Jump to content

romano11

użytkownik
  • Content Count

    8610
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About romano11

  • Rank
    F1

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    54903087

Profile Information

  • Name
    Roman
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tu i teraz
  • Zainteresowania
    wszechstronne

Recent Profile Visitors

1033 profile views
  1. Masz rację, to nie są nawet minuty, tylko pojedyncze sekundy może jakaś mechanika daje oznaki.
  2. Nie wydaje mi się, nie sądzę, by "syf" pokrywający przepustnicę dostawał się tylko do jednego cylindra. Sam też miałem jedną świecę okopconą (3. cylinder) i stawiam na konsumpcję oleju. Tematu nie drążyłem, bolid zmienił właściciela w takim stanie.
  3. Czekaj, czekaj: jeden typ świecy jest produkowany tylko i wyłącznie do konkretnej jednostki silnikowej? No nie wydaje mi się i sądzę, że ta sama świeca w różnych silnikach może wymagać różnego odstępu elektrod. Co wtedy? To tak samo, jakby wlewać do każdego silnika 4litry oliwy - no przecież nie po to się kupuje 4 litry, by np.0,5l zostało do smarowania łańcucha w rowerze
  4. Pisząc "jakikolwiek" miałem jednak na myśli nowy olej, tylko czy dedykowany do piły, a może jakiś silnikowy a może taki shell omala 220 - mam bańkę i leży...
  5. I co: odstępu elektrod nie można zmienić?
  6. romano11

    Gaśnica

    Konkretną, czyli jaką? Proszkową 6kg? Może być mało, więc lepiej dwie, albo trzy... W temacie - sam gaśnicy w bolidzie nie dotykam, mam ją w miejscu łatwo dostępnym w bagażniku nie legalizuję i nie zamierzam używać. Pożar pojazdu to nie jest częste zjawisko, żeby przekształcać bagażnik swojego bolidu w w amatorską JRG. A jeśli ktoś chce, to lepiej mieć "szybkie natarcie" z pianą średnią i dla równowagi torbę R1.
  7. Powitać. Jak w temacie: do smarowania łańcucha używacie dedykowanego oleju, czy wystarczy jakikolwiek, byle tłusty? Troszkę poczytałem o biodegradowalności dedykowanego oleju, o jego cudownych właściwościach przywierania do metalu i tak się zastanawiam, ile w tym prawdy, a ile marketingu...
  8. Ja w zasadzie nie tankuję w innej pozycji, tylko na boku; przecież ten przechył nie jest jakoś specjalnie wielki. Może to też zależy od samej konstrukcji zbiornika i jego umiejscowienia? U mnie wlew jest prawie że w tradycyjnym miejscu, jednak sam zbiornik mam pod siedzeniem, więc ma on dość długą "szyjkę" i przy tankowaniu zawsze widzę w niej lustro paliwa.
  9. O co mi chodzi, to jest w 1. poście - pytam, czy zmniejszona przejrzystość powietrza jest wybitnie subiektywna i uznaniowa? Bo skoro masz tryb AUTO, a i tak sterujesz ręcznie, to pewnie ABS i ESP też wyręczasz? Zarzucam? Cynizm i hipokryzja to tak delikatnie powiedziane... jakież to niebezpieczne, że mam nieoświetlony tył. A postój na prawym pasie drogi jedno jezdniowej, dwukierunkowej, o dwóch pasach ruchu w każdym kierunku (gdzie normalnie jest B 36), był pewnie podyktowany względami bezpieczeństwa? No tak, zatoczka była po przeciwnej stronie drogi...
  10. Nadinterpretujesz. Gdzie napisałem, że dostałem? To była tylko propozycja Powoduje, ale nie każdy. Tak samo, jak dla każdego pojęcie zmierzch i świt jest różnie postrzegane. Nie powiesz mi chyba, ze np. dzisiaj wszyscy, jak jedne mąż, o godz. 16:26 przełączą DRL na mijania... jeden prędzej, drugi później i tyle. Dzisiaj subiektywnie w mojej okolicy, mimo opadów, widzialność była na poziomie 10km - mało? Przy smogu jest gorzej...
  11. Powitać. W tytułowym artykule czytamy: Art. 30. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność w czasie jazdy w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza, spowodowanej mgłą, opadami atmosferycznymi lub innymi przyczynami, a ponadto: 1) kierujący pojazdem silnikowym jest obowiązany: a)włączyć światła mijania lub przeciwmgłowe przednie albo oba te światła jednocześnie, oraz w związku z tym definicja: 25) niedostateczna widoczność - widoczność występującą od zmierzchu do świtu, a także w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza od świtu do zmierzchu; No i pytanie: czy i jak można zmierzyć zmniejszenie przejrzystości powietrza, czy jest to odczucie wyłącznie subiektywne? I czy każdy, nawet najmniejszy opad atmosferyczny, powoduje automatycznie zmniejszenie przejrzystości powietrza, pociągające za sobą konieczność włączenia świateł mijania? Nie wydaje mi się, ale pan odparł: "no to ja panu udowodnię" po czym wrócił z propozycją uiszczenia daniny w wysokości 100zł Pytanie poza konkursem, dla zaglądających tu policjantów: czy nieoznakowany radiowóz, stojący w zatoczce autobusowej, bez "dyskoteki" prowadzi czynności, o których mowa w art. 60.2.3: Art. 60. 2. Zabrania się kierującemu: 3) pozostawiania pracującego silnika podczas postoju na obszarze zabudowanym; nie dotyczy to pojazdu wykonującego czynności na drodze; Takie wątpliwości mnie naszły po spotkaniu z "bo my prowadzimy czynności na drodze, więc możemy... " polegające na siedzeniu
  12. W skrajnym przypadku będziesz się musiał wyprowadzić... to zwierzątko też chce żyć, a że to Twoim kosztem... trudno
  13. Doprecyzowuję: centralka nie elektryczna, a elektrohydrauliczna i nie w k1600, a w k1200: http://bmw-motorrad.pl/Technologia/Komfort/Podstawka_centralna
  14. Patrząc z grodu Kraka, to w kierunku auf Breslau WYDZIAŁ OPERACJI SPECJALNYCH, ODDZIAŁ RUDA ŚLĄSKA się kłania
  15. No ja staję bokiem, ale wiele to nie daje. Staję bokiem do motóra i następuję prawą kończyną dolną (ten na filmiku to jakiś dziwak ) na centralkę, ciągnę za gmol z tyłu i choćbym nie wiem, jak się wytężał, to (nie)wyciągnę... taki to ciężar w wolnej chwili zapraszam do mnie - potrenujesz z moim "skuterkiem", to potem już wszystko inne (łącznie z goldwingiem) będzie do postawienia (celowo pomijam wynalazki typu bmw k1600, bo tam jest centralka pędzona elektrycznie).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.