Skocz do zawartości

Rapid136

użytkownik
  • Liczba zawartości

    666
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Profile Information

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    ŁÓDŹ i Niederschlesien
  • Zainteresowania
    rajdy samochodowe, samochody,
  • Samochód
    CC 0,9 / Swift 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Rapid136's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

3

Reputacja

  1. Mocowanie poduchy od strony rozrządu jest inne w cc i sc, właśnie z uwagi na 700. Sama łapa jest taka sama dla 1.1, ale w ccs była zaślepka otworu w podłużnicy jak na zdjęciu i do tego idzie lapa
  2. Jak zatkam dolot to gasnie. Wygląda to tak że silnik krokowy ustawia/otwiera przepustnice za bardzo, jak ja siłą domkniesz to schodzi z obrotów i faluje. Po chwili znów idzie do góry. Powyżej wolnych auto normalnie jeździ. Błędów prócz filtra oparów nie ma. Znalazłem jeszcze jak naprawić ten nastawnik i będę musiał te dwa co nam zweryfikować i może jeden spróbować naprawić jak na filmie, tylko kto zna wloski? https://youtu.be/Ok-ANVnrhuY Tak to jedzie -pierwszy test VID-20220411-WA0001.mp4
  3. Niestety podmiana czujnika temperatury (tego przy rozrządzie w plastikowej części dolotu) nic nie dała. Tylko jeszcze kompa i wiązki nie podmieniałem. Zna kto kogoś/firmę co by ta elektrykę ogranela. Bardzo nie chce się poddać, ale stanie mu niepomaga, o kosztach nie wspominając
  4. Tu jest krokowiec połączony z silniczkiem przepustnicy w jednym elemencie. Kupiłem druga całą przepustnice, od gościa, który ma sc 1.4 i miał zapas. Naprawdę nie wiem już co to może być. A jak robicie ba boschu uczenie osprzętu, po kasowaniu adaptacji komputerem? Podobno są 2 szkoły, zostawić aby sam ustabilizował obroty lub jechać 10km z obrotami 3.5tys zaraz po kasowaniu ustawień. Tego drugiego nie robiłem bo przegląd wyszedł, tyle już stoi.
  5. Panowie mam ogromne wolne obroty ~3tys - pomocy, bo się pomysły skończyły i tylko skarpa zostaję. Pacjet po swapie na 1.4 na osprzęcie bosch bravo -przepustnica na linkę. Wszytko podpięte(temp. Obrotomierz), błąd tylko od pochłaniacza, bo go nie ma. Sprawdzone bez efektu: - ciśnienie paliwa ~3,1bar - cisnienie cylindrow Oki rowno - wtryskiwacz myte w utradzwieku i zamieniane z drugimi - lambda pracuje, i podmieniana z drugą - dolot szczelny - przebić brak, zapłony nie wypadają - wydech przelot na 2 tłumikach - przepustnica zmieniana na drugą (podobno pewna od kolegi z plocka) - Adaptacja przepustnicy wiele razy robiona, dwoma programami, ale bez jazdy z 3tys. Obrotów. - czujnik położenia wału, na dokładnym adapterze z zachowaniem odległości - sprawdzenie przesc woacki, wtyczka komp Ostatnie nadzieje chyba że ktoś coś podpowie: - źle robimy adaptację, bo na postoju i wolnych - uszkodzone 2 przepustnice właściwie to silniczki przepustnicy - uszkodzona wtyczka, że słabo przekazuję sygnał z położenia przepustnicy Proszę pomocy, bo chyba już chyba najmłodsze cc w pl, czeka smutny los
  6. Działa, jak kolega czubi piszę. Co do wybieraka, pasuje i taki i taki. Pytanie: Jakie przełożenie ma skrzynia z tipo 1.4 105km?? Wie ktoś?
  7. Ciekawe z jakiego auta biorą wkład? Może taniej kupić używki i wkłady zregenerować po sc u nich. Można trafić np. z opla corsy już z gwintem i 2 sprężynami. Bo cena całego nowego kpl. To sporo
  8. Koni z regulacją już nie robią. Był ostatnio ok roku temu na o...x nowy kpl. Za <2 tys. Jak wsadziłem tylne to mega poprawa do pzm, czy MTS. Są też mega nie do zajechania bo moje to.juz >120tys. Mają, a b6 co parę lat do regeneracji
  9. krosno to straszny beton, kiedyś czytałem że je tor robili do pucharu ccs. B6 już tylko użyki na grubym tłoczysko. Pisałem o seryjnych amorach do eibachów i tam najlepiej wybierał monroe reflex. teraz mam koni i jest to już inna półka. jak dorwę kiedyś b6 to będę miał porównanie.
  10. Żaden seryjny amor tej twardej sprężyny nie ogarnie. Najlepsze był nieprodukowane Monroe reflex, b6 i kayaby serie były o wiele gorsze.
  11. Dodatkowo poliuretan na tył lub na całość czerwony. Zamiast b6 za 2.5tys
  12. kute felgi + kraweżnik bokiem i wahacz zgięty, felga cała Wszystko zależy co przyjmie obciążenie, u mnie felga przeniosła na wahacz i on się poddał, opona niskoprofilowa była za niska. Niestety nie mam zdjęć.
  13. 1.4 plus skrzynia 6 to parę kg na przed dochodzi? Ile waży maska przednia w CC/SC?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.