Jump to content
Sign in to follow this  
djspark

CC 700 swap na 1.1 pomoc

Recommended Posts

byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

> byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co

> zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/

a bak zmieniłeś ? bo w cc 700 jest inny jak w cc 899 i 1100

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a bak zmieniłeś ? bo w cc 700 jest inny jak w cc 899 i 1100

tak zmieniłem , zmieniłem cały bak(od 1.1) i wszystkie przewody . smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> byłem zobaczyć jeszcze raz jak wygląda sytuacja .. tak ... mam uciąc kable od tego filtra , ale co

> zrobić z jednym niebieskim który się ciągnie od pompy paliwa w zbiorniku ? :/

odciąc i zostawic byle gdzie, najszybciej. grinser006.gif

i nie zaslepiaj bo ktorys z nich to odpowietrzanie zbiornika paliwa, wiec lepoiej uciac i zostawic grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> odciąc i zostawic byle gdzie, najszybciej.

> i nie zaslepiaj bo ktorys z nich to odpowietrzanie zbiornika paliwa, wiec lepoiej uciac i zostawic

Tak, najlepiej wszystkie zostawić niezaślepione i potem będą posty "mam za wysokie wolne obroty, wszystko posprawdzałem, podmieniłem cały samochód, dalej to samo, ratunku!" screwy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak, najlepiej wszystkie zostawić niezaślepione i potem będą posty "mam za wysokie wolne obroty,

> wszystko posprawdzałem, podmieniłem cały samochód, dalej to samo, ratunku!"

bez przesady, to tylko filtr węglowy grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bez przesady, to tylko filtr węglowy

Co to znaczy bez przesady, przecież jeden z tych przewodów jest podpięty bezpośrednio do dolotu za przepustnicą, jak go nie zaślepisz, to będziesz miał konkretne lewe powietrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Co to znaczy bez przesady, przecież jeden z tych przewodów jest podpięty bezpośrednio do dolotu za

> przepustnicą, jak go nie zaślepisz, to będziesz miał konkretne lewe powietrze.

zgadza sie jezeli mowimy o seryjnym dolocie, jak da kopulke z palio + jakas rure i stozek to juz nie ma problemu.

chociaz moge sie mylic to w razie w poprawic mnie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zgadza sie jezeli mowimy o seryjnym dolocie, jak da kopulke z palio + jakas rure i stozek to juz

> nie ma problemu.

> chociaz moge sie mylic to w razie w poprawic mnie

Co ma do tego dolot? Pochchłaniacz jest wpięty w kolektor za przepustnicą...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Co ma do tego dolot? Pochchłaniacz jest wpięty w kolektor za przepustnicą...

w takim razie juz wiem dlaczego mi szarpie podczas jazdy, bo olałem tez wezyk zasrany, filtr wywaliłem w "chy", bylem pewny ze to jest zbędne, dzieki i znowu sie czegos dowiedziałem grinser006.gif sorry za wprowadzenie w błąd grinser006.gif

chociaz nie przypominam sobie gdzie to sie podpina, w weekend otworze mache i wszystko bedzie jasne hmm.gif

tak czy siak, filtr w kibel grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czyli że co mam w końcu zrobić ? xD

Zależy na czym Ci zależy. Generalnie pochłaniacz można faktycznie w cholerę wyrzucić, tylko, że:

1. Jest on częścią odpowietrzania baku. Jak zaślepisz przewód idący do baku, to będzie Ci się zasysał. Jak go nie zaślepisz, to może cuchnąć paliwem, i przy zostawieniu samochodzu na sporym upale może zrobić się nie za bardzo bezpiecznie zlosnik.gif

2. Jest on częścią zoopatrywania silnika w mieszankę. Wpuszczanie opar razem z mieszanką lekko poprawia spalanie i bardzo minimalnie zmniejsza spalanie. Znaczy się, te opary, które byś puścił w powietrze wywalając pochłaniacz są spalane.

Jak wywalasz, to przewód idący do przepustnicy trzeba zaślepić. Do tego jeszcze ECU nie będzie najszczęśliwsze jak wywalisz również sam zawór i zostawisz nie podłączoną wtyczkę ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zależy na czym Ci zależy. Generalnie pochłaniacz można faktycznie w cholerę wyrzucić, tylko, że:

> 1. Jest on częścią odpowietrzania baku. Jak zaślepisz przewód idący do baku, to będzie Ci się

> zasysał. Jak go nie zaślepisz, to może cuchnąć paliwem, i przy zostawieniu samochodzu na

> sporym upale może zrobić się nie za bardzo bezpiecznie

> 2. Jest on częścią zoopatrywania silnika w mieszankę. Wpuszczanie opar razem z mieszanką lekko

> poprawia spalanie i bardzo minimalnie zmniejsza spalanie. Znaczy się, te opary, które byś

> puścił w powietrze wywalając pochłaniacz są spalane.

> Jak wywalasz, to przewód idący do przepustnicy trzeba zaślepić. Do tego jeszcze ECU nie będzie

> najszczęśliwsze jak wywalisz również sam zawór i zostawisz nie podłączoną wtyczkę

Ogólnie to jest za mocowane juz smile.gif jedynie nie wiem co do czego podłączyć smile.gif możesz mi wytłumaczyć ? 2 przewody mam( jeden idzie z baku drugi nie wiem skad i jeden jest grubszy) , ale w tym filtrze wychodzą 3 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszę z głowy: z baku idzie przewód do pochłaniacza, z pochłaniacza idzie przewód do elektro zaworu przy pochłaniaczu, z tego zaworu wychodzi przewód idący pod przepustnicę. Zawór jest sterowany przez ECU i wpuszcza opary z pochłaniacza do dolotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukuję kogoś z okolic miare rozgarniętego w tematach elektryki (podpięcia kabli do silnika itp) kontakt na priv, za podłączenie zapłacę oczywiście

Share this post


Link to post
Share on other sites

> poszukuję kogoś z okolic miare rozgarniętego w tematach elektryki (podpięcia kabli do silnika itp)

> kontakt na priv, za podłączenie zapłacę oczywiście

Jak masz całą oryginalna wiązke, to tam nie ma problemu. Nie ma mozliwosci zebys cos zle podlaczyl bo kazda wtyczka jest inna i pasuje tylko w swoje miejsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak masz całą oryginalna wiązke, to tam nie ma problemu. Nie ma mozliwosci zebys cos zle podlaczyl

> bo kazda wtyczka jest inna i pasuje tylko w swoje miejsce.

no to wpadaj pomóc grinser006.gif zwracam koszty paliwa + jakaś flaszka smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześc, sory za post pod postem smile.gif Silnik odpalony wszystko na dobrej drodze ... tylko mam pare problemów mianowicie : nie mam podświetlania nagrzewnicy ... dodam że nagrzewnicy nie zmieniałem i przedtem mi się paliła (działa normalnie dmucha) i niestety nie działają mi światła awaryjne (nie wiem co jest powodem , sprawdzałem na dwóch przełącznikach podświetlanie jest , bezpiecznik ok, wszystko w przełącznik dobrze wsadzone) Ma ktoś jakieś sugestie ? smile.gif dziękuje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do podświetlenia to spr żarówki, wiązki raczej na pewno nie uszkodziłeś. Co do awaryjnych to jedn przewód jest podpięty do kostki ISO od radia, spr czy wszystko jest podłączone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Co do podświetlenia to spr żarówki, wiązki raczej na pewno nie uszkodziłeś. Co do awaryjnych to

> jedn przewód jest podpięty do kostki ISO od radia, spr czy wszystko jest podłączone.

żarówki sa spoko sprawdzałem .. a propos awaryjnych ... ja nie mam wgl kostyki od radia , same kable na razie ... jakiego koloru jest ten kabel ISO ? EDIT : aaa zapomniałem dodać ze jeszcze mam problem z wydechem ... tak jakby był za blisko wgl cały przylega do karoserii nad stabilizatorem , wszystkie drgania się odczuwa ; /

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoże ktoś ? cinquecento złożone , ale za 20 zł zrobiłem 30 km , przy spokojnej jeździe ... świece przewody wymieniłem wczoraj ? co może być jeszcze? sonda? coś jeszcze? odpala od razu , nie ma problemów z wkręcaniem się ... dodam że nie mam zamontowanego filtra paliwa ( nie zdążyłem podłączyć ) czy może to na coś wpływać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.