Jump to content

julianos

użytkownik
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    29m 23s

3 Followers

About julianos

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    RZ / RP
  • Car
    SC

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. Miałem 20 lat Jedynkę i o dziwo nie znikła mi podłoga ani progi.
  2. Mnie zarówno kierunki jak i awaryjne padały gdy winowajcą był przerywacz.Raz działały a raz nie.
  3. MPI a SPI to dwa różne światy.Z tego co pamiętam to trzeba wypiąć zatrzaski mocujące kosz do pompy.Uchwyt zostawiasz w baku a wyciągasz samą pompę.Żeby ją wyciągnąć musisz ją obrócić do góry nogami.
  4. W takim razie zmieniamy.Został zakupiony Valvoline Maxlife 10W40.
  5. Witam. Wiem,że było milion razy a może więcej nawet ale jeśli chodzi o punto to mało info Sprawa wygląda tak.Silnik 1.2 8v.Ostatnie 70 tys. km zrobione na Castrol GTX 15W40. Jest zamiar przejścia na półsyntetyk (było swego czasu pewne forum gdzie był taki jeden spec ale znikło ono bezpowrotnie). Ponoć Castrol to mistrz w odkładaniu osadów i zalepianiu pierścieni bo ledwo osiągan TBN na poziomie 7. Doradzono mi abym przed przejściem na półsyntetyk przeszedł na Shell helix hx5 15w40,który w porównaniu do Castrola ma TBN na poziomie 10. Miałem zrobić na nim 4-5 tys. i jeśli nie będzie potrzebna dolewka w tym czasie powyżej 0,8l to śmiało mogę przejść. Powiem,że zrobiłem już prawie 7 tys i nic nie dolewałem. Pytanie brzmi : przejść na półsyntetyk czy dalej lać mineralny.
  6. Mnie chodziło właśnie o ten jeden punkt...miałem przygodę z wentylatorem - teraz obserwuje zegar i jestem spokojniejszy
  7. Po prostu wpinasz w ''układ'' np. potencjometr i regulujesz rezystancje.Ja za ''wzór'' wziąłem temperaturę załączenia wentylatora - 97,5 albo 98,5 stopnia (nie pamiętam już).Zegar przy załączeniu wentyla pokazywał wyższą wartość.Jak tylko się włączy zjeżdżasz potencjometrem do ''określonej'' temperatury.
  8. W moim przypadku kupiłem czujnik z adapterem auto gauge (czy jakoś tak - dawno temu to już było).Ja wpiąłem się za termostatem.Uprzedzając pytania.Tak przekłamywał temperature.Wystarczy odpowiednia kalibracja i wszystko jest ok.
  9. Skoro przypadłość trwa już bardzo długo to czy przed wymianą świec było też tak samo ??
  10. Pytanie z innej beczki....zakręcacie kranik przy zimowaniu ? Pytam bo nie zakręcam.....Dodam tylko,że odpalam raz na 2-3 tygodnie.
  11. Nie wiem czy to pomoże ale gdzieś kiedyś słyszałem,że wystarczy ''trochę'' się rozpędzić i zrobić dwa awaryjne hamowania.....piszczenie powinno zniknąć....ile w tym prawdy nie wiem...
  12. > Szczęściarz > Czyli tak jak mówiłem to ori tak? > Jest tam jakiś nr wybity albo co ? > Bede szukać > aaa... no i jak widac na foto to zwykly sc. > Brak obrotka, panel środkowy zwykły, brak klawisz klimy > Wiec pytanie... to szło w czym seryjnie? > Czy to był czasowy bajer do kupienia? Jest coś wybite chyba ale nie pamiętam co - będę pod koniec czerwca w domu to zobacze. Ciężko powiedzieć czy to było do kupienia w salonie.Może to było tak jak z tylnymi szybami sterowanymi elektrycznie ??Ktoś miał coś zaprojektować dla Fiata a później fabryka zrezygnowała. Podobno były dwa kolory takiej półki.Ktoś gdzieś kiedyś na jakimś forum napisał,że widział jeszcze szarą pod kolor deski. Ciężko będzie Ci to znaleźć - w ciągu dwóch lat szukania pojawiło się tylko jedno ogłoszenie
  13. > Witam > Natrafiłem ostatnio na to foto: > I zostałem w lekkim szoku bo nigdy nigdy się z tym nie spotkałem. > Ktoś ma taki bajer albo widział? Podobno to ori akcesoria do SC. > W sumie po wykonaniu i rozwiązaniu z dziurkami na głośnik widać że to ori. > PS. Jeżeli ktoś ma i chce sie pozbyć to biore Ja mam takie coś Nie zamierzam się pozbywać Quote: Zawiasy przypominały te z mebli kuchennych... Coś w tym jest ale przecież pod spodem i tak nie widać więc... Podróbkę czegoś takiego raczej nie dostaniesz gdyż ''półka'' jest opatentowana.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.