spad Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Spotkałem się z opinią, że w przypadku felg stalowych nie powinno się niwelowac różnicy pomiędzy otworem centrujacym a piastą za pomocą pierścienia centrujacego. Na alufeldze można, ale na starówce nie. Prawda to? Szukam felg stalowych i większość dostepnych ma większy otwór niż moje auto. Chciałem pierścieniem rozwiązać problem, ale zastanawiam się czy można. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 4 godziny temu, spad napisał: Spotkałem się z opinią, że w przypadku felg stalowych nie powinno się niwelowac różnicy pomiędzy otworem centrujacym a piastą za pomocą pierścienia centrujacego. Na alufeldze można, ale na starówce nie. Prawda to? Szukam felg stalowych i większość dostepnych ma większy otwór niż moje auto. Chciałem pierścieniem rozwiązać problem, ale zastanawiam się czy można. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka A to fabrycznych nie znajdziesz? Nigdy nie używałem pierścieni centrujacych jak miałem dedykowane felgi do fiata. Czy to alu czy to stal. Nawet nie wiedziałem że mogę kupić stał 4x98 z większym otworem centrujacym na piaste,no chyba że takich felg nie ma dla tego rozstawu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 6 godzin temu, spad napisał: Spotkałem się z opinią, że w przypadku felg stalowych nie powinno się niwelowac różnicy pomiędzy otworem centrujacym a piastą za pomocą pierścienia centrujacego. Na alufeldze można, ale na starówce nie. Prawda to? Szukam felg stalowych i większość dostepnych ma większy otwór niż moje auto. Chciałem pierścieniem rozwiązać problem, ale zastanawiam się czy można. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka W Alu masz większą ilość materiału w grubości felgi na styku z piastą i pierścień wchodzi i ma miejsce na grubość, w stali jest trudniej, chodzi mi o część pierścienia, który jest między felga, a piastą. U siebie w Sorento też miałem ten problem, fabrycznie około 95mm, felga 110mm, trzyma się na 5 śrubach i nie drgnie. Zrobione 5kkm w takim setupie trasy szybsze jak i teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 13 godzin temu, spad napisał: Spotkałem się z opinią, że w przypadku felg stalowych nie powinno się niwelowac różnicy pomiędzy otworem centrujacym a piastą za pomocą pierścienia centrujacego. Na alufeldze można, ale na starówce nie. Prawda to? Szukam felg stalowych i większość dostepnych ma większy otwór niż moje auto. Chciałem pierścieniem rozwiązać problem, ale zastanawiam się czy można. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Ja bym się tym nie martwił - śruby dociągną felgę, stożki ją ustawią do osi i wszystko będzie grało. Jedyny minus to przy montażu trzeba bardziej "szukać" otworu na śrubę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 7 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2020 Jak nie masz wyjścia to temat może Ci rozwiązać tokarz. Zrobi metalowe pierścienie na wcisk i będzie ok. Coś takiego kiedyś miałem i sprawdzało się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2020 Jak nie masz wyjścia to temat może Ci rozwiązać tokarz. Zrobi metalowe pierścienie na wcisk i będzie ok. Coś takiego kiedyś miałem i sprawdzało się.Finalnie kupiłem alufelgi do tego od vw, więc nawet otwór centrujacy na wymiar.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.