chemmist Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Witajcie! Wczoraj wróciłem z wakacji a dziś awaria Pojawiają się silne wibracje całego auta podczas przyspieszania przy prędkości ok 70 km/h. Z tego co czytałem to prawdopodobnie przegub wewnętrzny lub półoś. Macie doświadczenia z naprawą/wymianą tych elementów? Robić we fiacie czy u jakiegoś mechaniora? Jakich części użyć? Silnik 1.9 150. Proszę o porady. Pozdrawiam! Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez chemmist Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 lub dwumas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 lub dwumas? Wymieniony jakieś 25 tys km temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 u mnie w ubiegłym roku bujało autem na boki, naprzemiennie tak jakbym raz prawym, raz lewym kołem na coś wjeżdżał. wewnętrzne przeguby były brudne w smarze. zdjąłem osłony, uzupełniłem smar, założyłem nowe opaski. objawy zniknęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 u mnie w ubiegłym roku bujało autem na boki, naprzemiennie tak jakbym raz prawym, raz lewym kołem na coś wjeżdżał. wewnętrzne przeguby były brudne w smarze. zdjąłem osłony, uzupełniłem smar, założyłem nowe opaski. objawy zniknęły. auto już w ASO, zobaczymy co stwierdzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 w ASO nie będą się z nim bawić. jeśli będzie jakieś podejrzenie, że to mogą być właśnie te przeguby, to całe przeguby wewnętrzne pójdą do wymiany. mam nadzieję, że to będzie jakaś inna błahostka i ASO szybko i poprawnie się z nią rozprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 w ASO nie będą się z nim bawić. jeśli będzie jakieś podejrzenie, że to mogą być właśnie te przeguby, to całe przeguby wewnętrzne pójdą do wymiany. mam nadzieję, że to będzie jakaś inna błahostka i ASO szybko i poprawnie się z nią rozprawi dzwonili z ASO, prawa półoś do wymiany, jakiś krzyżak... 1900 zł trochę sporo chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) zabierz im to auto, kup sam ten krzyżak, chyba że obudowa też uszkodzona to całą półoś z obudową. oddaj to w mirę kumatemu mechanikowi, wyjdzie Cię to taniej. chyba że masz możliwość auto lekko podnieść, zabezpieczyć, zdjąć koło i wymienić krzyżak. będzie jeszcze taniej. w razie czego mogę pomóc. z czasem u mnie krucho, przy swoim aucie to grzebię tylko nocami po 20. jeśli nie masz miejsca lub narzędzi to jakoś możemy się dogadać. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez maka131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Witajcie! Wczoraj wróciłem z wakacji a dziś awaria Pojawiają się silne wibracje całego auta podczas przyspieszania przy prędkości ok 70 km/h. Z tego co czytałem to prawdopodobnie przegub wewnętrzny lub półoś. Macie doświadczenia z naprawą/wymianą tych elementów? Robić we fiacie czy u jakiegoś mechaniora? Jakich części użyć? Silnik 1.9 150. Proszę o porady. Pozdrawiam! Standardowa usterka w tych autach. Do wymiany krzyżaki półosi + kielichy, ale z tego co pamiętam te drugie stanowią element półosi. Miałem z tym zabawy w swojej Cromie swego czasu. Sama wymiana krzyżaka nie wiele da tu bardziej chodzi o powierzchnię z którą on współpracuje, w kielichu wyrabiają się ,,rowki'' co widać dopiero przy dokładnych oględzinach (oczyszczenie ze smaru itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) dzwonili z ASO, prawa półoś do wymiany, jakiś krzyżak... 1900 zł trochę sporo chyba trochę drogo - ja za to samo, w swojej byłej Krówce, też prawa półoś i krzyżak, dałem coś około 1100 zł (robione w ASO) jak się okazało, do wymiany był tylko krzyżak bo półoś (kielich) wg mechaników z ASO była idealna, ale zmieniłem komplet dla świętego spokoju starą półoś (sprawną) jeszcze mam Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez costam000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.