Jump to content

skkiper

użytkownik
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19h 31m 50s

About skkiper

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    motoryzacja, żaglarstwo
  • Car
    Honda
  • Motorcycle
    Honda XLR

Recent Profile Visitors

417 profile views
  1. W takim razie jakie opony w rozmiarze 2.75-21 i 4.10-18 możesz polecić ? Nabieram umiejętności więc myślę że w przyszłym sezonie umiejętności pozwolą pojechać dalej w las ... Serio pytam
  2. Opony raczej na szuter i lekki teren. Na błoto i głębszy piach potrzebna jest kostka ta z kolei nie nadaje się na asfalt. Szerokość fabryczna na kołach 21" i 18 "
  3. Małe enduro daje radę i radość z jazdy zwłaszcza tam gdzie kończy się asfalt ....a starzy wyjadacze mówią że 125 cc to co najwyżej po bułki.
  4. Tak na chłopski rozum, nie sądzę aby komuś chciało się podrabiać papiery trzydziestoparoletniego motocykla o nie dużej wartości rynkowej. Tym bardziej że ten sprzęt można zarejestrować bez dokumentów.
  5. Tu akurat kwota jest +/- 3 x większa. Motocykl ma 35 lat, jest cały w ori lakierze,poszycie kanapy ori, lakierowanie silnika takoż, jezdzi zaje..... Trudno się do czegokolwiek przyczepić. Papiery wyglądają ok. Nosz k-wa, jak znam życie i rynek sprzeda się w ciągu kilku dni...
  6. Zupełnie przypadkowo natknąłem się na oldschoolowy motorek Hondy w naprawdę fajnym stanie. Cena jak za średniej klasy rower. Motorek niedawno sprowadzony z Niemiec, jest duży-mały brief, stara f-ra zakupu , wydruki potwierdzające niewielki przebieg, Problem polega na tym że możliwa jest wyłącznie transakcja k-s "na niemca". Normalni spuścił bym sprzedawcę na drzewo ....ale sprzęt wart grzechu. I teraz pytania bo im więcej googlam , tym bardziej głupieję... Bardzo ryzykuje? Jakie opłaty żeby to zarejestrować?
  7. Owszem można: https://www.olx.pl/oferta/honda-accord-aerodeck-1988-automat-CID5-IDo5qhS.html#c47a308350 Jeżeli buda bez większych oznak korozji, brać, dopieścić i cieszyć się jazdą nietuzinkowym autem.
  8. Nie było takiej potrzeby. Jak sprzedawałem nikt z klientów nie skarżył się że tuż po zakupie nie dojechał do domu, jak kupowałem było podobnie.
  9. Fabryka niczego nie przerabia. Dobry lut plus rurka termokurczliwa są lepsze od wszelkich zacisków.
  10. Znam takich co nic nie wezmą , na AK jest ich od groma
  11. Taki prawdziwy za porady zażyczy sobie +/- tyle ile niefartowny kupiec za lawetę
  12. Mogli ale nie musieli, takie testy robi się zazwyczaj przed zakupem podczas jazdy próbnej.
  13. Tak się zastanawiam... jakie byłyby komentarze gdyby ktoś z tutejszych zapodał temat; sprawdziłem, kupiłem i nie dane mi było dojechać do domu* *wypada dodać że nie rozmawiamy o aucie w cenie czapki sliwek.
  14. Jeśli dolne ranty drzwi korodują to bardziej potrzebny będzie blacharz niż lakiernik.
  15. Dobrze ze ktos odkopal.... wlasnie sie zastanawiam dlaczego egzemplarze stojace latami pod plotem, z silnikami ktore nie zawsze udalo sie uruchomic cenione sa na 5k ? Na czym polega fenomen SR500 ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.