Jump to content

Maciej__

użytkownik
  • Posts

    55065
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    132

Maciej__ last won the day on July 13

Maciej__ had the most liked content!

2 Followers

About Maciej__

  • Birthday 10/05/1981

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa - Ursus
  • Car
    Mazda CX5 2.0 & Citroen C3 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maciej__'s Achievements

Reliant Robin Space Shuttle

Reliant Robin Space Shuttle (19/19)

  • Addicted Rare

Recent Badges

29.2k

Reputation

  1. Tylko, ze Ibiza 1.5 wystepuje jedynie w najwyzszej wersji FR z DSG. To raczej auto dla kogos kto swiadomie chce klase B a nie kompakta i sprzedaz bedzie w promilach.
  2. A nie lepiej to zwyczajnie oderwac? Nie widac tego z zewnatrz a wplywu na funkcjonalnosc nie ma zadnego
  3. Tego to chyba nie ma w zadnym bagazniku na hak... Jedynie te w kamperach/przyczepach mocowane do sciany powyzej swiatel/rejestracji.
  4. To nie lepiej wziac Kadjara? https://www.otomoto.pl/oferta/renault-kadjar-tce-140-intense-zadzwon-po-dodatkowy-rabat-ID6DS0jJ.html#fa567839db
  5. Cos w tym stylu, ale czesto zeby sie dostac do dolotu, to trzeba troche porozkrecac
  6. Normalnie, jak to na AK Otwierasz maske, zdejmujesz koszulke, zakladasz spodnie warsztatowe, rozkrecasz elegancko dolot i zatykasz koszulka, ktora zdjales w punkcie drugim Po wszystkim wycierasz rece ze smaru i otwierasz piwo Tutaj kazdy dlawi rozbieganego diesla raz w tygodniu, wiec procedure ma w malym palcu.
  7. Rozrzad na lancuchu, to pewnie dopiero jak zacznie halasowac
  8. Z tego co czytam to po 2012r nie ma juz raczej problemu z rdza... Moja CX5 jest z 2016 i poki co wyglada dobrze Ale jak planujesz zakup na 10+ lat to rozwazylbym konserwacje podwozia.
  9. Patrzyles na Mazde CX3 lub zwykla 3-ke? https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx-3-mazda-cx-3-sky-prestige-automat-ID6DY8zm.html#663a35f44a https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx-3-2-0l-skyactiv-g-121km-6mt-4x2-skyjoy-pakiet-plus-ID6DYk3P.html#07681cf1d2 https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-mazda-3-sedan-hikari-manual-ID6Dob0j.html#800c28fe86 https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-hb-2-0l-skyactiv-g-150km-6mt-4x2-kanjo-2020-ID6DFoX5.html#800c28fe86 Ewentualnie CX30:
  10. Maciej__

    Mustang

    Do momentu az zajrzysz do wnetrza
  11. Ale z tego co pisze to AWD to glownie fanaberia, bo i tak tym autem praktycznie nie jezdzi Wiec chyba bardziej chodzi o lepsze samopoczucie niz walory praktyczne A tak na serio to moze jakies Volvo XC 70 by sie znalazlo? Chociaz na zdrowy rossadek to wlasnie Outlander albo S-cross
  12. Maciej__

    Mustang

    Tylko, ze 3.7 to chyba nie bylo w najnowszej generacji? Wiec masz wybor pomiedzy 2.3T albo 5.0...
  13. Maciej__

    Mustang

    Ale ja nie pisze o spalaniu w miescie, tylko srednim z dluzszego okresu... Na taxi przeciez tym nie jezdzi
  14. Maciej__

    Mustang

    Hmm, szwagier ma od nowosci 2,3T i to pali srednio 11-12l...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.