Skocz do zawartości

Gaz nie kreci powyzej 2.5tys :( BLOS mode


DeL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

stala sie rzecz tragiczna crazy.gif na gazie nie moge jezdzic zlosnik.gif

po uwolnieniu wydechu ( przelot 2.5" ) na gazie powyzej 2.5tys ni kuta nie chce jechac, dlawi ktrzusi i zwalnia frown.gif na jalowym jeszcze jako tako ( 1.5tys. mam ustawione cirka about ) i jak powolutku sobie jade to jako tako dawkuje ( blos przeczyszczony i wyczyszczony wiec tutaj raczej problemu nie powinno byc.. ) jak chce przyspieszyc to pffff i juz sobie pojechalem smile.gif heh

zastanawiam sie czy moze byc to wina a) padajacego parownika b) zafajdanego filtra gazu c) problemu na kablach, stykach? d) cos innego -> np. zle ustawiona dawka na benzynie.. ?

macie koledzy jakies sugestie? chetnie wyslucham od czego zaczac naprawe by moc jezdzic za 2.20 za litr a nie 5pln... smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> macie koledzy jakies sugestie?

Sprawdź czy masz dobrze skręcony dolot - to mi wygląda na lewe powietrze ...

Jeżeli chodzi o BLOSa, to można się zdziwić na jakich ustawieniach potrafi jeździć ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdź czy masz dobrze skręcony dolot - to mi wygląda na lewe

> powietrze ...

> Jeżeli chodzi o BLOSa, to można się zdziwić na jakich ustawieniach

> potrafi jeździć ...

dolot mam skrecony okej, moze powietrza po prostu dostaje za duzo ze stozka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To się stało po zrobieniu wydechu? Nic więcej nie było grzebane,

> przerabiane, rozkręcane? Może przy wydechowej robótce ktoś

> niechcący młoteczkiem puknął w przewód miedziany prowadzący gaz

> i go spłaszczył?

robiony byl caly wydech od kolektora do konca, sugestia kontrowersyjna acz ciekawa, musze wejsc na kanal i looknac czy nigdzie nie ma splaszczenia przewodu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A podczas prac przy wydechu powinni zakręcić gaz na zbiorniku. A może

> go nie odkręcili właściwie ?

sam moge to jakos sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozbierałeś Blosa do czyszczenia? Może "gwizdek" włożyłeś otworem w

> stronę fitra, albo w ogóle Blosa dałeś odwrotnie?

czyszczeniem zajmowal sie ziomek ktory zna sie na tym a wkladalem go tak jak byl... czyli poprawnie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyszczeniem zajmowal sie ziomek ktory zna sie na tym a wkladalem go

> tak jak byl... czyli poprawnie

No to wyjmij i zobacz czy gwizdek nie jest odwrotnie i czy strzałka na Blosie jest w stronę przepustnicy. Wygląda na to, że gaz nie może wydostać się przy większym przepływie lub klapka się nie otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to wyjmij i zobacz czy gwizdek nie jest odwrotnie i czy strzałka

> na Blosie jest w stronę przepustnicy. Wygląda na to, że gaz nie

> może wydostać się przy większym przepływie lub klapka się nie

> otwiera.

identyczna sytuacje mialem jak blosa zamontowalem odwrotnie , tylko do 2tys dało sie jechac , pozniej nie przyspieszał , pyrchał - wiec zgadzam sie z przedmowca ze trzeba to sprawdzic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> identyczna sytuacje mialem jak blosa zamontowalem odwrotnie , tylko

> do 2tys dało sie jechac , pozniej nie przyspieszał , pyrchał -

> wiec zgadzam sie z przedmowca ze trzeba to sprawdzic

okej dzisiaj to sprawdzam jak tylko wroce z pracy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I jak sprawdzanie?

blos zamontowany jest okej ( strzalka na blosie w strone rpzeciwna do filtra ), gwizdka nie sprawdzalem ale przy okazji dowiedzialem sie ze moj 7letni parownik ma moc max. do 100KM.... teraz jest juz ponad 140 wiec sadze ze sprawdzanie nalezy zaczac od wymiany dziadka na cos mocniejszego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> blos zamontowany jest okej ( strzalka na blosie w strone rpzeciwna do

> filtra ), gwizdka nie sprawdzalem ale przy okazji dowiedzialem

> sie ze moj 7letni parownik ma moc max. do 100KM.... teraz jest

> juz ponad 140 wiec sadze ze sprawdzanie nalezy zaczac od wymiany

> dziadka na cos mocniejszego..

niekoniecznie ja mam 133KM a reduktor do 90 KM i jezdzi ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> blos zamontowany jest okej ( strzalka na blosie w strone rpzeciwna do

> filtra ), gwizdka nie sprawdzalem ale przy okazji dowiedzialem

> sie ze moj 7letni parownik ma moc max. do 100KM.... teraz jest

> juz ponad 140 wiec sadze ze sprawdzanie nalezy zaczac od wymiany

> dziadka na cos mocniejszego..

No jak 7 lat to czas na wymianę membrany najwyższy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jak 7 lat to czas na wymianę membrany najwyższy...

czy jesli zamontowalem zamiast tak ->

281301866-emma.JPG

( tu gaz wchodzi z prawej strony )

tak jak na tej fotce ( rurke z LPG mam po lewej i ciezko byloby mi przekladac )

281301869-emma1.JPG

to jest to

a) bardzo niedobrze

b) da sie jezdzic wplywu miec nie bedzie

??

czekam na opinie

smile.gif

post-11092-1435249686481_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jesli zamontowalem zamiast tak -

> ( tu gaz wchodzi z prawej strony )

> tak jak na tej fotce ( rurke z LPG mam po lewej i ciezko byloby mi

> przkladac )

> to jest to

> a) bardzo niedobrze

> b) da sie jezdzic wplywu miec nie bedzie

> ??

> czekam na opinie

post-11092-14352496865288_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jesli zamontowalem zamiast tak -

> ( tu gaz wchodzi z prawej strony )

> tak jak na tej fotce ( rurke z LPG mam po lewej i ciezko byloby mi

> przekladac )

> to jest to

> a) bardzo niedobrze

> b) da sie jezdzic wplywu miec nie bedzie

> ??

> czekam na opinie

Rozkręcałem ten parownik w celu regeneracji i nie widziałem w nim nic, co by mogło działać inaczej w tej pozycji, jak pokazałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozkręcałem ten parownik w celu regeneracji i nie widziałem w nim

> nic, co by mogło działać inaczej w tej pozycji, jak pokazałeś.

To chyba źle patrzyłeś bo do góry nogami to zawór (ten pod zielonym elektromagnesem) nie będzie blokował dopływu gazu, gdy samochód będzie zgaszony. Skutkować to będzie długotrwałym smrodkiem a czym jeszcze to poczekamy na opinie innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba źle patrzyłeś bo do góry nogami to zawór (ten pod zielonym

> elektromagnesem) nie będzie blokował dopływu gazu, gdy samochód

> będzie zgaszony. Skutkować to będzie długotrwałym smrodkiem a

> czym jeszcze to poczekamy na opinie innych.

Tam jeszcze jest sprężynka. Bez sprężynki ciśnienie gazu i tak by go podnosiło i cały zawór by nie działał.

EDIT: Nie pamiętam, czy tam jest sprężynka, ale na 70% jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jesli zamontowalem zamiast tak -

> ( tu gaz wchodzi z prawej strony )

> tak jak na tej fotce ( rurke z LPG mam po lewej i ciezko byloby mi

> przekladac )

> to jest to

> a) bardzo niedobrze

> b) da sie jezdzic wplywu miec nie bedzie

> ??

> czekam na opinie

Elektrozawór może działać nieprawidłowo to raz. Dwa: frakcje olejowe z odparowanego gazu, które normalnie zostają na dnie parownika teraz będą lecieć prosto do węża z gazem i dalej do blosa. Blos może się dość szybko zapaćkać i blokować w jednej pozycji. Zauważ że chyba wszystkie parowniki do I i II generacji mają wylot gazu w górnej części, a nie w dolnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozkręcałem ten parownik w celu regeneracji i nie widziałem w nim

> nic, co by mogło działać inaczej w tej pozycji, jak pokazałeś.

Odwołuje powyższe.

Na dole jest spust szlamu. Jak będzie inaczej ustawiony, to szlam będzie szedł do węża, albo się zbierał bez odpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.