Skocz do zawartości

camel1

użytkownik
  • Liczba zawartości

    584
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    W-wa Zacisze
  • Zainteresowania
    F1, fitness, security
  • Samochód
    CCCO

Ostatnie wizyty

937 wyświetleń profilu

camel1's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

4

Reputacja

  1. Ja gdy ocieplalem dom zamontowalem tego typu puszki:http://www.kopos.pl/site/novinky/novy/kuz-univerzalni-krabice-do-zatepleni.php Mam na tym powieszone halogeny, kamery i gniazdka. Trzyma sie to bardzo solidnie. Sent from my SM-G925F using Tapatalk
  2. Mam taki piec i sterownik TR200. Podczas remontu zmieniłem jego umieszczenie na ścianie wymieniając kabel na zupełnie inny. Od pięciu lat działa i nie mam z nim żadnych problemów.
  3. A jakie masz nawiewniki? Mozesz je zamykac np. na noc? Ja mam higrosterowalne i lozko dosc blisko jednego z okien ok. 1m. Sam zamykam zima na noc bo nie lubie tego wyczuwalnego powiewu. Zostawiam otwarty nawiewnik w oknie po stronie zony w odleglosci ok. 4m i jest ok. Rano otwieram swoj i sie nie przejmuje. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  4. Też myślę by w 2016 roku zmienić swoje B7 na B8, ale po lifcie i rozważam dwa motory: 3.0TFSI w S4 i 2.0TFSI. Niestety, żaden z nich nie jest bez wad... Pierwszy pali benzynę jak smok, drugi olej, nawet 3l/1000km
  5. > Witajcie, > szybkie pytanie - czy bać się takiego zestawienia? > Samochód ma potwierdzone drogomierzem 190TKM przebiegu. > Wiem, że ten silnik był poprawiany w międzyczasie - pytanie czy ten rocznik będzie juz po > poprawkach i na ile były one skuteczne. > Co przy silniku / przeniesieniu napędu może mnie w nim niemile zaskoczyć? Z tymi poprawkami to różnie: 1. Wtryski, niby poprawione, ale różnie może być. 2. Jak tiptronik - sprzęgło hydrokinetyczne. 3. Jak s-tronic - skrzynia. 4. Klapy kolektorów ssących a dokładnie cięgna i nastawniki Doczytałbym, czy poprawiony został rozrząd - napinacze. W wersjach trzyliterowych BKN, ASB niektórzy mieli z tym problemy i wydatki. Powyższe może, ale nie musi być przyczyną rozczarowania. Ale... kupując takie auto MUSISZ liczyć się z wydatkami nie tylko na paliwo i płyn do spryskiwaczy Poza tym same plusy i radość z jazdy. BTW jak nie robisz dużych przebiegów - szukałbym S4 w tej budzie
  6. > Obawiam sie, że to nie ten typ markizy, żebym za 200,- kupił materiał > Co do wiatru - nia ma obaw bo markiza jest z napędem i czujnikiem wstrząsowym. Jak ją zatelepie > kilka razy to sie zwinie. Wszystko zależy... Też mam dużą markizę - 5m szerokości a wysuwa się na 3 metry. Jednak, gdy pada deszcz, nie cała woda spływa zgodnie ze spadkiem (niewielkim) a gromadzi się na markizie tworząc "jeziorka". Owszem, siłą ciążenia, bokiem woda zleci, ale to dodatkowy ciężar dla mocowania, które w pewnym momencie może nie wytrzymać. Ja swoje krzesła ogrodowe składam i chowam pod stół, który przykrywam pokrowcem uszytym na wymiar. A markizę zwijam. Muszę dorobić jeszcze automat, który będzie to robił za mnie np. o 23. Wiem, wiem - swoich mebli nie złożysz i nie schowasz.
  7. > kompletnie się nie martwcie odpływem wody. Przecież teraz w trakcie ulewy hektolitry się > przelewają. Będzie dokładnie tak samo później. Bardziej chodzi o wymiary i sens takiego > montażu, czy będzie lepiej niż w donicach. Dziś masz niewiele ziemi w donicach a ich powierzchnia jest stosunkowo niewielka. Woda z deszczówki - część zostanie w donicy, część wycieknie przez otwory w niej, delikatnie brudząc deskę tarasową. Gdy zrobisz jedną, wielką donicę - ilość ziemi, tak stworzona powierzchnia, na którą będzie padał deszcz i woda która "przecieknie" przez taki grunt, z całą pewnością zabrudzi elewację lub taras sąsiada z piętra niżej. Raczej nie będzie zadowolony ciemną cieczą cieknącą od sąsiada z góry...
  8. camel1

    A6 3.0TDI

    > Ło rety - ten temat jeszcze żyje i wywołuje takie podniecenie? > Widzę, że jak na autokąciku zaczyna wiać nudą - wystarczy zapytać o jakieś auto segmentu premium i > od razu wywołamy żywą dyskusję specjalistów (posiadaczy pand, astr i innych fabii)
  9. camel1

    A6 3.0TDI

    > Dlaczego sugerujesz by kupił to auto?Co ze zdjęć wyczytałeś? Heh, jesteś przewrażliwiony. Przeczytaj jeszcze raz moje zdanie. Wybór - słowo klucz. Czy kupi czy nie - dokona wyboru i z tego chciałbym by był zadowolony.
  10. camel1

    A6 3.0TDI

    > Ale ja przecież konkretnie napisałem jakim autem i ile, takim o jakim rozmawiamy, więc skoro > chcesz, żebym napisał jak głupolowi to po prostu zacytuję > Quote: > Czy pół roku po 60km dziennie od paź do wiosny wystarczy w Q 3.0 TDI automat? > Więc jak widać niekoniecznie wiesz o czym piszesz skoro z czytaniem problem Widziałem, ale pominąłem, bo niestety za mało. Gdyby było to 61,5km dziennie od października do późnej wiosny to ok W przeciwnym przypadku nie mogę tego zaliczyć A poważnie, to rzeczywiście gdzieś mi umknęło, jak wyjechałeś z tym civikiem. > Nie chce mi się przeciągać liny bo widzę, że przyjąłeś postawę, że psioczę na Q a Ty jak widać > jesteś wielkim fanem, natomiast ja piszę o codzienności, więc raczej się nie rozumiemy i > szkoda ciągnąć dalej temat, bo przewagi Q nad ośką nie neguję, natomiast samo użytkowanie > takiego pojazdu w ściśle określonych warunkach podałem. Zachowujesz się jakbyś miał monopol na > jazdę Q i inni tego na oczy nie widzieli, nie siedzieli a w ogóle to nie jeździli, bo tylko Ty > wiesz jak się tym jeździ Bajo. To może spróbuję podsumować ten wątek: 1. Niewielu spośród tu piszących odniosło się do prośby pytającego. Pytania były dwa: "coś ze zdjęć widać?" i drugie: "Na co szczególnie zwrócić uwagę?" Dyskusja zeszła na poboczny tor: po co Ci takie auto, po co quattro, skarbonka, szpan na dzielni, itp. Kilka osób napisało, że "ze zdjęć" to auto jest ble. Nie neguję - ja się tak na autach ze zdjęć nie znam. Po "wysiedzianym" fotelu mogę wnioskować, że kierowcą mógł być ktoś z nadwagą, często wsiadał i wysiadał, auto przejechało więcej niż jest to deklarowane. Zgadzam się, że to oszustwo. 2. Jeśli chodzi już o samo 4x4 to jak wyżej pisałem - jedni widzą potrzebę jego posiadania, inni - nie, podobnie jak klimatronika lub elektrycznych tylnych szyb. I może niech tak zostanie? Gdyby wszyscy mieli identyczne postrzeganie motoryzacji, to wszyscy jeździliby czarnymi limuzynami, z napędem FWD, silnikiem 1.4, korbami z tyłu itp, itd. Forum to takie miejsce, gdzie możemy wymienić się naszymi spostrzeżeniami, poglądami i doświadczeniami, prosić o pomoc... Nie wiem, czy dyskusja dla zakładającego ten wątek była wartościowa, czy nasze merytoryczne i niemerytoryczne wypowiedzi zachęciły lub zniechęciły go do zakupu tego auta. Mam nadzieję, że dokona właściwego wyboru i będzie z niego zadowolony.
  11. camel1

    A6 3.0TDI

    > Wszystko zależy od budżetu i wysokości dopłaty za quattro. A gdy jest quattro w cenie FWD? > Jak auto ma 350+, a sprzedający pisze, że 150+, to jest zwyczajnym oszustem. Zgadzam się. To oszustwo i ja takiego auta, niezależnie czy Audi, czy Dacia - nie kupiłbym. I to kończy dalsze dysputy o zużyciu innych elementów. Stan auta przez to właśnie jest trudny do określenia a kupujący musi mieć świadomość, że kupuje niespodziankę i liczyć się z wydatkami. Liczyć na szczęście też nie powinien. Mam wrażenie, że kolega, który ma zamiar kupić ten egzemplarz już został dostatecznie uświadomiony. Dalsze wałkowanie tematu z mojej perspektywy nie ma sensu.
  12. camel1

    A6 3.0TDI

    > Jakbyś chociaż z połowę przeczytał ze zrozumieniem to może byś wiedział że użytkowałem, ale po > co... To napisz jak głupolowi - ile kkm i czym zrobiłeś. O civicu proszę już nie pisz. Różnica między nami jest taka, że Ty piszesz co wiesz lub co Ci się wydaje a ja wiem co piszę. Z mojej strony EOT.
  13. camel1

    A6 3.0TDI

    > Tak to można postawić wybór nowa Panda (z LPG) vs nowy Bentley. > Tylko najzagorszalszy AKowicz weźmie Pandę. Przejaskrawiasz. Lepszy przykład A6C7 3.0TDI FWD czy Quattro? > Na tych z 2009 wyraźnie widać zmęczony fotel kierowcy. Spójrz: > Fotele audi po 140 kkm tak nie wyglądają. Mój z 205kkm tak nie wygląda. Ale... ciekaw jestem jak przy - przypuszczalnym przebiegu 350+ wyglądałby fotel auta budżetowego? Czy coś poza tym fotelem pozwala napisać, że wnętrze jest bardzo zniszczone/"ściachane"? Wiesz, dla mnie, dla Ciebie ma znaczenie jak fotel kierowcy wygląda. Inny powie - jak na nim siedzę, nie widzę i guzik mnie to obchodzi, dopóki jakaś sprężyna, czy poprzeczka w d...pę mnie nie uwiera
  14. camel1

    A6 3.0TDI

    > Ach...Ty miałeś/masz i użytkujesz, inni nie mają racji/tylko kolega dał im się karnąć itd, > producenci się pomylili produkując przednionapędowce, a 3.0 TDI ma +500 niutków i +250KM. > Wysiadam z tej rozmowy Kolego, o czym Ty piszesz? Chcesz FWD kupujesz FWD. Jesteś mistrzem kierownicy bierzesz 400KM FWD, choć nie wiem czy takie w serii istnieje. I szanuję Twój wybór. Nikt się nie pomylił. To, że Ty nie widzisz korzyści z 4x4 - nie mój problem. Pytałem o Twoje doświadczenia z jazdy 4x4 a nie o okazjonalną przejażdżkę. Twierdzę, że gdybyś pojeździł z takim napędem zobaczyłbyś korzyści, których teraz nie dostrzegasz. Tego Ci serdecznie życzę
  15. camel1

    A6 3.0TDI

    > Oczywiście, że 4x4 na śliskim rozpędza się lepiej. Problem w tym, że hamuje tak samo jak 4x2, stąd > często w trudnych warunkach właśnie kierowcy 4x4 zwiedzają pejzaż, mają złudne poczucie > przyczepności. > Jakbym miał wybór pomiędzy mocno zużytym autem z 4x4 a 4x2 w lepszym stanie - biorę 4x2. O czym my piszemy? O zaletach/wadach 4x4 czy stanie jakiegokolwiek auta? Moim zdaniem źle stawiasz sprawę. Nowe 4x4 i nowe 4x2 - ja biorę 4x4, mimo większego spalania, masy i ewentualnych problemów z takim przeniesieniem napędu. Udzieliłeś jakiejś konkretnej wskazówki pytającemu, czy skupiłeś się na stanie wizualnym auta na podstawie zdjęć? BTW na których zdjęciach widzisz ściachany środek auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.