VVojteck
użytkownik-
Liczba zawartości
290 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
VVojteck's Achievements
zielony listek (8/20)
97
Reputacja
-
Jeszcze jest Karoq z 2.0 4x4. W środku fajniej rozplanowany niż Ateca (schowki), ale z zewnątrz moim zdaniem gorzej.
-
Wydawało mi się, że w tych 200+, bo max moment dla DQ381 jest w okolicach 350 NM. Nie słyszałem złych opinii o DQ381.
-
Mnie akurat zdecydowanie bardziej leżała przedliftowa, ale zmiany były kosmetyczne. Jeździ bez różnicy. Lifting był w drugiej połowie 2020. Skóra jest bez wentylacji
-
Dq5xx chyba jest najbardziej cenione, w Atece 2.0 jest dq381.
-
Obie można.
-
Tam już nic nie ma Guma jest rozcięta głębiej niż grubość klocka. Nie wiedziałem, na ile gruba jest warstwa pod bieżnikiem. Drutów nie widać
-
Takie coś mi się przytrafiło i chętnie wstrzymałbym się z wizytą u wulkanizatora przez kilka tygodni. Ale się waham
-
VVojteck obserwuje zawartość Parkiet i klimatyzacja. i Wojny premiumów - Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C klasa
-
DSG się uczy i po jakimś czasie przestaje być tak agresywna. Ja standardowo jeżdżę w S i po prostu nie schodzi z obrotami poniżej ~1800. Tyle, że nie mam już jak przełączyć na coś bardziej agresywnego.
-
Apki mobilne / www. Gdzieś kiedyś znalazłem w necie www i działało. Ale parę lat minęło i nie pomnę gdzie. Na pewno via www i za darmo.
-
Czy ktoś ma takie combo i złe doświadczenia? Jak poczytałem warunki gwarancji na parkiet to zacząłem się zastanawiać czy nie ma tutaj kolizji z korzystaniem z klimy (wilgotność powietrza). Komuś się parkiet rozsechł? Powstały szpary?
-
Mam jakąś skrzynię Ketera, Ultra czy inne Maxi. Stoi 10 lat pod chmurką i nic złego się z nią nie dzieje. 4 lata temu kupiłem drugą i też nie mam uwag.
-
Ja po prostu cytuję maila z ofertą. Dostałem 3 propozycje, z rozbieżnością cenową do przełknięcia. Zapytałem autora propozycji co poleca. Powiedział, że w sumie ze wszystkim ma dobre doświadczenia, ale zwrócił uwagę na koszty serwisowania. Ale z ciekawości zajrzałem do warunków gwarancji na www i rzeczywiście Gree i Aux piszą o dwóch rocznie. Także ciekawostka
-
Mam ofertę na Gree, Aux i Mitsubishi. Dwie pierwsze mają być serwisowane raz w roku, trzecia - dwukrotnie. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
-
2 tygodnie temu robiłem w ASO wymianę oleju w Atece 2.0 TSI. Wyszło 842,86 zł. Rok temu taka sama operacja kosztowała 716,26 zł.
-
Przy multisplicie i 4 urządzeniach Gree jest ok. 19,5k netto. Przy 4 splitach jest ok. 16k netto. W obu przypadkach bez wizji lokalnej. Jakoś tak bez sensu mi się wydaje. Blok. Pod mieszkaniem garaż, nad - inne mieszkanie. Jest zgoda na klimę. Dookoła mieszkania taras, więc montaż na zewnątrz prosty.