Jump to content

VVojteck

użytkownik
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About VVojteck

  • Rank
    nauka jazdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tym właśnie rzecz, że nie chciałem się doktoryzować, ale trochę jednak muszę.
  2. Super! Dzięki serdeczne!
  3. Nie będę sam wyciągał. Na pewno Spalanie mi wisi. Auto będzie robiło malutkie przebiegi roczne. Bezproblemowość ma znaczenie.
  4. Czyli rzeczywiście w przypadku awarii może być problem. Rozbieranie auta, żeby wymontować skrzynię to też problematyczne, a w okolicach Poznania nie mieszkam Szkoda. Pozostaje szukać czegoś z cvt lub klasycznym automatem.
  5. Znam z opowieści wady w użytkowaniu, ale nie wiem jak wyglądają koszty naprawy Na jednej stronie piszą, że zaletą jest prostota budowy, na innej, że mechanicy przed tym uciekają. Ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenia? Szukam małego miejskiego auta z automatem, a w tym segmencie dominują skrzynie półautomatyczne.
  6. Jutro chyba podjadę obejrzeć, ale może ktoś ma jakieś doświadczenia z autem i skrzynią? Automat 4 biegowy. Nigdy nie miałem automatu, a zapewne oględziny techniczne będą miały miejsce w zwykłej skp, więc pewnie akurat skrzyni wiele czasu nie poświęcę. Jak z rdzą w tym modelu? Czego się spodziewać po 14 latku? Jakieś typowe, a kosztowne awarie?
  7. Niby tak, ale specjalnie pojechałem do wulkanizatora, żeby obejrzał opony i przerzuciłem je krzyżowo, a różnic brak.
  8. Ale ja mam te opony 4 lata i wcześniej nie obserwowałem takich efektów. Faktem jest, że zaobserwowałem po zmianie na letnie, ale przy takich okazjach zawsze sprawdzam czy wszystko gra. Może faktycznie poproszę jeszcze o sprawdzenie sprężyn i dam sobie spokój. BTW: wydaje mi się, że ściąganie nie jest uzależnione od prędkości.
  9. Podczas jazdy na pewno, ale nie jest to gwałtowne. Podczas hamowania nie puszczałem kierownicy.
  10. No to sprawdzę. Dzięki. Jak sprawdzić?
  11. Nie sprawdzałem organoleptycznie. Na badaniu sprawności zawieszenia nie byłoby niepokojących sygnałów?
  12. Założyłem, że wyszłoby to na badaniach technicznych. Nie mam racji? Przegląd okresowy zrobiłem (de facto z tego powodu).
  13. W lewo. Geometria ok, zawieszenie ok, opony zmienione krzyżowo i zweryfikowane pod kątem uszkodzeń, różnicy ciśnień oraz wysokości bieżnika. Co teraz?
  14. Dużo jakoś. To z jakiegoś większego dystansu czy z kilku kilometrów? Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.