Skocz do zawartości

skrzychu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

skrzychu's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

41

Reputacja

  1. Nie wiek a raczej rocznik (2018) i konkretny model (GY Vector 4Seasons G2). W tym wątku jest kilka przykładów (w tym mój z 2020r, opona 2-letnia), ze dla Gen2 nie jest to odosobniony przypadek i problem ujawnia się raczej przy określonym przebiegu (do ok.40kkm).
  2. Uszkodzenie było mechaniczne, ale objęte dodatkową gwarancją: W ramach programu dwuletniej dodatkowej gwarancji klient otrzymuje bezpłatnie nową, odpowiadającą uszkodzonej, oponę w przypadku, gdy oryginalna opona klienta ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu. dodatkowa gwarancja - nadal obowiązuje. Same opony były OK, Nokian ma fajne rozwiązanie - poza normalnym wskaźnikiem TWI, dodatkowo na bieżniku wycięte są cyfry od 8 do 3 informujące o głębokości bieżnika (wraz ze zużyciem opon ścierają się cyfry).
  3. Poprzednie opony brałem z Intercars, był to pierwszy i ostatni raz. Cena była trochę niższa niż na oponeo (mniej niż 50zł/kpl), dodatkowo Nokian miał promocję, gdzie w razie uszkodzenia dostajesz nową oponę. Opony kupowałem przez stronę IC z odbiorem i montażem w serwisie współpracującym z nimi, za wszystko płaciłem w serwisie. Po kilku miesiącach uszkodziłem oponę i zaczęły się schody: 1. aby w ogóle przyjąć reklamację chcieli ode mnie nr faktury pomiędzy IC i serwisem, który montował opony. Mój nr zamówienia z ich systemu wraz z info, że IC ma dostarczyć opony do serwisu oraz faktura dla mnie z serwisu za opony i montaż nie miała znaczenia. 2. gość zajmujący się reklamacjami z IC w moim regionie nic nie wiedział o tej promocji a procedura reklamacji wymagała wypełnienia formularza dostępnego u dystrybutora. Nie interesowało go to, że regulamin jest na stronie Nokiana, "on nie będzie szukał". 3. Nokian nie miał w PL żadnego oddziału, kontakt był możliwy jedynie przez dystrybutora (w tym przypadku przez IC). Post na FB Nokiana pomógł i sprawę załatwiała centrala IC. Z oponeo brałem w sumie ok 10 kpl. i tylko raz zaliczyli wpadkę (jedna z opon przyszła w innym rozmiarze niż pozostałe - załatwione po jednym tel.), praktycznie opony zawsze były w miarę "świeże". Ostatnie zamówienie z tego miesiąca - Bridgestone dostępne od ręki były (i nadal są) ok 10% droższe od opon, które wg opisu dostępne są po 7-8 dniach (były u mnie po 3 dniach, data prod. 13 tydz. 2023).
  4. Gen 2 czy Gen3? W tym watku wrzucałem zdjęcia swoich GY 4season Gen2 po 2 latach i 40 kkm, wyglądały gorzej. Opony na przedniej osi były zniszczone, tylne ok i nie był to odosobniony przypadek.
  5. skrzychu

    Reklamacja opon

    Moje Goodyear 4Season Gen2 - 215/55/16, rocznik 2018 po 2 latach i ok 40kkm wyglądały tak. Obie opony założone na przód były zniszczone w podobnym stopniu, tylne były ok. Zakładałem, że ostatnie dwa lata upałów chyba im nie służyły. Po pierwszym roku tego nie zauważyłem, ale przebieg i stan opon mógł być wtedy podobny jak u Ciebie. Szukając większych felg na lato, widziałem u handlarza podobnie zużyte (2 powyrywane, 2 ok), rocznik zbliżony +/-1rok. Wcześniej na innym samochodzie miałem GY 4Season pierwszej generacji i wszystko było OK, więc może to kwestia mieszanki w Gen2. Sam jestem ciekaw rezultatu Twojej reklamacji, jakbyś potrzebował zdjęć na poparcie reklamacji to moje opony jeszcze mam.
  6. Można na maila? Kiedyś może się przydać. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.