00Tom00 Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Witam, mam taki problem jak w tytule. Astra H 1.4 z14xep LPG z nalotem ~100kkm 2010r. Podczas jazdy na równych obrotach można wyczuć delikatne szarpnięcia, co jest strasznie denerwujące. Problem dotyczy zarówno jazdy na NOPB jak i LPG. Uczucie takie jakbym dodawał i odejmował gazu co jakiś czas... podczas przyśpieszania jest wszystko ok, tak samo podczas obciążenia silnika np podczas utrzymania równej prędkości pod górkę. Spotkaliście się z takim problemem? Co może być przyczyną, gdzie szukać? Dodam że nie ma żadnych błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Podobne objawy mialem w Z14XEP jak cewka padala, chceck zaswiecil sie kilka dni po pierwszych objawach. Swiece zmieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
00Tom00 Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Podobne objawy mialem w Z14XEP jak cewka padala, chceck zaswiecil sie kilka dni po pierwszych > objawach. > Swiece zmieniane? Wymieniałem przy 60kkm, tak jak to jest w planie serwisowym, na oryginalne GM. Obecnie autko ma 97kkm... Ale czy takie objawy mogą dawać świece? Ogólnie takie objawy mam od ok 2 miesięcy, raz bardziej denerwujące, a czasami w ogóle ich nie odczuwam - check ani razu się nie zaświecił... Można jakoś sprawdzić cewkę w AH, bez podmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony1 Napisano 30 Maja 2021 Udostępnij Napisano 30 Maja 2021 Witam Czy udało się rozwiązać problem, bo od kupna auta borykam się z tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAS44 Napisano 8 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2021 Temat jeszcze na czasie? Czy to wypadanie zapłonów pojawiło się zaraz po wymianie świec czy po jakimś czasie? Jaką ustawiłeś przerwę na świecach (czy może była fabryczna)? Wg mnie twój opis wskazuje na zbyt dużą przerwę między elektrodami skutkującą wypadaniem zapłonu przy ubogiej mieszance. Moja rada - zastosować świece irydowe DENSO (4702) IK20TT mają bardzo cienkie elektrody (0,4 i 0,7mm) co nawet przy fabrycznym rozstawie elektrod wybitnie zmniejsza możliwość wypadania zapłonu. Inne zalety tych świec poznasz chwilę po ich zamontowaniu. Ps. Mimo że te świece są do LPG to ja mam takie w swoim pędzynowym Z14XEP i są niesamowite - warunek muszą być Made in Japan (żabojadzkie to podróbka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.