Jump to content

VVojteck

użytkownik
  • Posts

    186
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VVojteck's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/19)

41

Reputation

  1. Rozważam zakup hulajnogi na dojazdy do pracy. Potrzebuję - jak sądzę - modelu, który: - spokojnie zrobi 2 x 10 km i utrzyma tę zdolność rozsądnie długo pomimo degradacji baterii z wiekiem. - będzie w stanie tak jeździć również w zimie. Przedzierania się przez śniegi nie zakładam, ale ujemne temperatury owszem. - utrzyma 20 km/h na zadanym odcinku obciążony ok. 100 kg. -może być doładowywany raz dzienni.w takich warunkach, chętnie zdecydowanie rzadziej. - im będzie lżejszy, tym lepiej. Zakładam, ze będę musiał kawałek przenieść. - powinien być składany. Co kupić? Warto na coś zwrócić uwagę?
  2. Smart metering pozwala identyfikować podpięte urządzenia i zużycie energii. https://www.prawo.pl/biznes/nowelizacja-prawa-energetycznego-inteligentne-liczniki,504732.html
  3. Mam 2.0 tsi 190 KM. Miałem 2.0 dci 150 KM.
  4. Jako posiadacz suva z mocnym benzynowym silnikiem: nie potwierdzam Spalanie z 10 kkm mam ledwie 1,5 litra większe niż średnie spalanie w poprzednim dieslu kombi, a mocy więcej o 30% i jeszcze Haldexa Zaznaczam jednak, że poprzedni diesel raczej nie był znany z nadzwyczajnej oszczędności.
  5. Dlaczego? Nie pasjonuję się detailingiem, więc pytam poważnie Założenie było takie, żeby trochę zabezpieczyć lakier przed czynnikami zewnętrznymi. Nie badam skutków laboratoryjnie, ale po 3 kkm woda nadal kropelkuje, więc zakładam, że wosk jeszcze się utrzymuje. Jeśli miałbym specjalnie dbać o wosk to taniej i wygodniej będzie po prostu dbać o lakier
  6. Ja założyłem, że po to nakładam wosk, który może się utrzymać kilka miesięcy, żeby o nim zapomnieć na kilka miesięcy. Z zasady unikam myjni automatycznych, resztą się nie interesuje.
  7. Nie, nie chcę. Link faktycznie lepszy.
  8. Hulajnogi z siodełkiem mogą być problematyczne: https://smartride.pl/hulajnoga-elektryczna
  9. Analizowałem taki case przed zmianą auta, ale odpuściłem ze względu na uciążliwości. Faktycznie jednak ekonomicznie sens posiadania własnego auta jest dyskusyjny w moim przypadku. Tylko, że: - lubię mieć auto - nie mieszkam w okolicy, w której auta czekają na klientów. Zwykle do najbliższego mam ok. kilometra i zwykle są to auta miejskie. Po większe często musiałbym iść dalej. - zdarzało mi się wsiąść do auta, z którego chciałbym wysiąść z powodów estetycznych, ale ze względu na ograniczenia czasowe / odległość do kolejnego dostępnego samochodu jednak się na to nie decydowałem. Fuj. - Mam foteliki. Bez własnego auta nie ma ich gdzie trzymać. To są duże graty wbrew pozorom. - Auta w car sharingu rzadko są w wersji kombi. Kilka moich ostatnich wyjazdów byłoby mniej fajnych bez kombi. Przy czym uważam, że za chwilę sharing pozostanie jedynym sensownym wyborem. Aut spalinowych jest coraz mniej. Hybrydowe i elektryczne są koszmarnie drogie, a w miastach większość populacji nie ma gdzie ładować tych ostatnich. W moim modelu użytkowania auto elektryczne nie ma sensu, a coraz częściej mam wrażenie, że ten napęd doczekał się iście peerelowskiej propagandy sukcesu.
  10. Jak zmieniałem L3 na inne auto to miałem takie właśnie odczucia w większości przypadków: trudno było czymś uzasadnić zmianę.
  11. Pojechałem apple maps. Objechałem remontowany fragment 7 opłotkami. Ruch mały, ale przez ca. 10 km żałowałem, że nie da się odfiltrować dróg dwukierunkowych o szerokości 1,5 auta
  12. Naviexpert pokazuje, że to najszybsza trasa, Google i Apple nawet jej nie sugerują jako alternatywnej Słyszałem, że gdzieś są remonty, ale nie wiem na jak dużym odcinku i na ile płynne są objazdy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.