i część samochodów była uwięziona w garażu do poniedziałku, dobrze że stało się to po tym jak pojechaliśmy z żoną na porodówkę . Co do platformy to faktycznie nie jest to zbyt wygodne jeśli trzeba wyjechać autem z góry, ale wolę takie dwa miejsca niż 1 normalne . W moim przypadku jakieś 20 kpln mniej, ale dwóch normalnych bym i tak nie mógł kupić, bo akurat w garażu jest 11miejsc ogółem z czego 5 z platformą, w bloku obok(ta sama inwestycja, tylko dużo większy blok i garaż ma 3 poziomy) podwójne są jeden za drugim, ale problem wyjazdu tym drugim autem dalej pozostaje. 2tony.
  4. Bardziej nie możesz postawić za bardzo do ściany, ale tam jest ogranicznik w postaci takiego betonowego klina, o który opiera się koło więc nie przekroczysz tego .
  5. To nie z tyłu, a pośrodku i jedzie właśnie na nich, jak podnośnik kolumnowy.
  6. Platforma, od paru lat robi się to dość popularne, przynajmniej w Warszawie. Ta akurat jest fajna bo po pierwsze nasz garaż jest wysoki i oba miejsca też są przez to wysokie, a po drugie jest szeroka, płaska i podnosi się w jednej plaszczyźnie. Szwagier w poprzednim mieszkaniu miał taką, że na górę wchodziło tylko małe auto typu Picanto, a na dole trzeba było uważać przy wychodzeniu z auta żeby głową nie przywalic w platformę bo była pochylona. Edit: platforma to jeszcze nie jest taki wynalazek, w porównaniu do windy, do której muszę za każdym razem wjechać żeby się wydostać z/wjechać do garażu .
  7. Cirka 43kpln, gdzie pojedyncze lekko ponad 30kpln więc wybór przy 3ech autach był oczywisty i tak potrzebne jest UDT.
  8. Nie wszędzie, do mnie np. wjedziesz i w wielu nowych inwestycjach też jest to tak robione, że wjedziesz z autem z LPG. Ja kupiłem takie miejsce i śmieje się z tych sąsiadów, którzy kupując mieszkanie nie uwzglednili tego wydatku, a teraz parkują na pasie do skrętu w uliczkę i dostają mandaty, gdzie od początku było wiadomo, że będzie w tym miejscu problem z parkingiem. BTW profi zamazane tablice, ale z telefonu na szybko lepiej nie potrafiłem, a z uwagi na głupie pomysły niektórych userów wolałem to zrobić .
  9. A ja ostatnio, żeby wymienić musiałem pojechać do Lbn(dobra tutaj powiedzmy moja wina, bo się nie przemeldowałem), wziąć na ten dzień wolne, a w urzędzie spędziłem min. 3 godziny, odbiór nowego - faktycznie 5 min.
  10. Dziękuję wszystkim, którzy się wypowiedzieli w tym wątku Generalnie pokrywa się z tym co mu odpisałem w pierwszej wiadomości. Dla mnie ten samochód można porównać z cytatem z pewnego polskiego filmu, że jest jak świnka morska - ani świnka, ani morska .
  11. Serdeczny przyjaciel zapytał mnie dzisiaj co sądzę o tym modelu, jako że nie za bardzo wiem co mam mu odpowiedzieć to pytam Was o opinię . Przesłał mi to ogłoszenie... Poza ohydnym kolorem więcej nie potrafię się wypowiedzieć
  12. Z tych dwóch ja bym brał bawarę bo dobrze mi się jeździło G01 .
  13. To ciekawe, bo deska na Europę była całkiem inna, a to co widzimy na zdjęciach to typowa Fabia. Tutaj masz polo EU RHD
  14. Nie no wiem, dlatego zapytałem - czyli standardowo jak na użytkownika Fiata przystało . Ja z kolei zauważyłem u siebie w megi, że odkąd jeżdżę nią ja (raczej zawsze gasze wcześniej światła przed zgaszeniem pojazdu) to rzadziej mi się przepadają H7, niż mojej mamuśce, która jak Twoja jeździła zawsze w pozycji on.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.