Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

matigce

problem z gleba...

Recommended Posts

> ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł

> a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy

> i myśle co zrobic z przodem

> a amorki Kayba gazowe

no ja mam podobnie 35/35 + b4 = tył cacy usiadł (40mm) przód mniej (25mm) no i wygląda to jak motorówka.

Ale na wiosne albo bedzie 60/40 albo jakis gwint sie zobaczy jeszcze grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no ja mam podobnie 35/35 + b4 = tył cacy usiadł (40mm) przód mniej

> (25mm) no i wygląda to jak motorówka.

> Ale na wiosne albo bedzie 60/40 albo jakis gwint sie zobaczy jeszcze

to widze że masz ten sam problem co ja zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gęstym do dołu

no właśnie a jak powinno być?

ja założyłem gęstym do góry, kiedyś słyszałem że gęstym do góry nie powoduje wychylania się w zakrętach i lepiej się auto zachowuje, za to do dołu auto niżej siądzie (jeśli o mnie chodzi to jak by mi tyl usiadł niżej to wolę mieć gęstym do góry bo teraz stoi fajnie)

moze mi to ktoś wyjaśnić bo już sam nie wiem czy dobrze myślę niewiem.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ciekawe..... Ty to powiedz mi czemu w Fiacie do ccs'a dawali krotsze

> odboje niz w 0.7/0.9?

bo amory byly zamienne (taki sam zakres pracy) ale sprezyny byly o 20mm nizsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zależy dla kogo, jak miał bym kupować amorki za 700 pln do tego

> spring za 500 to wolałbym dozbierać do gwinta

Więc tak:

Przez 6 lat jeździłem na progresach H&R. Wewnątrz kanapy i ogólnie seria.

Kupiłem dupowóz, wiec seja wyprułem, bo mam go tylko dla zabawy. Po tej operacji tył podniósł sie jakies dwa centy. Niefajnie.

Żeby wrócić do wysokości tyłu sprzed wyprucia, zamówiłem PZM, ciachnąłem springi z tyłu dwa zwoje - żeby je w ogóle spiąc z tym amorem. Siadło fajnie, ale jazda na tym - masakra. Duzo wyrzeczeń. Przed torami tramwajowymi najchętniej wysiadłbym z toczki i ją przeniósł zlosnik.gif

Poleciałem więc Twoim tokiem myślenia.

Puchary spyliłem i kupiłem se nówke gwinta.

Przód waytogo.gif bo możesz se regulować jak chcesz, ale tył...

Stoi jak seria. Oczywiście mógłbym odpalić znowu boszkę i ciachnąć to, ale ważniejsze od wyglądu jest dla mnie prowadzenie. Teraz nic nie dobija i nie ociera ok.gif

Poza tym w gwincie który mam, amory sa gaz-oil, wiec same pchają się do góry.

Nie załuję tego zakupu i tak pozostanie na dłuugo.

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gęstym do dołu

To masz na odwrót.....idę po chipsy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a ja mam takie pytanie, czy do gleby 60/40 trzeba zakladac skrocone

> amorki?? czy mozna zostawic serie?? seria bylaby gazowa

Można zostawić serie, ale przy glebie 60 się szybciej wyjsra.....do -40 nie trzeba skracanych

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niezły offroad zlosnik.gif i już wiem że MS technik to qpa zlosnik.gif ale poczekam jeszcze może się ułoży

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ciekawe..... Ty to powiedz mi czemu w Fiacie do ccs'a dawali krotsze

> odboje niz w 0.7/0.9?

Żeby głupi miał zagadkę zlosnik.gif?? ZTCW one były twardsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Więc tak:

> Przez 6 lat jeździłem na progresach H&R. Wewnątrz kanapy i

> ogólnie seria.

> Kupiłem dupowóz, wiec seja wyprułem, bo mam go tylko dla zabawy. Po

> tej operacji tył podniósł sie jakies dwa centy. Niefajnie.

> Żeby wrócić do wysokości tyłu sprzed wyprucia, zamówiłem PZM,

> ciachnąłem springi z tyłu dwa zwoje - żeby je w ogóle spiąc z

> tym amorem. Siadło fajnie, ale jazda na tym - masakra. Duzo

> wyrzeczeń. Przed torami tramwajowymi najchętniej wysiadłbym z

> toczki i ją przeniósł

> Poleciałem więc Twoim tokiem myślenia.

> Puchary spyliłem i kupiłem se nówke gwinta.

> Przód bo możesz se regulować jak chcesz, ale tył...

> Stoi jak seria. Oczywiście mógłbym odpalić znowu boszkę i ciachnąć

> to, ale ważniejsze od wyglądu jest dla mnie prowadzenie. Teraz

> nic nie dobija i nie ociera

> Poza tym w gwincie który mam, amory sa gaz-oil, wiec same pchają się

> do góry.

> Nie załuję tego zakupu i tak pozostanie na dłuugo.

> Pzdr

Więc z gwinta jesteś zadowolony mam rozumieć

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ok tak to wygląda:

> Tył (siedzi)

> Przód

> Całość

moje -60 z przodu siedzialo na poczatku tak samo zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwint to chyba najlepsza opcja smile.gif bo zawsze mozesz sobie wyregulowac wysokość ktora tobie pasuje smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gwint to chyba najlepsza opcja bo zawsze mozesz sobie wyregulowac

> wysokość ktora tobie pasuje

serio serio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> serio serio ?

Fakt autentyczny ok.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gwint to chyba najlepsza opcja bo zawsze mozesz sobie wyregulowac

> wysokość ktora tobie pasuje

chyba to fakt hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Niezły offroad i już wiem że MS technik to qpa ale poczekam jeszcze

> może się ułoży

offRoad był na pierwszym zdjęciu zeby.GIF tez czekam co z tego będzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Żeby głupi miał zagadkę ?? ZTCW one były twardsze

zle Ci sie wydaje, ale zreszta co mnie to - nie tnijcie nawet do -100, ja mam swoje zdanie na ten temat palacz.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zle Ci sie wydaje, ale zreszta co mnie to - nie tnijcie nawet do

> -100, ja mam swoje zdanie na ten temat

nie trzeba miec zdania wystarczy chlopski rozum zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.