Chorzyn Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Gdzie za tyle? Napinacza do kasety nie wymieniałeś? Kaseta na pewno oryginał, a reszta części? > Ja chyba do Zbycha pojadę, paska górnego nie wymieniam, założony kilka tysięcy temu oryginał o > istnieniu dolnego niestety ktoś nie wiedział. > Pozdr Zbychu już wie. Uświadomiłem go niedawno i lekko zgłębił wiedzę. Jak tak patrzę, to Pan z Moto Bulla mo jednak większą wiedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Zbychu już wie. Uświadomiłem go niedawno i lekko zgłębił wiedzę. > Jak tak patrzę, to Pan z Moto Bulla mo jednak większą wiedzę Możliwe, ale jak Pan z Moto Bulla krzyknął mi za ten rozrząd z częściami około 3 tys. to zwątpiłem Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Gdzie za tyle? Napinacza do kasety nie wymieniałeś? Kaseta na pewno oryginał, a reszta części? - uszcz.pomp.olejowej - 98 - zie.walu przod - 82 - uszcz.pomp.wtryskowej - 135 - rozrz.komplet 215 - kaseta z paskiem 695 - wymiana - 580 Kaseta oryginał, reszta nie wiem, firma Ew-Car Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Możliwe, ale jak Pan z Moto Bulla krzyknął mi za ten rozrząd z częściami około 3 tys. to zwątpiłem > Pozdr No i tutaj jest jego problem. Na początek daje dobrą cenę (dostałeś dobrą na dwumasę - ja po kilku serwisach dostałem od niego 3200 za komplet z robocizną) a potem zaczyna podnosić ceny na inne roboty A szkoda bo robi porządnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > - uszcz.pomp.olejowej - 98 > - zie.walu przod - 82 > - uszcz.pomp.wtryskowej - 135 > - rozrz.komplet 215 > - kaseta z paskiem 695 > - wymiana - 580 > Kaseta oryginał, reszta nie wiem, firma Ew-Car Ok, dzięki za info >No i tutaj jest jego problem. Na początek daje dobrą cenę (dostałeś >dobrą na dwumasę - ja po kilku serwisach dostałem od niego 3200 >za komplet z robocizną) a potem zaczyna podnosić ceny na inne >roboty A szkoda bo robi porządnie Chyba tak, części już zamówione więc teraz tylko kwestia wyboru, ale co warsztat to inna teoria i zasady którymi kierują się spece Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 odkopie nieco, bo pytalem wczoraj o rozrzad a w zasadzie cene wymiany (robota i czesci). dostalem info, ze bedzie to kosztowal 800 zl razem z wymiana plynu chlodniczego (czyli pewnie takze z wymiana pompy wody). oczywiscie bez kasety, bo tam akurat u mnie jest lancuch. nie za malo $$? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > odkopie nieco, bo pytalem wczoraj o rozrzad a w zasadzie cene wymiany (robota i czesci). > dostalem info, ze bedzie to kosztowal 800 zl razem z wymiana plynu chlodniczego (czyli pewnie takze > z wymiana pompy wody). > oczywiscie bez kasety, bo tam akurat u mnie jest lancuch. > nie za malo $$? nie, skoro łańcucha się nie wymienia, a zestaw pasek+napinacz to okolice 200zł za oryginał. Pompa licz kolejne okolice 200, 9 litrów płynu chłodniczego (można kupić za 5zł za litr z beczki) to jakieś 50zł - 100zł jak będzie coś lepszego to i tak zostaje 300-350zł za robociznę pasek : klik pompa : dolz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.