KotLarry Napisano 6 Maja 2021 Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 Kolejny cyrk z bravo. Rok temu wymieniłem akumulator. Zima raz przy minus 20 nie odpalił, Ale to wrzucalem na garb mrozów onteto, se jeździmy mało na krótkich odcinkach. Ostatnio trafił się znów myk, akumulator padł do około 10v. Naładowałem i jeździł. Następnie dziś padł znowu. Zero głucha cisza. Wkurzyłem się, ale strzeliłem klemą i.... Jeździ, wszystko ok. To ja się pytam co do cholery? Blue & me by taki cyrk robiło? Słaba masa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 Jak nie pomierzysz multimetrem to nie zgadniesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 17 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 40 minut temu, HARDTECHNO napisał: Jak nie pomierzysz multimetrem to nie zgadniesz? Pomierzylem sobie najpierw ogólnie. 6mA w spoczynku. Ale nadal podejrzewam B&Me... Po podłączeniu kamery do jego USB odkryłem że podaje napięcie na USB np przy otwarciu drzwi i nie zawsze gasi po wyjęciu stacyjki. (Np gdy rozmawiamy) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 No i co to było ? Śmierdzi topionym plastikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 1 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 Godzinę temu, Dren napisał: No i co to było ? Śmierdzi topionym plastikiem ? Wiesz co, zmieniłem radio. Ale też odkryłem jedna rzecz, że jak się pouruchamia sporo odbiorników to spada mocno napięcie... Albo walniety regulator napięcia, albo czytałem że z natury one słabe ładowanie miały... Więc przy krótkich odcinkach jest tak że nie można radia zostawiać bez włączonego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 30 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2022 Ten typ tak ma, że napięcie ładowania ma o 0.6V niższe niż większość pojazdów innych marek. Kombinowałem nawet czy by mu nie pogmerać w regulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 30 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2022 7 godzin temu, Dren napisał: Ten typ tak ma, że napięcie ładowania ma o 0.6V niższe niż większość pojazdów innych marek. Kombinowałem nawet czy by mu nie pogmerać w regulatorze. No właśnie na nuovabravoclub coś pisali, że poprawiają regulator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 13 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 Cześć. Podam ciekawostkę. Jednak alternator był do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paavel Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 Wygląda na to, że masz problemy z akumulatorem w swoim pojeździe. Skoro wymieniłeś akumulator rok temu i teraz znowu masz problemy, istnieje kilka możliwych przyczyn. Po pierwsze, niskie temperatury mogą znacznie wpływać na wydajność akumulatora. Przy minus 20 stopni Celsjusza może być trudniej akumulatorowi dostarczyć wystarczającą moc do uruchomienia silnika. Długotrwałe jazdy na krótkich odcinkach mogą dodatkowo obciążać akumulator, ponieważ silnik często jest uruchamiany i wyłączany, co wymaga dużej ilości energii. Drugim możliwym czynnikiem może być słaba masa lub problem z połączeniem elektrycznym. Jeśli po strzeleniu klemą akumulator działa poprawnie, może to wskazywać na problem z połączeniem masy. Upewnij się, że wszystkie połączenia są dokładnie i czysto wykonane. Skorodowane lub luźne połączenia mogą prowadzić do słabego przepływu prądu. Może również istnieć problem z systemem Blue & Me w twoim pojeździe. Jeśli system ma wadę lub problemy z zasilaniem, może to wpływać na akumulator. Sprawdź, czy nie ma żadnych błędów lub komunikatów na tablicy rozdzielczej związanych z systemem Blue & Me. Jeśli tak, możliwe, że konieczne będzie sprawdzenie lub naprawa tego systemu. Jeśli problem nadal się powtarza, zalecam skonsultowanie się z mechanikiem lub serwisem samochodowym. Fachowcy będą w stanie dokładnie zbadać układ elektryczny i zidentyfikować dokładną przyczynę problemu z akumulatorem. _________________________ https://ubezpieczeniegrupoweranking.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 28 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 Ale doczytałeś, że to jednak alternator był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 (edytowane) Chyba jednak nie Poza tym nowy akumulator po roku nie powinien zdechnąć przy sprawnie działającej elektryce auta. Ja jeżdżę dieslem do pracy 5 km i w grudniu stuknie mojemu akumulatorowi 5 lat. Faktem jest, że 6-go roku współpracy nie przewiduję (tym bardziej, że doszła kamerka z aktywnym trybem parkingowym). Edytowane 28 Czerwca 2023 przez ochkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 28 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 8 minut temu, ochkarol napisał(a): Chyba jednak nie Poza tym nowy akumulator po roku nie powinien zdechnąć przy sprawnie działającej elektryce auta. Ja jeżdżę dieslem do pracy 5 km i w grudniu stuknie mojemu akumulatorowi 5 lat. Faktem jest, że 6-go roku współpracy nie przewiduję (tym bardziej, że doszła kamerka z aktywnym trybem parkingowym). Ale teraz jest na razie OK po załączeniu stacyjki ponad 12v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.