Skocz do zawartości

marol3f

użytkownik
  • Liczba zawartości

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Dreikaisereck

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

marol3f's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

11

Reputacja

  1. Kurczę, nie mam pojęcia. Może znajdę instrukcję to sprawdzę. Pamiętam, że komp zgłaszał niski stan który miał starczyć na następne 900 km. To, co było w zbiorniku, wlane przez fabrykę albo dilera przy wydaniu auta, starczyło na 46 tyś. km.
  2. Ja mam 520 d xdrive z 2020. Po 3 latach od zakupu przy przebiegu 46000 komp zgłosił niski stan adblue. Dolałem 10 litrów i na razie mam spokój.
  3. Nigdy na mnie nie nałożono kary ani mandatu pomimo wielu kontroli drogowych, nawet na corocznych przeglądach diagnosta wystawiał kwitek, bo nie było miejsca na pieczątki i nie było problemu , ostatni raz byłem w WK w 2010 roku, gdy rejestrowałem przyczepę własnej konstrukcji. Od tego czasu kupiłem kilkanaście samochodów które zgłaszałem do starosty listem poleconym. Jest taka możliwość więc z niej korzystam.
  4. Dlatego ja już od lat nie przerejestrowuję kupowanych samochodów, szkoda czasu na chodzenie po urzędach, zawiadamiam pisemnie starostę o zakupie i tyle w temacie.
  5. Fiat się wyprowadził do ameryki południowej i nieźle mu tam idzie
  6. Instrukcja nic nie mówi o konieczności demontażu kół, jednak od strony kół trzeba wsunąć w podłużnice po dwie śruby o długości 120 mm do zamocowania wsporników. Możliwe, że monter sobie ułatwił robotę i koła zdemontował.
  7. Podaj markę i model auta to sprawdzę w katalogu czy trzeba demontować koła
  8. Mi zostały w garażu 4 metalowe 20 litrowe kanistry. Zalewam je zużytym olejem z aut i kosiarki. Gdy się zapełni któryś to oddaję go na Pszoku . Paliwo trzymam w 5 litrowych plastikowych kanistrach. Lekkich i wygodnych w użyciu.
  9. Do takich terenów mam Husqvarne LC 155S. Ma napęd na przednia oś, co bardzo ułatwia pracę w zadrzewionym terenie.
  10. > sprawdzić czy dobrze zapięta (wskoczył zaczep na kulę) > czy działają światła > czy nie za ciężko na haku (powinno być 50-70kg) > jak bez hamulców, to pamiętaj że dość mocno rośnie droga hamowania > ładunek dobrze zamocować, ew zabezpieczyć żeby "nie śmiecił" - dodatkowy trójkąt ostrzegawczy dla przyczepy
  11. > Jak wiadomo to awaryjna część w S40 i V50. Czy ktoś z Was wymieniał? Jaki zamiennik kupić i czy po > zdjęciu zderzaka da się to zrobić metodą garażową? Ja robiłem w swoim garażu. Miałem tylko problem z doborem właściwej chłodnicy. Mimo że katalogi producentów chłodnic wskazywały, że dana chłodnica jest do mojego auta, to po porównaniu z oryginalną chłodnicą nie zgadzały się wymiary, rozmieszczenie łap montażowych a nawet średnice przyłączy rurek instalacji. W końcu zawiozłem starą chłodnicę do hurtowni i tam dobrałem nową która i tak była krótsza od oryginalnej ale pasowała na punkty montażowe oraz średnice krócców.
  12. > sa 2 wersej, stary wygląda jak ze śmietnika, dokładnie tak jaki piszesz. > Po lifcie jest dostępny od grudnia tego roku i nie ma porównania. Środek, wygłuszenie, plastiki, > spasowanie. Nawet sterowanie szybami jest teraz na drzwich a nie pod radiem W 3 lata opchneli pół miliona dasterów. Mimo mankamentów i uprzedzeń.
  13. > Też się nad tym zastanawiam. Jakoś cicho się zrobiło. Bo ludzie kupują najtańsze przyczepki z marketu i przerabiają je zgodnie z własnymi potrzebami.
  14. a nie ma tam jak w starych mazdach śrubki do regulacji odległości tłoczka od klocków?
  15. > Powiem szczerze ze pierwsze słysze ze to w volvo standard ? > Szukaj używki albo nówki Już zrobione. Nówka chłodnica 500,- nabicie i kontrola 150,-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.