bochumil Napisano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2017 Witam Coraz częściej myślę o zmianie auta. W grę wchodzi samochód z automatyczną skrzynią biegów. Nie mam uczulenia na Fiaty, więc kolejnym autem mógłby być Fiata. Fiat Bravo II z silnikiem 1.6 120KM ze skrzynią Dual Logic. Opinie nt tej skrzyni są skrajne. Często spotykam ogłoszenia, w których napisano - uszkodzona skrzynia biegów. W serwisie Fiat, w którym robię serwis olejowy ostrzegają mnie przed tą skrzynią. Czy faktycznie jest to jeden wielki niewypał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2017 Sama skrzynia raczej nie sprawia problemów. Ale raczej osprzęt blaznuje. Sprzęgło,pompa plus czujniki. Pytanie czy chcesz się w to bawić i cię na to stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2017 No właśnie niespecjalnie. Chcę mieć auto niezawodne i tanie w naprawie, dlatego Fiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Tyle że Dual Logic to nie jest automat, a skrzynia zautomatyzowana, sama za Ciebie sprzęgło wciska, biegi zmieniasz ręcznie (sekwencja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Czyli w porównaniu z automatem Dual Logic wypada słabo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 jesli oczekujesz skrzyni automatycznej (tu musisz się zastanowić czy dwusprzęgłowa czy z przekładnią hydrokinetyczną), to Dual Logic nie spełnia tych założeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 15 godzin temu, bochumil napisał: No właśnie niespecjalnie. Chcę mieć auto niezawodne i tanie w naprawie, dlatego Fiat Jeżeli w serwisie Cię ostrzegają, więc nie rozumiem, nad czym się jeszcze zastanawiasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Ten sam serwis twierdzi, że w 8 zaworowym Multijecie jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych. Także wolę popytać. Żeby nie było, olej i filtry zawożę swoje i jestem obecny przy wymianie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 Lepiej kup już 2.0 multijet. Posprawdzaj auto w cinsoft Gliwice u cinka a nie w aso. Koleś siedzi w dizlach po uszy. Przetrzepie ci silnik tak że fiu fiu. Ja bym w automatik duallogic się nie bawił. Poza tym jeżeli byłby to automat rewelacja pakowali by w inne auta budżetowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.