Jump to content

MaRo2k

użytkownik
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    14h 23m 45s

7 Followers

About MaRo2k

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 10/18/1990

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bytom
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nikt ci nie da 20k PLN za te auto, realna cena to ok 15k jak sie jeszcze jakis napalony znajdzie, oczywiście jak chcesz sprzedać a nie sprzedawać... Ja swoją 159SW sprzedałem w końcu za 14k a też startowalem od 19 500 wyposażenie i silnik takie samo, rocznik też, na alu 18 - ponad 2 miesiące ogłoszenie wisiało i w sumie były 2 tel. jeden od kupującego drugi od drugiego chętnego dzień po sprzedaży auta <lol> Ogólnie ciężko sprzedawalne auto... Dużo osób też patrzy na słowo klucz - wymieniona dwumasa i sprzegło
  2. http://allegro.pl/mikro-mini-emulator-maty-fiat-stilo-led-wtyczka-i7387167604.html Działa bez zarzutu juz prawie 2 lata, wpinasz i już.
  3. Tam jest uszczelka, musisz odkręcić podgrzewacz od tej aluminiowej podstawy, musisz odkręcić ta rurke z gwintem jak to piszesz z tym gdniazdem na torx'a i wtedy mozesz zdjąć ten podgrzewacz i zobaczysz uszczelke wchodzi ona w rowek na podgrzewaczu. nr oe tej uszczelki 9936888 https://www.autosklep24.pl/pl/p/Uszczelka-obudowy-podstawy-filtru-paliwa-ALFA-FIAT-LANCIA-JTD/16052 Tak bylo w bravo I a tam filtr, podgrzewacz i podstawa jest takiej samej konstrukcji, takze w stilo powinno byc tak samo.
  4. Pasuje wszystko p&p tylko trzeba jeszcze mieć ten krotki wyprofilowany wężyk od pompy CR do tego kolektora.
  5. Jedź do ASO, ja kupowałem dekielki do 17" i płaciłem po 54zł/szt za NOWE. Nr OE ci koledzy podali. Pozdrawiam
  6. Podjedź jakiegoś sklepu z aku i niech sprawdzą alternator(pomiar tętnienia napięcia) i akumulator. To że napięcie ładowania jest w porządku nie znaczy że alternator jest dobry, tak jak pisałem niech zmierzą tętnienia napięcia, być może masz uwaloną którąś z diod na mostku prostowniczym.
  7. Świece grzeją to większy pobór prądu jest. Do czyszczenia klemy i sprawdź przewód minusowy akumulator-nadwozie-skrzynia biegów.
  8. Wyczyść przepustnice i kostkę od przepustnicy i same gniazdo z pinami w przepustnicy papierem ściernym i jakiś kontakt spray.
  9. Stare bravo, alfa 156, marea, zarowno 1.9 jak i 2.4. Wpisz w allegro rozdzielacz paliwa jtd to jest tego od groma, wazne żeby kupic ten kolektor wraz z wężykiem który idzie do pompy wysokiego cisnienia (taki krótki zakrzywiony pod kątem 90*) bo ten z plastikowego nie pasuje. Do tego trzeba jeszcze wymienić wężyk do przelewów od wtryskiwaczy bo org jest za krótki. Ten wężyk co idzie od filtra paliwa co ma szybko zlączke zostaje, jedynie co to obierasz kawalek tej gumowej oslonki co jest na tym plastikowym wezu i obcinasz szybkozlaczke( patrz na zdjęcia) łączysz to kawałek weża 8mm jak widąc na zdjeciu w poscie wyżej. Na koniec zostaję dorobić kawałek węża od kolektora do metalowego przewodu od powrotu do baku. Aha no i śruby mocujące sam kolektor trzeba zmienić na krótsze. Drugi miesiąc to już jeździ i wszystko działa jak należy. Linki do przykładowych aukcji, ceny śmiesznie niskie w porownaniu do tych od stilo. http://allegro.pl/fiat-marea-1-9jtd-rozdzielacz-przewody-paliwa-i5034995568.html http://allegro.pl/rozdzielacz-paliwa-46480170-alfa-romeo-2-4-jtd-i5117397056.html http://allegro.pl/zawor-rozdzielacz-paliwa-alfa-romeo-156-1-9-jtd-i5788436104.html
  10. Ostatecznie zrobiłem to tak: I raz na zawsze pozbyłem się problemu cieknących szybkozłączek czy ew. cieknącego kolektora(akurat kolektor był szczelny). Wszystko pasuje, osłona też. Całość zamknęła się w kwocie ok 50zł.
  11. Z którego ducato dopasowałeś te kolanka gumowe ? Bo nie wiem nawet jak tego szukać i gdzie. Okazało się że cieknie na szybkozłączkach, i trzeba te kolanka bo z prostego węża nie wyjdzie się tam żeby przykręcić osłonę.
  12. Jeszcze się zastanawiam nad wrzuceniem kolektora paliwowego metalowego ze starszych JTD, tylko nie wiem czy zasada działania jest ta sama co w tym plastikowym.
  13. Chodzi o to ustrojstwo Przy mrozach które były (-10-15*C) było słychać że układ paliwowy się zapowietrza i pojawily się kłopoty z paleniem, dziś namierzyłem że to plastikowe pudło jest całe tłuste z ropy - znaczy się że jest wyciek i łapie lewe powietrze. Przy temp. bliższych 0*C nie ma jakichkolwiek problemów, ale warto się tym zająć za wczasu. W ASO oczywiście nie dostępne - produkt wyczerpany, na allegro dwie sztuki uzywane w chorej cenie 229zł w italcar24 uzywka za 150 co i tak jest za dużo haha. Ktoś ma jakiś patent na to ? Widać że to poci się na łączeniu tych dwoch połowek tego pudła, myślałem żeby to oddac do zakładu co spawa plastiki i żeby mi to objechali do okoła tego łączenia - ale to jest cale umazane z ropy w środku i HGW jak się to zachowa jak dostanie sporej temp. po lekturze internetu klejenie ponoc nic nie daje - swoja droga problem niby bardzo znany a rozwiazania sensownego brak... Chyba żeby dobrać ten kolektor paliwowy z jakiegoś starszego JTD - tam pamiętam z bravo jtd że były ameliniowe tyle że ten ma 4 króćce... Także zwracam się z prośbą do szanownych kolegów co przerabiali temat z tym. Pozdrawiam
  14. jutro jak bedzie czas to poszukam bo chyba gdzies mialem taka z 1.5, jak cos to w 1.4 byla ta sama lub podobna, chlodnica to samo z 1.4 pasi,
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.