Jump to content
Sign in to follow this  
fred77

Idea 1.4 16V.

Recommended Posts

Samochód bez LPG.

Na wolnych obrotach silnik przerywa i szarpie.

Podczas równomiernej jazdy pracuje prawidłowo.

Gdy chce się przyśpieszyć to szarpie i czasami zaczyna mrugać kontrolka silnika, która po chwili gaśnie.

Podczas przyśpieszania efekt jest taki jakby się wyłaczały ze dwa cylindry.


Wcześniej sporadycznie sobie "kichnął" i nie było żadnego szarpania aż tu nagle problem pojawił się z dnia na dzień i jest szarpanie, trudności przy przyśpieszaniu i nierówna praca na wolnych obrotach.

 

 

Jakieś pomysły?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jak tam w twoim wozie - ale podobne objawy miałem gdy pdały cewki zapłonowe.

silnika fiata 1.4 nie znam.

 

Jak się go wkręciło juz na obroty to jakoś jechał.

Na wolnych było źle.

 

Sprawdź kable WN na początek? - tylko na wyłączonym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jak tam w twoim wozie - ale podobne objawy miałem gdy pdały cewki zapłonowe.

silnika fiata 1.4 nie znam.

 

Jak się go wkręciło juz na obroty to jakoś jechał.

Na wolnych było źle.

 

Sprawdź kable WN na początek? - tylko na wyłączonym silniku.

Tam nie ma kabli wysokiego napięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie ma cewki zespolonej?

Jak pisałem nie znam silnika.

W łoplu taka była.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam nie ma kabli wysokiego napięcia.

ale są fajkocewki, może któraś pada?

Podepnij się FESem, zobacz czy są jakieś błędy, sprawdz co dzieje się w trakcie przerywań... prędzej w ten sposób znajdziesz podpowiedź niż z wróżb AKowych :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale są fajkocewki, może któraś pada?

Podepnij się FESem, zobacz czy są jakieś błędy, sprawdz co dzieje się w trakcie przerywań... prędzej w ten sposób znajdziesz podpowiedź niż z wróżb AKowych :-D

Wczoraj byłem w ASO i nie było żadnych błędów. Tyle, że do wczoraj nie mrugała kontrolka ale silnik szarpał. Nie miałem też czasu więc ugadałem się na kolejny dzień.

Dzisiaj zaczęła sobie pomrugiwać kontrolka. Znów zawiozłem do ASO i będą szukać dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się, że to jedna fajkocewka. Całkowity koszt wymiany w ASO 280zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.