-
Liczba zawartości
88 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Krisek's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Czy przy wymianie tłumnika końcowego mogą pojawić się jakieś problemy, czy tak jak na moją wiedzę powinno bez problemu pójść?
-
raz moje miało w zimie podobnego focha, temperatura ponad -20, od tego czasu przejechałem ponad 40kkm i się nigdy nie powtórzyło...
-
- miałem kiedyś podobny problem - raz działał , raz nie działał czujnik zamknięcia maski, potrafił na parkingu gdy auto stało samoistnie przestać dzialać co skutkowało włączeniem się alarmu i "wyciem" na parkingu bez przyczyny. Wkurzyłem się i wyrzuciłem stycznik a kabelki złączyłem i zaizolowałem taśmą, problem był czasowo rozwiązany, potem po bardzo długim czasie, wpadł mi w ręce dobry czujniczek i zamontowalem go. > Witajcie, > Walcze od pewnego czasu (czytać co najmniej rok) z komunikatem o nie zamknięciu maski. > Problem zaczął się po tym jak rozbierałem aku z obudowy zeby dostać się pod obudowę - ot zachciało > mi sie na bogato żarówki wymieniać ... oj głupi człowiek był głupi.... > Po złożeniu do kupy wszystkiego zaczął wyświetlać się błąd - nie zamknięta maska. ze 30 razy > szukałem czujnika i w zamku i wszędzie indziej ... i go nie znalazłem. Rozebrałem cały akku > jeszcze raz , sprawdziłem wszystkie wiązki, wszystko w najlepszym porządku, nic nie > przycięte/zwarte. Wszystko wpięte jak być powinno ... a problem występuje cały czas. > Moje pytanie co z tym tematem zrobić bo denerwuje mnie to już coraz bardziej. Czujnika nie ma a BC > wyrzuca info że klapa nie zamknięta. cos sie w BC pochrzaniło ? Gdzies w dokumentacjach > znalazlem który to jest pin od BC odnośnie nie zamkniętej maski, myslalem nad zapodaniem > sztucznie sygnału po pinie, ale jakim napięciem zadziałać, czy może przerwą nie mam za cholere > pojęcia. > Jakieś pomysły ?
-
> Prawdopodobnie masz typową usterkę stilo JTD czyli > 1. przetarte o nadkole kolanko rury IC > 2. dziurę w rurze IC w okolicy pod akumulatorem powstającą na skutek przetarcia o przewód masowy > 3. przetarą o osłonę dolną lewą silnika rurę IC (turbina - IC) czy ewentualnie naprawa w warunkach domowych (czytaj: pod gołym niebem) jest kłopotliwa, też mi wczoraj zaczęło szumieć, ale jutro dopiero pójdę zlokalizować przyczynę, objawy takie jak koledzy opisują więc zakładam że to to jest....
-
> Witam, > Zakupiłem zestaw interfejsów od Viaken'a - ELM'a - przystosowany do łączenia z CAN i VAG KKL. > ELM łączy się z komputerem silnika, mozna odczytać i kasować błędy. Niestety nie łączy się po > szynie CAN wyświetlając komunikat ELM327-Czy fakt posłodzenia wersji darmowej ma jakiś wpływ? > Czy fizycznie trzeba przerobić interfejs? > Pacjent to FIAT Punto 1.2 8V > Z gory dzieki za pomoc. > Pozdrawiam co prawda innych niż stilon nie podłaczałem ale kable kupiłem od niego i wszystko ok
-
Chłopaki wiem że to gdzieś i kiedyś się pojawiło już na AK bo czytałem, ale nie mogę wyszukać tego posta... Podpowiedzcie mi gdzie w FESie znajdę wyłączenie alarmu dźwiękowego niezapiętych pasów, mam FES 3.3 - może inna wersja jest potrzebna?
-
> Wszystko zależy od tego do czego chcesz używać FES'a. Żeby wykorzystać wszystkie możliwości FES'a > potrzebujesz obu kabli. Tutaj masz rozpiskę co zrobisz jednym a co drugim kablem. czytałem tą rozpiskę i chyba wiem czego nie kumalem albo źle kumalem... Myliłem kabel, myslałem że OBDKEY to ten kabel, a ten kabel to chyba jest KL, czy tak?
-
Chłopaki pogubiłem się już w tym wątku, kablach i korespondencji mailowej z Vikaenem. Chyba za głupi jestem . Proszę o podpowiedź czy mając soft Fiat Ecu Skanner wystarczy mi taki kabel. Vikaen pisze mi że jeszcze potrzebuję drugi o taki kabel. Pogubiłem sie po co ma być ten drugi, sam pierwszy nie wystarczy? Według mnie i wg tego opisu ten pierwszy powinien wystarczyć, chyba że sie mylę i nie ogarniam tego ? Pozatym w tej specyfikacji jest JTD ale nie ma MultiJeta - jest jakaś róznica???
-
> Pierwsze niepokój mojego JTD odkąd go posiadam. Ruszam spod świateł, a tu zero przyśpieszenia. Maks > 2000 obrotów i nie chce ciągnąć. Na jedynce i dwójce to samo. > Przejechałem dalej 15km i problem nie powrócił. Co to mogło być? miałem dokładnie to samo jak był mróz -21, zdążyłem być już na Słowacji, przejechałem jakieś 500km - nie powtórzyło się mimo większych mrozów, jakiś foch jednorazowy, a egr miałem czyszczony przed zimą Paliwa mam prawie full - > wczoraj tankowanie do pełna BP Ultimate. Coś nie tak z paliwem, ja wtedy jak mi się to stało też miałem zatankowane do pełna BP ultimate - ale wg mnie to nie jest chyba przyczyna, zbieg okoliczności może, więcej ludzi to tankuje pewnie i nie maja takich problemików