Skocz do zawartości

cmat

użytkownik
  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cmat

  • Urodziny 26.08.1987

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    KWA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

cmat's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

1

Reputacja

  1. cmat

    Wyciek oleju

    Może cieknie Ci z rurki wlewu oleju? W miejscu gdzie rurka wlewu wchodzi w blok, znajduje się uszczelka, która może przepuszczać olej. Miałem kiedyś taki wyciek i olej ściekał po czujniku spalania stukowego.
  2. To zależy czy po odkręceniu prawego drążka będzie można wjechać wałkiem/listwą w lewą stronę na tyle, że nie będzie blokować tulejki, a tego prawdę mówiąc nie wiem- nie sprawdziłem. Swoją przekładnię miałem na stole i rozkręcałem po kolei wszystko co się dało
  3. U siebie w przekładni miałem duży luz na wałku po prawej stronie. Byłem już nastawiony na kupno nowej przekładni, ale postanowiłem rozebrać starą i oglądnąć problem z bliska. Winowajcą luzów była wyrobiona tulejka, tylko że wtedy nie było dostępnych zamienników. Ostatecznie dorabiałem taką tulejkę z wałka teflonowego. Po wymianie przejechałem trochę ponad 25 tysięcy i na obecną chwilę dalej jest cisza. A tak wygląda stara tulejka: https://zapodaj.net/c473973ec6b03.jpg.html
  4. obecnie ujeżdżam dwa Stilo, ten sam rocznik, silnik, wersja wyposażenia i kolor... Z tym, że 3D pochodzi z Niemiec a 5D z Polski. Różnica w zwisających wtyczkach jest taka, że w 3D jest ich mnóstwo a w 5D ani jednego dodatkowego
  5. Dzięki! Ja pół roku czekałem na allegro na syrenkę ze Stilo albo Cromy w dobrej cenie, a dzięki Tobie kupiłem również od Alfy 147 za 30zł z wysyłką w cenie i w końcu uruchomiłem alarm Mógłbyś podrzucić foto jak umieściłeś microswitcha w zamku maski?
  6. U siebie w jednym aktywatorze w ciągu trzech lat wymieniałem łącznik dwa razy, w dwóch innych wymieniałem raz i do tej pory działają. Według mnie nie ma reguły
  7. > Czy takie bzykanie oznacza uszkodzony łącznik aktywatora czy jego potencjometr? Bzykanie oznacza ukręcony łącznik aktywatora
  8. Raczej normalny. U mnie jest tak samo, dodatkowo często ( ok 3 na 5 odpaleń) wyświetla się błąd czujnika temperatury, gdzie na standardowym liczniku błąd praktycznie nigdy się nie wyświetlał. Gdzieś ktoś nawet sprzedawał licznik z abartha z powodu wyskakującego błędu czujnika temperatury- też w stilo 1.6.
  9. 1. ściągasz szkło i lakierowaną nakładkę 2. Rozpisujesz na kartce kolory kabli i numery pinów w złączce lusterka. 3. wypinasz kable ze złączki i wyciągasz całe okablowanie z obudowy lusterka. Analogicznie robisz w swoich lusterkach i zamieniasz wszystkie bebechy z tym z 5D
  10. u mnie ta sama sytuacja... Po lewej stronie luzu jako tako nie ma, ale po prawej to szkoda gadać. Również zaczynam się zastanawiać co z tym fantem zrobić i w pierwszej kolejności spróbuję chyba tego: http://www.forum.alfaholicy.org/156/36731-przekladnia_kierownicza_maglownica-3.html Na innym forum o Stilo ktoś opisywał, że wymiana tulei w 100% rozwiązała problem stuków w przekładni
  11. 1. Odpinasz aku 2. Rozpinasz kostki, wyciągasz fotele 3. Podpinasz aku 4. Zamykasz auto Jak nie będziesz przekręcał stacyjki przy wyciągniętych fotelach to błędu air bag nie złapie. Jakby zachciało Ci się przekręcić stacyjkę, to bład air bag wyskoczy, ale kiedy założysz fotele to po ~2-3 przekręceniach stacyjki błąd zniknie
  12. Może masz coś nie tak z fotelem pasażera? Sprawdź go fesem, może coś wyjdzie... Prąd w skrzynce bezpieczników w bagażniku musi być cały czas- przesuwanie foteli po odchyleniu oparcia.
  13. kiedyś oddawałem komputer od Seicento do usunięcia immobilisera i po takim zabiegu wyczyścił się przebieg- do tej pory jest 0 km
  14. no nie za bardzo uśmiecha mi się wyciąganie fotela żeby to sprawdzić... ale z tego co Internet mówi: Quote: Fotele da sie przelozyc wprost tzn tak jak byly wstawione w angolu tak samo wstawiasz je do swojego, musisz jedynie sciagnac tapicerke z siedzisk i przelozyc sensor wagi z lewego do prawego (najlepiej zorbic to z cala pouszka siedziska, bo tam jeszcze przyklejony jest podgrzewacz dupy) nastepnie bierzesz i demontujesz sterowanie fotela lewego i dajesz przyciski pamieci (1,2,3) do dorobienia, pamieci fotela dzialaja sa tylko zaslepione. Jeszcze oglądnę te przyciski, może uda się podważyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.