Skocz do zawartości

NovoSeven

użytkownik
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rząśnia (Łódzkie)
  • Zainteresowania
    Wędkarstwo...

NovoSeven's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam Serdecznie Jak w temacie, chce się zabrać za wymianę cieknącej osłony półosi / wewnętrznej lewej od kierowcy/ jak się za to zabrać, czy półośka wychodzi ze skrzyni biegów czy lepiej jej nie ruszać, grzebałem tam ostatnio przy okazji wymiany zawieszenia półośka miała ochotę wysunąć się ze skrzyni biegów ale bałem się ze jak wyjdzie to nie wejdzie i nie ruszałem - czekam na podpowiedzi
  2. Witam Serdecznie Kłopoty kłopoty - awaria ciężko dostępna i z żalem piszę ze właśnie nie wyciąłem na samochodzie, czyli podjąłem się wyciągnięcia przewodu na zewnątrz faktycznie połowa auto do rozgrzebania, ale odkręcenie poduszki skrzyni biegów ułatwiło sprawę ( podwieszenie silnika itp.) zakułem przewód w zakładzie który się tym zajmuje i montaż :-( przy zakuwaniu, chyba coś nie poszło i strzelił aluminiowy, czyli wyciek i odnowa polska ludowa, kupiłem dwie porządne opaski wąż ciśnieniowy olejoodporny i koniec tematu który doprowadził mnie do psychostanu, Dzięki za podpowiedzi mimo wszystkich przykrości Marysia umyta i wypolerowana. Ps. Jeszcze jeden temat odzywa się tłumik elastyczny jakieś podpowiedzi też dostępy odpowiednie i jeszcze śruby na kolektorze ??
  3. No i auto nie ruszone, mam obawy ze będzie kłopot z wyciągnięciem tego przewodu - rozplata się prawie na całą szerokość samochodu. Demontował go już ktoś dam radę ????
  4. Szukam ale ciągle wyskakuje mi mój wątek, nie mam wspomnianego tematu Posiedziałem również w garażu i już wiem gdzie to idzie, korci mnie zabrać się do demontażu, ale będzie problem z demontażem i ponownym zamontowanie konstrukcja rozbudowana (dlaczego - jakieś chłodzenie spełnia ten przewód) czekam na wasze podpowiedzi???
  5. Witam wszystkich serdecznie Poranny wyjazd z garażu a tu kałuża oleju - po wizycie w kanale i obejrzeniu autka od spodu moim oczom ukazał się pęknięty przewód wspomagania kierownicy - przy zapalonym silniku i ruch kierownicą wycieka z niego płyn przewód aluminiowo gumowy( z gumowego leje się jak z wiadra) dziwna konstrukcja bo wygląda jak by wyciągnięta z lodówki Moja prośba i pytanie co z tym robić da się to wymienić czy połowa auta do rozebrania polukałem i jest coś podobnego na allegro http://allegro.pl/przewod-wspomagania-fiat-marea-kombi-1998r-i4131341483.html tyle tylko że mój jest do 16.16v Proszę o pomoc
  6. Wczoraj wieczorkiem umówiłem się z zaprzyjaźnionym elektrykiem który po godzinkach wykazuje się u siebie, namęczył się, ale finisz jest taki jak opisałeś, czyli wypiął kostkę z pająka kilka prób mostkowania i światła zaświeciły, narazie mam wyjście awaryjne, czyli wlutowany kabel(mostek) - światła świecą cały czas po przekręceniu kluczyka - znajomy obiecał używany przełącznik. Teraz czekam na cześć i mam nadzieje ze zażegnam temat, Dziękuje za pomoc <browar>
  7. Wracam z garażu, niestety moja grzebanina nic nie pomogła, na bezpiecznikach brak prądu, chyba ze włączę migawkę to na bezpiecznikach od długich jest i cyka przekaźnik umieszczony nad skrzynką bezpieczników. kostki połącznia poodciskane . Piszecie Pająk jak można by było sprawdzić czy to jego wina. Prośba czy ma ktoś manual "naprawa przełącznika zespolonego" chciał bym zobaczyć jak on wygląda w środku o schemacie instalacji elektrycznej to już nie wspomnę. Szukam w internecie ale bez efektu Nadal światła nie działają !!!!!
  8. Witam Serdecznie, Proszę o pomoc jak w temacie: Niespodzianka na drodze i to daleko od domu, nagle przestały działać światła mijania i długie czyli drogowe, postojówki działają normalnie ale próba włączenia świateł (mijania/drogowe) niczym nie skutkuje jedyna reakcja to migawka która działa i jakimś cudem mimo że oślepiałem innych na drodze pozwoliła mi powrócić do domu. Proszę o podpowiedź może ktoś już to przerabiał
  9. > Ja wykorzystałem, długi weekend, i serwis zacząłem właśnie od przewodów i świec zapłonowych, wybrałem NGK bo poza bosch nic innego w garażu widzieć nie chcę, aha jeszcze Magneti Mirelii ponadto olej i filtry. dodam że za przewody w sklepie zapłaciłem 138 zł. a za świece 18 zł od sztuki Ps. Janmory ( niebieskie paskudztwa ) ODRADZAM !!!
  10. Witam, Na Forum dużo poważniejsze problemy, ale dziele się swoim sukcesem "wolny dzień" zabrałem się za poszukiwanie i czyszczenie tych odpływów - okazała się że w zakamarkach miałem sporo błotka i zaschniętego piasku o liściach nie wspomnę myślę ze to skutecznie zablokowało odpływ wody, bo po próbie polewania, nic mi do środka nie wpłynęło i nie kapało Dziękuje za podpowiedz Pozdrawiam.
  11. Patrzyłem pod maską i okolice zawiasów suche wyrzuciłem kilka, liści, Teraz mróz załatwił sprawę, w sobotę dalsza cześć poszukiwań, oczywiscie nagrzewnica odpada daleko do niej i na wycieraczce woda nie płyn. Czekam na podpowiedzi Pozdrowienia
  12. Witam wszystkich, cieknąca sprawa jak w temacie pojawiła mi się kałuża wody na wycieraczce od strony pasażera, dzisiaj po dogłębnej analizie dostrzegłem ze skapuje z pod deski rozdzielczej - oświetliłem światłem i nura pod deskę, mokro tam zaraz od strony słupka drzwi bo mokra jest nawet ta wiązka kabli która wchodzi do kabiny od drzwi ( zasilanie szyby, zamek itd... ) którą drogą woda się tam dostaje, Proszę o pomoc, może ktoś z kolegów miał coś takiego, Przeciek spory 4 godziny na deszczu kwitują zalaniem wycieraczki, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.