Jump to content

AkuQ

moderator
  • Content Count

    30225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

AkuQ last won the day on July 4 2020

AkuQ had the most liked content!

Community Reputation

8849 Człowiek - do rany przyłóż

6 Followers

About AkuQ

  • Rank
    excalibur
  • Birthday July 2

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    farma
  • Zainteresowania
    motoryzacja,wędkarstwo
  • Car
    różne
  • Motorcycle
    Lidka :)

Recent Profile Visitors

4112 profile views
  1. Te kilka lat po wejściu do UE taką patologię wprowadziło na rynku motoryzacyjnym, że do tej pory, co z resztą widać i po tym wątku bardzo silną barierą psychologiczną jest 200, 300,400 tys. Większość z Was również patrzy w tym wątku przez pryzmat samochodu jako pojazdu rodzinnego, którym poruszamy się kilka km dziennie do pracy i w weekendy na wycieczki. I w sumie dla aut małych/kompaktowych jest to naturalny proces i do tego są tworzone. Ale należy również inaczej spojrzeć na auta klasy premium/dostawcze/osobowe w nadwoziu furgon. Te auta w większości brane są przez firmy i pracują dla n
  2. AkuQ

    Gdzie dobre AC

    @prawoimotoryzacja Ty bierzesz pod rozwagę swój przypadek, ja jakiś rząd wielkości -set, zatem to różne tematy. Różnice wynikają tak jak wyżej, a wszelakie kalkulacje agentów oparte są o nr pesel i historię polisową na nim. Niektórzy dealerzy tak jak pisałem mają umowy generalne skonstruowane na konkretnych wartościach typu X% za AC i wtedy nie ma znaczenia czy masz zniżki czy nie masz na peselu pakiet wyjdzie "XXX zł", ale to działa w obie strony i nie zawsze jest taka polisa atrakcyjna dla klienta. Temat kolejny jakieś różne zniżki agencyjne, programy dla wąskiej grupy klientów (np zawodowe)
  3. AkuQ

    Gdzie dobre AC

    Kluczową frazę wytłuściłem, szczególnie to prawie robi różnicę Generalnie temat jest dość złożony, ale w korespondencyjnym skrócie-dealerzy działają dwojako, albo dorzucają polisę "po kosztach" dla klienta, za zakup auta u nich, wtedy też chętnie TU dają im dobre stawki, które dla agentów są nieosiągalne (agenci działają na taryfach narzuconych przez TU, a dealerzy często mają umowy generalne opierające się na % wartości), albo chcą zarabiać dodatkowo na polisach, a mając gotowego klienta urobią go na polisę w ramach kpl obsługi i wtedy jest sporo drożej aniżeli u agenta. Przy autach dosyć ta
  4. Konkretnymi liczbami nie będę operował, ale aby była jakakolwiek opłacalność musi kosztować grosze, oczywiście do tych groszy odpowiednio wg uznania zwiększyć sobie możesz ilość eur za "chęć posiadania" akurat tego egz, musisz pamiętać, że samych kosztów trochę się nazbiera...
  5. Czyli w zasadzie sama mechanika, nic skomplikowanego. Zależy ile tej rudej, ale jak cena Cię satysfakcjonuje, to usterki źle nie wyglądają.
  6. Zestawienie całkiem solidne, jedynie porządnie przejrzeć bo wiadomo, autko już swoje lata ma.
  7. Bądźmy obiektywni-gaz jest alternatywnym źródłem zasilania, głównym jest benzyna, więc mogłeś w zasadzie pewnie ok 800km wyciągać na obu paliwach, ale wiadomo-każdy montuje instalację po to by obniżać koszty, a to obniżanie kosztów niesie ze sobą pewne ustępstwa. Co do zasilania pojazdów, żadna obecna forma nie jest złotym środkiem, dlatego niech każdy kupuje to co uważa za stosowne i tyle. Każde z paliw łącznie z prądem nie jest "eko" bo większa część prądu który zużywamy nie pochodzi ze słońca (wiem że zaraz padną argumenty, że niektórzy mają panele i elektryka i są eko, ale świat elekt
  8. Uszczegółowiłem bo zbyt niejasno napisałem pierwszego posta.
  9. Wyżej rozpisałem, bo przypadki są dwa przy leasingu.
  10. Są 2 opcje: 1. Polisę zawiera leasing, wtedy on zgłasza fakturę i nowemu właścicielowi a wcześniej posiadaczowi zostaje OC zgodnie z ustawą. 2. Opcja druga czyli Wasz przypadek-żona dostała zgodę od leasingu, więc ona zawierała polisę i polisa "należy do niej", zatem po wykupie jest jak najbardziej ciągłość i powinna być zniesiona zwyżka za leasing. Powinno udać się zdalnie poprzez wysłanie faktury na skrzynkę PZU.
  11. To, że była ubezpieczającym nie ma żadnego znaczenia, natomiast była posiadaczem, a właścicielem leasing. Trzeba zrobić przeniesienie praw własności z datą faktury, jest to zmiana właściciela.
  12. Proszę Panowie trzymajcie się tematu i bez wycieczkowania
  13. No chwila. A dlaczego miałbym nie porównywać czy kasa się zgadza?Rozumiem, że jesteśmy na AK, no ale chyba piszemy na poważnie???Porównanie ceny było w stosunku do aut podobnej wielkości będących na rynku z innym chociażby zasilaniem. Wyraziłem się chyba jasno, jeśli ktoś kupuje auto jako fanaberię to jakie ono by nie było-nowe, stare, nikomu nic do tego ile zapłacił. Hobby nie da się realnie wycenić. Jednak dla 99,99% samochód to przede wszystkim rzecz jak każda inna, więc dlaczego fochasz się jak ktoś zestawia to z finansami pisząc, że nie ma ikony którą mógłbyś wyrazić??? C
  14. Jasna sprawa, tylko jeśli na auto patrzymy nie jak na fanaberię tylko sprzęt użytkowy, czyli wypadkowa $ jakie płacimy i tego co za to dostajemy, to Ioniq wypada słabo, bo nie ma oszczędności i logiki żadnej, która przy leafie już jakaś występuje, na zasadzie-mimo prądożerności, dalej koszt przejechania 100km jest relatywnie tani, a zakup za 3-4 latka odpowiada zakupowi podobnego klasowo auta z innym rodzajem zasilania. Jeśli patrzymy na samochód jako fanaberię, to tu dyskusji nie ma, tak samo jak logiki, po prostu własne preferencje i nikomu nic do tego ile zapłacił. Ja jestem z te
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.