-
Liczba zawartości
1 057 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
yasq's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
średnio ile mniejsze zużycie paliwa?
-
A coś możecie "dorzucić" na temat wersji 4x4?? Z tego co wyczytałem jest na Haldexie więc w zasadzie auto "idzie", w większości przypadków na przednim napędzie. Jak to to się sprawuje w użytkowaniu codziennym?
-
Mili Państwo jak sądzicie, może to mieć ręce i nogi? Potrzebuje auta na dojazd do pracy ok. 25 km fajnie by się było w miarę sprawnie przemieszczać...i tak wertując oferty trafiłem na takie auto. W zasadzie w VW i Audi też się znajdzie takie cudo montowane, ale wydaje mi się, że octavia będzie chyba najtańsza w eksploatacji....jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu. Generalnie jak ten silnik sprawuje się pod gazem? Jakieś mankamenty?
-
Panowie, jak w temacie ktoś przerabiał to zajęcie? Dużo z tym zachodu? Ogarnie sprawę bez kanału? Bo wujek google różne wersje wypluwa więc wolę zapytać, może ktoś już przerabiał ten temat i coś podpowie żeby zrobić to bez problemowo.
-
Sklep w którym, pytałem o grzejnik kanałowy polecił mi dwa piece: Vaillant VUW 202-3 M albo De Dietrich ZENA MS 24 MI FF.... różnie piszą na forach o tych piecach, sprzedawca poleca ten pierwszy
-
Okolice Kalwarii Zebrzydowskiej
-
Jak w temacie, wiem że temat wałkowany milion razy, ale potrzebuje porady aktualnej. Co fachowiec przychodzi to poleca jeden piec, a gani drugi, inny znowu na odwrót, a mi już się odechciewa Budżet do 3 tyś, dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania na 50 k/kw. Padały różne nazwy Termet, Vaillant, Ferolli... sugestie, porady, ostrzeżenia cokolwiek podrzućcie.
-
Proszę Państwa niedawno poruszałem temat ogrzewania podłogowego i jego opcji, ale wpadło mi w oko jeszcze takie rozwiązanie jak w temacie. Miał ktoś do czynienia? Jakieś za albo przeciw??
-
Toć właśnie szukam wszelkich opcji, nie koniecznie muszą być fest drogie...
-
Odpada nie odpada, kwestia mojej obawy czy płyta wytrzyma ciężar dodatkowej wylewki...?? Z tego co wiem płyty między piętrami to tzw. płyty szkolne gdzieś koło 30cm grubości, na nich już jest jakaś warstwa wylewki - jaka i ile nie wiem, fajnie by się było jej pozbyć, ale niestety się nie da. Problem też jest taki, że mieszkamy w tym lokalu cały czas i nie bardzo możemy się eksmitować żeby zrobić w całym mieszkaniu wylewki, na chwilę obecną plan jest taki że będzie ogrzewanie w dużym pokoju i przedpokoju o ile wypali pomysł.
-
Nadszedł czas remontu i przy okazji zmian w jednym z pomieszczeń okazało się, że nie będzie za bardzo miejsca na ścianie żeby powiesić grzejnik. Piec także jest do wymiany więc przy okazji pan wyceniający orzekł, że warto byłoby się zastanowić nad ogrzewaniem podłogowym... Tylko, że opcja "na mokro" odpada, znalazłem jeszcze wylewki anhydrytowe i system "na sucho", ktoś wykonywał coś podobnego, ale inną metodą?? Słyszałem o wypełnieniu powierzchni między rurkami keramzytem albo perlitem, ale nigdzie żadnych szczegółów nie mogę znaleźć. Ktoś, coś może zasugerować?
-
> ktore c5? przod czy tyl? jaki silnik ? O przepraszam, C5 - II 2.0 HDi 140 KM przód i tył
-
Koledzy jak w temacie. Ja jeżdżę w Peugeocie na zestawie ATE i nawet dość jestem zadowolony, może poza okresem zimowym gdzie czasem dało się słychać piszczenie. natomiast co polecilibyście z autopsji właśnie do C5?? sugestie, przestrogi
-
> Boje się Alfy, jak i Fiata i Forda.. NO to Ci zostaje jedynie Prestiż w TDiku od Jaya Citroen C5, Pug 508, Kia Optima w sensie, że sam nie wiesz czego do końca chcesz
-
IMO ten 1.8 pióra nie urywa Coś z Alfy