Skocz do zawartości

Krisek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Krisek's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Czy przy wymianie tłumnika końcowego mogą pojawić się jakieś problemy, czy tak jak na moją wiedzę powinno bez problemu pójść?
  2. raz moje miało w zimie podobnego focha, temperatura ponad -20, od tego czasu przejechałem ponad 40kkm i się nigdy nie powtórzyło...
  3. - miałem kiedyś podobny problem - raz działał , raz nie działał czujnik zamknięcia maski, potrafił na parkingu gdy auto stało samoistnie przestać dzialać co skutkowało włączeniem się alarmu i "wyciem" na parkingu bez przyczyny. Wkurzyłem się i wyrzuciłem stycznik a kabelki złączyłem i zaizolowałem taśmą, problem był czasowo rozwiązany, potem po bardzo długim czasie, wpadł mi w ręce dobry czujniczek i zamontowalem go. > Witajcie, > Walcze od pewnego czasu (czytać co najmniej rok) z komunikatem o nie zamknięciu maski. > Problem zaczął się po tym jak rozbierałem aku z obudowy zeby dostać się pod obudowę - ot zachciało > mi sie na bogato żarówki wymieniać ... oj głupi człowiek był głupi.... > Po złożeniu do kupy wszystkiego zaczął wyświetlać się błąd - nie zamknięta maska. ze 30 razy > szukałem czujnika i w zamku i wszędzie indziej ... i go nie znalazłem. Rozebrałem cały akku > jeszcze raz , sprawdziłem wszystkie wiązki, wszystko w najlepszym porządku, nic nie > przycięte/zwarte. Wszystko wpięte jak być powinno ... a problem występuje cały czas. > Moje pytanie co z tym tematem zrobić bo denerwuje mnie to już coraz bardziej. Czujnika nie ma a BC > wyrzuca info że klapa nie zamknięta. cos sie w BC pochrzaniło ? Gdzies w dokumentacjach > znalazlem który to jest pin od BC odnośnie nie zamkniętej maski, myslalem nad zapodaniem > sztucznie sygnału po pinie, ale jakim napięciem zadziałać, czy może przerwą nie mam za cholere > pojęcia. > Jakieś pomysły ?
  4. > Prawdopodobnie masz typową usterkę stilo JTD czyli > 1. przetarte o nadkole kolanko rury IC > 2. dziurę w rurze IC w okolicy pod akumulatorem powstającą na skutek przetarcia o przewód masowy > 3. przetarą o osłonę dolną lewą silnika rurę IC (turbina - IC) czy ewentualnie naprawa w warunkach domowych (czytaj: pod gołym niebem) jest kłopotliwa, też mi wczoraj zaczęło szumieć, ale jutro dopiero pójdę zlokalizować przyczynę, objawy takie jak koledzy opisują więc zakładam że to to jest....
  5. Krisek

    Fiat ECU Scanner

    > Witam, > Zakupiłem zestaw interfejsów od Viaken'a - ELM'a - przystosowany do łączenia z CAN i VAG KKL. > ELM łączy się z komputerem silnika, mozna odczytać i kasować błędy. Niestety nie łączy się po > szynie CAN wyświetlając komunikat ELM327-Czy fakt posłodzenia wersji darmowej ma jakiś wpływ? > Czy fizycznie trzeba przerobić interfejs? > Pacjent to FIAT Punto 1.2 8V > Z gory dzieki za pomoc. > Pozdrawiam co prawda innych niż stilon nie podłaczałem ale kable kupiłem od niego i wszystko ok
  6. Krisek

    Fiat ECU Scanner

    Chłopaki wiem że to gdzieś i kiedyś się pojawiło już na AK bo czytałem, ale nie mogę wyszukać tego posta... Podpowiedzcie mi gdzie w FESie znajdę wyłączenie alarmu dźwiękowego niezapiętych pasów, mam FES 3.3 - może inna wersja jest potrzebna?
  7. Krisek

    Fiat ECU Scanner

    > Wszystko zależy od tego do czego chcesz używać FES'a. Żeby wykorzystać wszystkie możliwości FES'a > potrzebujesz obu kabli. Tutaj masz rozpiskę co zrobisz jednym a co drugim kablem. czytałem tą rozpiskę i chyba wiem czego nie kumalem albo źle kumalem... Myliłem kabel, myslałem że OBDKEY to ten kabel, a ten kabel to chyba jest KL, czy tak?
  8. Krisek

    Fiat ECU Scanner

    Chłopaki pogubiłem się już w tym wątku, kablach i korespondencji mailowej z Vikaenem. Chyba za głupi jestem . Proszę o podpowiedź czy mając soft Fiat Ecu Skanner wystarczy mi taki kabel. Vikaen pisze mi że jeszcze potrzebuję drugi o taki kabel. Pogubiłem sie po co ma być ten drugi, sam pierwszy nie wystarczy? Według mnie i wg tego opisu ten pierwszy powinien wystarczyć, chyba że sie mylę i nie ogarniam tego ? Pozatym w tej specyfikacji jest JTD ale nie ma MultiJeta - jest jakaś róznica???
  9. > Pierwsze niepokój mojego JTD odkąd go posiadam. Ruszam spod świateł, a tu zero przyśpieszenia. Maks > 2000 obrotów i nie chce ciągnąć. Na jedynce i dwójce to samo. > Przejechałem dalej 15km i problem nie powrócił. Co to mogło być? miałem dokładnie to samo jak był mróz -21, zdążyłem być już na Słowacji, przejechałem jakieś 500km - nie powtórzyło się mimo większych mrozów, jakiś foch jednorazowy, a egr miałem czyszczony przed zimą Paliwa mam prawie full - > wczoraj tankowanie do pełna BP Ultimate. Coś nie tak z paliwem, ja wtedy jak mi się to stało też miałem zatankowane do pełna BP ultimate - ale wg mnie to nie jest chyba przyczyna, zbieg okoliczności może, więcej ludzi to tankuje pewnie i nie maja takich problemików
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.