Jump to content

ir3n3usz

użytkownik
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    41m 23s

About ir3n3usz

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zacisk Siena 1.2, tarcze z pandy diesel/4x4 wentylowane. Pod alu 14 z abartha jak i stalówki 13 seryjne wchodzi normalnie bez żadnych dystansów.
  2. sprężyny mts -70/-50 tył cięty o jeden zwój
  3. Jak masz kompletny samochód to nie lepiej wszystko przełożyć i nie bawić się ze starym ECU na którym będzie pewnie tyrkolił. W tym 1.2 z albei są inne wałki niż w P1. Coś mi się wydaje, że efekt prac nie będzie zadowalający. Trochę więcej czasu poświęcić i zrobić porządnie na oryginalnej elektronice.
  4. Nawet jeśli nieznacznie będzie źle wpisane to "podciągniesz" całą mapę i zobaczysz po AFR czy jest ok. Dla tych wtrysków będzie okolicach 140-150, sprawdź po numerze wtryskiwacza. W necie są katalogi z parametrami.
  5. ir3n3usz

    Tyrkolenie?

    niebieskie przy mocno rozgrzanym silniku dają za mało paliwa i silnik zaczyna falować, przy niższych temperaturach afr jest nawet ok i silnik powinien chodzić dobrze( u mnie tak było) poza tym, wtryski z alfy ts pomarańczowe dają bardzo dużo paliwa. Na wolnych afr 13, a przy wot jest 11. Przy bardzo zimnym silniku zdarzało się, że afr było mniej jak 10 i zaczynał przerywać.
  6. 1.6 nie należy do FIRE a w związku tym ma również inną obudowę sprzęgła która nie pasuje do bloku 1.2/1.4
  7. Sprawdź czy nie zagiąłeś miski olejowej.
  8. A nie obcięło przypadkiem klina w dolnym kole rozrządu? Może koło zębate jest przestawione minimalnie względem wału i cyrki się dzieją.
  9. DOT4 od Ferodo i śmiga aż miło. Na torze paliły się klocki i tarcze, a z płynem nic się nie działo.
  10. Nie pamiętam już dokładnie jak, ale wyciągałem normalnie cały wentylator. Wystarczy wyjąć wygłuszenie, oczywista sprawa no i odkręcić wentylator. Pamiętam, że nie było łatwe odkręcenie go, ale robiłem to w 2-3 sejach i wychodziły.
  11. Jeśli ruszałeś pompę to zacznij od przednich kół, szybciej odpowietrzą się sekcje w pompie. Odpowietrzanie od najdalszego koła jest dla mnie herezją. Zawsze każdemu zależy na szybkim odpowietrzeniu, zatem trzeba zacząć od odpowietrzenia samej pompy przez przednie koła, która już dalej sobie będzie tłoczyć płyn a nie powietrze. Jeśli jest układ tylko trochę zapowietrzony to tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia od którego koła zaczniesz. Najważniejsze to odpowietrzyć wszystkie, ot cała filozofia.
  12. Zrzucaj głowicę i miskę olejową. Zrób od razu uszczelniacze i pierścienie. Przy okazji sprawdzisz sobie szczelność zaworów. Zrób raz a porządnie.
  13. Operacja bez sensu ze względu na poziom skomplikowania i małą moc. Dużo taniej wyjdzie zrobić 1.2T, które bez wielkiego dmuchania i tak będzie mocniejsze od twinair. Oczywiście można wpakować 0,9 dla samej sztuki tworzenia...
  14. Z tego co pamiętam jeden z użytkowników miał 1.1 16V ze stopniem sprężania ok. 11 czyli nawet więcej niż ma seria 1.1, ładowali tam 1.0 bar i chodziło to. Ahamay chyba budował ten silnik.
  15. Mam zaciski z palio, tarcza wentyl. mikoda 240mm z klockiem Textar (od 257mm) . Kilka mocnym dohamowań ze 120km/h i straciłem hamulce. Dopiero jak je dobrze "wypiekłem" zaczęły hamowań prawidłowo w wysokich temperaturach. Jak lubisz szybko jazdę to zakładaj Ferodo DS 2500 minimum.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.