motylgsi Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 nie widze w opisie swapow tych silnikow czym fizycznie różni się 843A1000 od 169A3000? skąd ta różnica 5KM? który lepiej wkładać zamiast 1.2 mpi? rozumiem że do gołego słupka reszta klamotów podchodzi z 1.2 16v? wydech też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 > nie widze w opisie swapow tych silnikow > czym fizycznie różni się 843A1000 od 169A3000? > skąd ta różnica 5KM? > który lepiej wkładać zamiast 1.2 mpi? > rozumiem że do gołego słupka reszta klamotów podchodzi z 1.2 16v? > wydech też? Generalnie z tego co sie orientowalem roznice sa w elektronice i stad te 5 km roznicy no i oczywiscie wydech jest inny , a jesli chodzi o osprzet to jak wolisz mozesz zrobic na osprzecie z p1 1.2 16v i zrobic program pod 1.4 lub tez zalozyc na fabrycznym osprzecie boscha tak jak ja mam , wedle uznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Generalnie z tego co sie orientowalem roznice sa w elektronice i stad te 5 km roznicy no i > oczywiscie wydech jest inny , a jesli chodzi o osprzet to jak wolisz mozesz zrobic na > osprzecie z p1 1.2 16v i zrobic program pod 1.4 lub tez zalozyc na fabrycznym osprzecie boscha > tak jak ja mam , wedle uznania. Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudi_00 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 Slupki raczej nie tylko elektronika > Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w > mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Slupki raczej nie tylko elektronika > > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ? jedynie w GP był Star jet i miał wariator faz rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Slupki raczej nie tylko elektronika Nie wiedziałem, więc wolałem zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > jedynie w GP był Star jet i miał wariator faz rozrzadu O właśnie o tym coś słyszałem Możesz przybliżyć temat?Wiem, że w necie niby pełno informacji ale Ty jako, że nie raz swapowałeś cc/sc lepiej to zobrazujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.