Skocz do zawartości

O zachwytach nad Skodą i zepsutych mediach motoryzacyjnych [opinia Czytelnika]


marcindzieg

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, bergerac napisał:

jakoś mi współpraca z tym ciężko idzie. Dzisiaj pod sklepem musiałem dotknąć chyba z 5 razy, żeby otworzyło, a z kolei przed chwilą w garażu nie mogłem zamknąć. W końcu wyciągnąłem kluczyk i zamknąłem pilotem. 

 

Niemniej jednak bardzo ważne jest, żeby sensor był w czterech drzwiach.

CarPlay i AA czasem w każdym VAGu potrafi się przywiesic. 

Tu masz device do bezprzewodowego https://carplay2air.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bergerac napisał:

super patent! testowałeś ?

Nie, jakoś  nie czuje potrzeby, mam dwa telefony, póki nie podłącza AA czy CP BT działa z dwoma telefonami, mam esim w watchu i nie muszę szarpać tel na stacji czy krótkim postoju. Na forach pisali , że działa fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sdss napisał:

Nie, jakoś  nie czuje potrzeby, mam dwa telefony, póki nie podłącza AA czy CP BT działa z dwoma telefonami, mam esim w watchu i nie muszę szarpać tel na stacji czy krótkim postoju. Na forach pisali , że działa fajnie.

ciekawe, bo ja mam uchwyt indukcyjny do ładowania, a podłączenie mam w podłokietniku, więc spokojnie mógłbym schować to urządzenie i nie byłoby widoczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bergerac napisał:

ciekawe, bo ja mam uchwyt indukcyjny do ładowania, a podłączenie mam w podłokietniku, więc spokojnie mógłbym schować to urządzenie i nie byłoby widoczne. 

Testowałem Yanosika na CP chyba nie da się uruchomić w tle i człowiek zmuszony do nawigacji by Yanosik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.05.2020 o 21:49, bergerac napisał:

źle się prowadzi, mało precyzyjny układ kierowniczy, lekko się buja, niepewne przy manewrach zwłaszcza przy większych prędkościach

niewygodne fotele (mimo wysokiej opcji)

dziwnie działający automat (pomimo, że taki sam jak w SuperB, którym kawał km przejeździłem)

rozłączające CarPlay

idiotycznie rozwiązane cupholdery. Jak można umieścić to w podłokietniku, który trzeba odsunąć, żeby włożyć kubki ???

Płytkie kieszenie w drzwiach (co to jakaś Corsa ?)

kwestie, które dla mnie są ważne, ale są subiektywne to wygląd zewnętrzny i wewnętrzny. O ile z zewnątrz może się jakiemuś dziadkowi podobać, o tyle w środku zero seksu. Kokpit krótki, siedzi się jak w mniejszym kompakcie, a nie dużym aucie

dodatkowo ciężko mi znaleźć dobrą pozycję za kierownicą - nie mogę dopasować auta do siebie

 

Oczywiście to moja ocena, zdaję sobie sprawę, że są osoby, którym może się auto podobać :ok: 

 

Napisz jeszcze jaka wersja silnika/wyposażenia, bo jestem ciekaw. ZTCW one potrafią się dramatycznie różnić w zależności od wersji. Ja sporo przejeździłem (jak na jazdy próbne oczywiście) Seatami Tarraco i byłem bardzo zadowolony, a to przecież bliźniak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Napisz jeszcze jaka wersja silnika/wyposażenia, bo jestem ciekaw. ZTCW one potrafią się dramatycznie różnić w zależności od wersji. Ja sporo przejeździłem (jak na jazdy próbne oczywiście) Seatami Tarraco i byłem bardzo zadowolony, a to przecież bliźniak.
 

2.0 140kW, DSG 4x4

Takiej urody auto :)

4c0813ebeb085a3dad68b740bae79df9.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bergerac napisał:


2.0 140kW, DSG 4x4

Takiej urody auto :)

4c0813ebeb085a3dad68b740bae79df9.jpg

 

 

Jeździłem Tarraco z tym silnikiem właśnie (oraz z dieslem 190KM) i byłem zachwycony. Gdybym się na auto zdecydował to wziąłbym go zamiast tego TDI o tej samej mocy. Paliło mi to ok. 1-2l więcej od TDI ale jeździło o wiele fajniej. IMO skrzynia też działała bez zarzutu. 

 

A jaka to wersja wyposażenia? Ja miałem te Tarraco w najwyższej i nie brakowało niczego. Ale tam też jest trochę inne wnętrze. Uchwyty na kubki dużo lepiej rozwiązane.

 

seat-tarraco-20-tdi-190-dsg-salon-polska

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Ryb napisał:

 

Napisz jeszcze jaka wersja silnika/wyposażenia, bo jestem ciekaw. ZTCW one potrafią się dramatycznie różnić w zależności od wersji. Ja sporo przejeździłem (jak na jazdy próbne oczywiście) Seatami Tarraco i byłem bardzo zadowolony, a to przecież bliźniak.

 

Tarraco z całej trójki ma najtwardzsze zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sdss napisał:

Tarraco z całej trójki ma najtwardzsze zawieszenie.

 

Możliwe. On cały jest taki trochę toporny ale za to całkiem nieźle skręca i sprawia wrażenie trwałego.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Ryb napisał:

Jeździłem Tarraco z tym silnikiem właśnie (oraz z dieslem 190KM) i byłem zachwycony. Gdybym się na auto zdecydował to wziąłbym go zamiast tego TDI o tej samej mocy. Paliło mi to ok. 1-2l więcej od TDI ale jeździło o wiele fajniej. IMO skrzynia też działała bez zarzutu. 

ja jeżdżę dieslem. Widocznie mamy inne oczekiwania lub percepcję jeśli chodzi o auta :ok: 

 

52 minuty temu, Ryb napisał:

A jaka to wersja wyposażenia? Ja miałem te Tarraco w najwyższej i nie brakowało niczego. Ale tam też jest trochę inne wnętrze. Uchwyty na kubki dużo lepiej rozwiązane.

chyba analogiczna, u mnie są kremowe skóry. W tej fotce co pokazałeś jest chyba alcantara, fotele wyglądają lepiej, ale też bez szału. Wnętrze tego seata patrząc na fotki też rewelacyjnie nie wygląda, chociaż znacznie lepiej niż w Skodzie (mimo wielu wspólnych elementów), ale trzeba by spojrzeć na żywo. Kokpit jest też tak płytki jak w małym kompakcie z dość mocno pionową szybą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bergerac napisał:

ja jeżdżę dieslem. Widocznie mamy inne oczekiwania lub percepcję jeśli chodzi o auta :ok: 

 

chyba analogiczna, u mnie są kremowe skóry. W tej fotce co pokazałeś jest chyba alcantara, fotele wyglądają lepiej, ale też bez szału. Wnętrze tego seata patrząc na fotki też rewelacyjnie nie wygląda, chociaż znacznie lepiej niż w Skodzie (mimo wielu wspólnych elementów), ale trzeba by spojrzeć na żywo. Kokpit jest też tak płytki jak w małym kompakcie z dość mocno pionową szybą ?

Tarraco to tiguan poza wystający tabletem. Taki Allspace R line albo Tarraco FR.

volkswagen-tiguan-allspace-2-0-tsi-r-line-comfort-line.jpg

652666c7ff256aaecf4-85bc479d0ce7,910,500,0,0.jpg

TARRACO-247-e1583326453708.jpg

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:

ja jeżdżę dieslem. Widocznie mamy inne oczekiwania lub percepcję jeśli chodzi o auta :ok: 

 

Ja też preferuję diesle ale w bezpośrednim porównaniu ten TSI okazał się lepszy od tedeika. Sam się zdziwiłem.

 

2 godziny temu, bergerac napisał:

chyba analogiczna, u mnie są kremowe skóry. W tej fotce co pokazałeś jest chyba alcantara, fotele wyglądają lepiej, ale też bez szału. Wnętrze tego seata patrząc na fotki też rewelacyjnie nie wygląda, chociaż znacznie lepiej niż w Skodzie (mimo wielu wspólnych elementów), ale trzeba by spojrzeć na żywo. Kokpit jest też tak płytki jak w małym kompakcie z dość mocno pionową szybą ?

 

Tam jest alcantara w serii ale dość brzydka IMO (smutne kolory) więc ja chciałem dopłacić do skóry.

Wnętrze jest dość toporne ale dobrze spasowane i ergonomiczne. Kokpit nie wydawał mi się płytki, było podobnie jak w Outlanderze, więc raczej normalnie jak na tę klasę aut.

Generalnie ten Tarraco mi się bardzo podobał. Porządne rodzinne auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bergerac napisał:


Az musze kiedys zajrzec do Seata, obejrzec.

 

Pamiętaj tylko, że ja wcześniej jeździłem też dość prostym i topornym Outlanderem. W porównaniu do aut np. francuskich materiały w Seacie sprawiają wrażenie twardych i tanich. Ale z tym 2.0 TSI i adaptacyjnym zawieszeniem bardzo ładnie toto jeździ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bergerac napisał:

Niemniej jednak bardzo ważne jest, żeby sensor był w czterech drzwiach.

Niestety tutaj producenci idą na łatwiznę.

 

W Focusie mam we wszystkich drzwiach, ale wiem że obecnie są już tylko w przednich - taka oszczędność producenta.

W Kamiqu mam w obu przednich, ale z tego co wiem bliźniaczy Seat ma tylko w klamce kierowcy. Z tego co pamiętam Golf też ma chyba tylko w przednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.