-
Liczba zawartości
1 401 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Steffan
- Urodziny 27.09.1991
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Łódź
-
Samochód
Octavia 09`
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Steffan's Achievements
kierowca (12/20)
16
Reputacja
-
Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać
-
Najlepszą będzie 1.1 SPI - 90% osprzętu zostaje, wiązka przy osprzęcie MM w 16v będzie tylko kosmetyką A jak CC to wiadomo 1.1 Sporting, ale trafić coś sensownego to loteria, także następną opcją będzie 900 Z 700 będzie najwięcej zabawy z całym osprzętem, a 1.1 MPI zabawy w elektryke
-
Ja wysyłałem do Otoczaka, coś koło 2 stów brał i chyba odchudził na 3.6kg
-
Oczywiście musi być takie jak do stilo po prawej na foto, bo to po lewej jest słabsze
-
Zdjęcie porównawcze głowic 1.1, 1.2 mpi P1 i 1.2 mpi P2
Steffan odpowiedział Zuraw na temat - Centomania
Zapewne o tym temacie mówisz niestety foto już nie działa -
Ciężki temat do legalizacji w UK czy bardziej chodzi o późniejsze kwestie ubezpieczeniowe ?
-
No to fajno że udało się załatwić temat, bo pamiętam że cyrki z tym dodatkowym kluczykiem były
-
AC za poprzedniego bumiera wypłaciło w końcu ?
-
Steffan obserwuje zawartość Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
-
@Lynda do tablicy
-
Krótkie musisz mieć
-
duży mały
-
2.0d 163km, duza navi, pdc, panorama, tempomat, grzane dupy, kiera sport, telefon, zmieniarka, czujnik deszczu, skladane lustra, podswietlane klamki + drzwi z dolu po e46 brakuje mi foteli sportów, ale jakoś się przyzwyczaiłem aktualnie na eibach prokit -30/-25
-
Steffan obserwuje zawartość adrian4929
-
98` SPI 98` SPI 00` SPI ale nowy 00` MPI nowy Wychodzi na to że Fiat robił kebaba, ale na pewno błotnik ten zielony który wstawiłem jest do polifta
-