Jump to content

Maciej__

użytkownik
  • Content Count

    53484
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    122

Maciej__ last won the day on May 6

Maciej__ had the most liked content!

Community Reputation

27385 Człowiek - do rany przyłóż

2 Followers

About Maciej__

  • Rank
    Reliant Robin Space Shuttle
  • Birthday 10/05/1981

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa - Ursus
  • Car
    Mazda CX5 2.0 & Citroen C3 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cos w tym jest, ze nowe auto to nowe auto i jakos daje wiecej frajdy niz uzywane
  2. Maciej__

    KIA EV6

    NIkt normalny tak nie jezdzi, ale oczywiscue mozna wpisac 250+ zeby bylo bardziej dramatycznie Ja nawet nie pamietam, kiedy jechalem szybciej niz 150 przez dluzsza chwile niz przy wyprzedzaniu... A paliwo mnie nie boli.
  3. Coraz wiecej ludzi moze sobie pozwolic na zakup nowego auta i dochodzi do podobnych wnioskow
  4. Wiekszosc aut klasy B sie obecnie zaczyna niewiele nizej Inna kwestia, ze ta nowa Fabia ma 4.1m dlugosci i rozstaw osi wiekszy niz Octavia 1
  5. A co rozwazasz w Renault? Jesli Kadjara to ja bym sie chyba wstrzymal do nowego modelu, bo ten juz troche traci myszka... Patrzyles moze na nowego Qashqaia?
  6. Poki co to cala dyskusja jest mocno akademicka I normalnie lecicie z kalkulatora ubezpieczen czy macie jakies negocjowane stawki na flote?
  7. A kto powiedzial, ze to by mialo dzialac rowniez dla aut zarejestrowanych na firmy? Przeciez one i tak chyba ubezpieczaja na innych zasadach niz Kowalski... Znizek raczej nie zbieraja tylko placa pakietowo?
  8. Maciej__

    KIA EV6

    To ile faktycznie stracil to mozna ocenic w momencie jak sprzedasz auto Tabele z TU to mocno pogladowe dane
  9. Maciej__

    ID.4

    Widzialem ostatnio na drodze, to faktycznie spore auto
  10. I to byl ten remont z tytulowego postu?
  11. Niestety taki urok silnikow wolnossacych o nieduzych pojemnosciach Zeby sie zaczal sprawnie rozpedzac to trzeba zbic 1-2 biegi i zlapac te 3,5-4kRPM
  12. Najwieksze zapotrzebowanie jest na AK, ale glownie teoretycze
  13. Teraz to jest nowosc, wiec pewnie zostaje ASO, ale od tego masz poki co gwarancje Za klika lat MHEV bedzie na drogach tyle, ze pojawia sie niezalezne warsztaty, ktore beda naprawiac te silniki. Szczerze mowiac z takimi dylamtami, to bym sie na Twoim miejscu skierowal ku Toyocie z hybryda bo to mocno sprawdzona technologia.
  14. Astra 1.6T 200KM oferowala taka mozliwosc i sprzedaz tego byla marginalna...
  15. Raczej za wczesnie na jakies dlugodystansowe testy bo... Ale jak Ci w normalnym aucie padnie pasek od alternatora to tez daleko nie zajedziesz IMHO nie ma co sie martwic na zapas Rowniez dobrze moze pasc 100 innych rzeczy w aucie, ktore je unieruchomia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.