Jump to content

fanlan

użytkownik
  • Content Count

    4933
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 17h 17m 47s

1 Follower

About fanlan

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    zarabianie pieniedzy ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bo to jest GOO (Grupa Olejowych Onanistow)
  2. Czepiasz sie Kupilem dizla z nalotem 131000km i 4 wymianami zgodnie z instrukcja co 35tys m=km. Dzis 250, wymienialec co 22-18-15 zalezy ile jezdzilem. Nadal jezdzi. Wole 131000 w trasie w rok niz 70 w miescie w 3 lata:)
  3. Taka udziwniona u Janusza w stodole Z3 :))) sprzed 20 lat
  4. Dokladnie, dzis cwaniakow nie brakuje zeby wyrwac darmo kase, wiec lepiejj przy aucie nie kozaczyc z brakiem homologacji, glupie zarowki moga krwi napsuc nie mowiac o zenonach:)
  5. Zalezy kto jak wrazliwy jest na radosc z wygladu. Croma na 16 wyglada komicznie, na 18 juz kozacko, ale jest odczuwalnie twardziej. jednak wybralem 18" na lato z imem mam na ori 17"
  6. fanlan

    TDI vs TSI

    Ostatnio z bOXem A4 Wroclaw - Mszana Dolna, w srodku 2+2, bagaznik pelny, box tez i srednia 5,3, predkosc glownie 90-110kmh porywy do 130kmh, Nie lubie z BOXEM szybciej jezdzic, raz ze szumi, dwa wole nie ryzykowac ze cos odpadnie. Z wyjazdu 1000km z czego ok 400km po podhalu ale rozladowany to wynik 5,7 wiec moj MJTD dal powod do radosci
  7. fanlan

    TDI vs TSI

    Dokladnie, z wiekiem i po setkach tys km najechanych wiem, ze pospiech jest niewiele wart, a rodzi niewspolmierne zagrozenie do zysku czasowego. Niestety masz racje, tych po 200kmh dojezdzam na bramkach po 2 minutach. Ciezko u nas na odcinkach pelnych TIRow ugrac istotny zysk czasowy.
  8. fanlan

    TDI vs TSI

    Pytanie o spalanie przy 180-190 to jak szukanie na sile przewagi TDI nad TSI, bo skoro przy 80-140 roznice mozna pominac to szuka sie haka by TSI wypadlo zle. Ja powiem tak, moje MJTD, croma przy 205 wciaga 13l, przy 190 wciaga 10 przy 170 lyka 8,5 Nie wyobrazam sobie jazdy z predkoscia ponad 160 chwilami, glownie w polsce 120-130 mnie satysfakcjonuje. Te magiczne przeloty po 180-190 to zapewne 5% czasu ogolnego o ile ktos tylko A wezmie pod uwage. Uwazam, ze TSI wart jest uwagi nawet jesli pali nieco wiecej.
  9. Nooo ja kiedys w Lanosie robilem rozrzad w ASO, ceny porownywalne, po 3 tys pompa do wymiany, po kolejnych 3 tys pompa do wymiany, ale konsylium sie zebralo, olaboga, a tlumik buczy, a to a tamto, mowie [kurza twarz] zalozcie firmowa pompe bo zamecze Was przez 2 lata srednio co 2 miesiace...zalozyli i ucichlo do spredazy auta na 6 lat
  10. Dlatego powoze moim dotartym fiaciorem, dopiero ćwierć miliona km wiec to zaden powod do zmiany :) Moze i mi sie opatrzyl, moze i chcialbym cos "nowszego" moze i mocniejszego ale w miescie po ciul mi 200KM??? Ale wole raz na rok dac 200zl za pierdoly (ostatnie 3 lata nic poza eksploatacja) niz zaserwowac sobie za gruba kase stos poirytowania czy nerwow.
  11. coz, moge wspolczuc zatem. Ujezdzalismy lanosa 18 lat, nalot niemal 300tkm, amorki wszystkie 1 x, tlumik 1x, rozrzadu nie licze bo to wszedzie, klocki tez w kazdym aucie, wymienilem przewody stalowe 1 x z regeneracja zaciskow po 14 latach.. Aaa lozysko amorka, sprezyny tyl i jedna oslona przegubu, 2 x poduszka pod skrzynia, jeden lacznik stabilizatora, gumy stabilizatora. Wiec nie jakies mega koszty, moze wyszloby 2-3 tys na 18 lat. Problemem byla pojawiajaca sie rdza na progach i nadkolach Do sprzedazy dzialalo wszystko lacznie z klima.
  12. Masz racje,najwazniejsze co ma sie w glowie, bo nie sztuka miec 150KM czy 200, czy 50 ale trzeba umiec to ujarzmic, wczuc sie. Pomiescie podpowiem, ze dopuszcalne jest 50-60-70, czasmi na obwodnicach 90. I nie jezdze by zaoszczedzic, po prostu sprawia mi to przyjemnosc i tyle, rowniez jazda rowerem sprawia mi przyjemnosc. A wybacz, ale cisniecie 120-150kmh po miescie powinno skutkowac mandatem 5000zl i zabraniem prawka na 5 lat by poskromic glupote, To predkosc zabija. Do zabawy z moca sa tory, wystarczy zaplacic, pojechac i poszalec. nalezy miec na uwadze, ze inny uzytkownicy drogi moga miec inna percepcje otoczenia i refleks.
  13. Bezpieczenstwo najwazniejsze. Z jaka predkoscia jezdzisz w miescie i poza?
  14. Dokladnie, dach, maska, drzwi zrobi sie. 1 m2 foli to zapewne 60-150zl wiec by sie bawic drogo jest:) Oklejenie auta segment C/D to od 3 tys w gore, na to trzeba ok 20m2 folii, pickup to 6500zl, ferrari, lambo, porsze od ok 14 w gore. Info z fimy oklejajacej auta z poznania.
  15. auto mile dla oka ale kola to jakis zart
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.