-
Liczba zawartości
500 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
teZeT's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
8
Reputacja
-
jednak odpuszczam. auto ma pecha. http://www.gp24.pl/wiadomosci/slupsk/a/zdemolowali-auto-na-ul-sobieskiego-slupszczanin-szuka-swiadkow-zdjecia,9836013/
-
... w międzyczasie ktoś w nie wjechał :/ Mazda dostała w prawe przednie nadkole. Cenę miałem ustaloną na 9500zł. Auto mi mega leży bo mały przebieg/wyposażenie/kolor/bardzo dobrze utrzymane. Drugiej podobnej nie ma obecnie na rynku :/ Obecny właściciel proponuje obniżkę o koszt nowych części czyli błotnik/zderzak/końcówka drążla kierowniczego. Czyli około 800zł. Chyba za mało prawda? Bo lakierować trzeba by było pół auta ? :/ Bo jeśli kupię chciałbym doprowadzić Miatę do pełnej sprawności. Mazda MX-5 model NBFL (tzw. polift) w wersji NARDI TORINO z silnikiem 1.6 16v o mocy 110KM. Rok produkcji 2002. Przebieg 80000
-
tak. bo nie wymyśliłbym że to takie proste thx
-
Hej ! Ze względu iż ostatnie radio w Forku odmówiło posłuszeństwa po kilku tygodniach (prezent od kumpla) i wyrzuciłem je przez okno do śmietnika szukałem czegoś sensownego nie za 50zł. Trafiłem na ALPINE UTE-72BT. Ma wszystko co mi potrzeba tylko szukam porady jak to podłączyć do Subaraka, jaką przejściówkę kupić? Tak wygląda tył radia : https://static.digitecgalaxus.ch/Files/5/0/1/6/3/1/2/UTE-72BT.jpg?fit=inside%7C464:368&output-format=progressive-jpeg a tak wygląda obecnie moja przejściówka od poprzednich radioodtwarzaczy : http://allegro.pl/adapter-kostka-subaru-impreza-legacy-forester-i6400648514.html Wszystko zawsze pasowało teraz ni hu hu. Patrzę w te internety i jakoś nic nie wynalazłem . Dupa ze mnie, pomóżcie Ps. W Polo Żony też muszę zmienić radio i pewnie też znowu nic nie będzie pasować....
-
Ciężko mi znaleźć :/ W intercars nie ma, na a*****o nie widziałem niestety - auto Ford Escort MK4 Cabrio 1.4 '87 rok edit. Jednak znalazłem na a*****o ale od młodszych roczników, tylko używki. Pomyślę
-
Czy ktoś może mi poradzić jak uporać się z wklejonym w obudowę termostatem? Jakiś magik zamontował część nie pasującą, wcisnął na siłę i czymś zalał. Ta konstrukcja o dziwo wytrzymała minimum 8lat (tyle mam cabrio) ale nadszedł czas na wymianę bo auto się nie dogrzewa. Wydłubać czy może jakimś rozpuszczalnikiem potraktować?
-
ASX znajomego zajął się ruda miesiąc od wyjazdu z salonu :D
-
Panowie, po prostu 1-szy raz od 8 lat mam kolizję i zastanawiam się czy chcą mnie zrobić w trąbkę. Chciałem wiedzieć czy ubezpieczyciel ma obowiązek wyliczać na oryginałach czy nie. A jakby auto było nowe to co ? Też by zaproponowali zamienniki? A jak nie to się bujaj? ps. Sądzić się z nimi nie mam czasu i ochoty.
-
odpowiedź PZU dlaczego w kosztorysie nie zawarli oryginalnego zderzaka i lampy : "Szanowni Państwo, Zgodnie z art. 361 § 1 k.c.: Zobowiązany do odszkodowania ponosi odpowiedzialność tylko za normalne następstwa działania lub zaniechania, z którego szkoda wynikła. Sąd Najwyższy stwierdził ponadto w swojej uchwale z dnia 13.06.2003r. (OSNC 2004/4/51): odszkodowanie przysługujące od ubezpieczyciela odpowiedzialności cywilnej za uszkodzenie pojazdu mechanicznego obejmuje niezbędne i ekonomicznie uzasadnione koszty naprawy pojazdu, ustalone według cen występujących na lokalnym rynku. Do rozliczenia przedmiotowej szkody, zgodnie z kwalifikacją dokonaną podczas oględzin uszkodzonego pojazdu, zastosowano nowe części spoza dystrybucji ASO, jednakże klasyfikowanych w certyfikowanych grupach jakościowych, w zakresie dostępnym na rynku. Jednakże w przypadku wykazania, iż poszkodowanemu przysługują prawa z tytułu gwarancji producenta, który uzależnia zachowanie gwarancji na pojazd od wykorzystania w naprawie wyłącznie części z sieci sprzedaży producenta/importera pojazdu lub gdy poszkodowany wykaże szczególny interes (np. gdy pojazd był dotychczas serwisowany i naprawiany wyłącznie przy użyciu części oryginalnych serwisowych a użycie części innej jakości może wpłynąć na jego wartość handlową – zgodnie z art. 6 KC wymaga udowodnienia ) możliwe jest uwzględnienie w kosztorysie naprawy pojazd cen części oryginalnych serwisowych. Z poważaniem PZU SA" Mogą tak sobie pogrywać ?
-
Ale bagażnik to prawie jak we Fiacie 500. 2 walizki i tyle. Miałem teraz jako zastępczy po kolizji i zdecydowanie udawany SUV to nie dla mnie auto
-
Dzięki za podpowiedź. Napiszę do nich aby w kosztorysie znalazły się oryginalne części. Przy cenach z ASO SUbaru kosztorys nie przekroczy dalej 100% wartości wyliczonej przez nich.
-
Mam kosztorys. Forka wyceniono według katalogu : "Pojazdy Samochodowe - Wartosci Rynkowe IV-2016". Auto jest w nim warte 9300zł brutto. Czy muszę się zgadzać na ten katalog czy mogę prosić o wycenę np. z Eurotaxu czy Info-Ekspert?? Bo w każdym darmowym katalogu on-line cena zaczyna się od 10000zł w górę (Wiem, że mogą być niewiarygodne). Koszt naprawy 7650zł brutto. 3 rzeczy, które mi nie pasują w kosztorysie : - Roboczo-godzina została wyceniona na 49zł. Byłem w kilku warsztatach i nikt za taką kwotę palcem nie ruszy. - Większość nowych elementów to oryginały Subaru jednak lampa i zderzak to zamienniki. - Potrącili z wartości 600zł za sprowadzenie indywidualne, co nie jest zgodne z prawdą. Rzeczoznawca nie pytał o zakup - mam fakturę z komisu, wrzucę na portal PZU Auto jest wpisane jako środek trwały firmy, odliczam 50% VAT'u. Czytając info w necie mam mętlik w głowie, wypłacają w takim wypadku tylko kwotę netto, kwotę netto + 50% VAT, czy brutto?
-
A jednak nie. Rzeczoznawca PZU przyznał, że podnosi skoro jest nowa instalacja. Zrobił foto faktury do kalkulacji.
-
Ciekawe czy z PZU tak się da.