Jump to content

mjstyle

użytkownik
  • Posts

    753
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mjstyle

  • Birthday 02/18/1987

Profile Information

  • Lokalizacja
    Biłgoraj/Lublin
  • Car
    służbowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mjstyle's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

44

Reputation

  1. mjstyle

    Leasing

    Ja nie mam nic przeciwko pomalowaniu zderzaka, blotnika czy drzwi ale jeżeli auto ma problemy z zejsciem ponizej 250 na jednym boku, większość to 300 mikronów, druga strona też na jednym elemencie ma problemy z zejsciem ponizej 250 to raczej położenie prawie 40 000zl na stół za takiego 3 letniego ulepa raczej nie jest rozsądnym zakupem i to wszystko pod dumnym szyldem dealer roku 2014 i 2015.
  2. mjstyle

    Leasing

    Napiszę z własnego doświadczenia: Masterlease kusił uczciwą ceną za auto, ciekawa rata miesięczną ale czar prysl jak dostałem ich propozycje ubezpieczenia auta, przy ich leasingu ale z ubezpieczeniem auta znalezionym na własną rękę dostałem listę ich warunków na prawie całą stronę formatu a4 plus oczywiście 200zl za obsługę "obcego" ubezpieczenia. Różnica między ubezpieczeniem Masterlease a u swojego agenta sięgała prawie 1300zl. Totalnie odpuściłem temat Masterlease jak otrzymałem raporty Dekry na sprzedawane przez nich auta, ceny tak jak wspominałem na poczatku wydawały mi się normalne ale po przeanalizowaniu co było malowane, szpachlowane, co jest uszkodzone to poprostu dałem sobie spokój (hitem była Astra 1.6 z 2015 za 33000zl brutto gdzie NIE malowane powtórnie były tylko jedne drzwi. Maska, dach, tylne blotniki itp miały od 200 w górę). Odwiedziłem dealera Hyundaia, warunki leasingu takie same jak Masterlease, ubezpieczenie w normalnej cenie z tym że wystawione auto to dwa zupełne inne światy w necie a w rzeczywistości, w ogłoszeniu oczywiście bezwypadek a na żywo no cóż, cała prawa strona miejscami 300 mikronów, lewy tylny blotnik miejscami 240, auto naprawione poza ASO więc gwarancja producenta utracona, pozostała tylko gwarancja na mechanikę, auto z 2016 roku i tutaj mega zdziwienie że ktoś mając powiedzmy to prawie nowke miał gdzieś gwarancje mimo płacenie AC itp i wolał pomalować auto w przysłowiowej stodole.
  3. Mam nowe informacje z negocjacji. Aviva full pakiet, bez udziału własnego, Assistance cały kraj no limit, zagranica do 500km, jakies 4 darmowe wizyty u lekarza itp itd 1600zl za Astre, doliczajac 200zl dla Masterlease za kupienie ubezpieczenia w zewnętrznej firmie to wychodzi około 1000zl w kieszeni. Potwierdza się że nic za darmo nie ma, jak ciekawa rata za leasing i wartość auta normalna to nadrabiaja na ubezpieczeniach.
  4. Octavia 33 000 netto Astra (ta z mniejszą ilością napraw blacharskich) 26 000 netto Dwa tygodnie temu woziłem dokumenty ubezpieczeniowe auta 2 letniego, przez salon dealera pełny pakiet ubezpieczenia wyniósł 1630zl, rok wcześniej również przez dealera to samo auto niecałe 3000zl, dlatego kwota ponad 2500zl za 4 czy 5 letnie auto jest wg mnie lekkim przegieciem. Ostatnie 6 lat to jazda bez jakiekolwiek kolizji.
  5. Dostałem listę co było w Astrze robione pod względem blacharsko-lakierniczym i nie ma za ciekawie, nie malowane były tylko tylne prawe drzwi. Octavia dużo lepiej, tylko blotnik przedni malowany. Dostałem jeszcze propozycje zupelnie innej Astry, nieznacznie mniejszy przebieg, nadwozie na 4+ ale zaproponowany koszt ubezpieczenia delikatnie ujmując przerazil mnie, za pełny pakiet około 2600zl. Octavia lekko ponad 3000zl. To wszystko spowodowało że odwiedziłem salon fiata i analizuje tipo, z tym że zaproponowany leasing a dokładniej jego warunki powodują że pora szukac jakiegoś banku co by zaproponował jakieś lepsze miesięczne koszty, ubezpieczenie w porównaniu do uzywanej Astry i Octavi można uznać za symboliczną kwotę
  6. Dla mnie czy to pierwsze czy drugie w "stajni" ma poprostu nie rujnować budżetu, dlatego też skreslilem wszystkie tdi, hdi i crdi. Poruszam się w poszukiwaniach w autach 3-5 letnich więc znając dzisiejsza jakość podzespołów wolałem skupić się na pb.
  7. Mam nadzieję że znajdzie się chociaż jeden na cały kraj. Ewentualnie wystawi sie na otomoto.RU Jutro mam dostać pełna historię obu aut, czyli co było naprawiane, malowane itp więc może to pomoże w wyborze Octavii
  8. Oba auta są krajowe, przebieg jak i historia do ogarnięcia w ASO. Kusi octavia ale z kolei opel choć nudny to przynajmniej rewolucji w portfelu nie powinien robić.
  9. No właśnie, astra po tych 2-3 latach dobije do powiedzmy 150tys km. Octavia przekroczy 240tys km. Trudna decyzja, octavia kusi bagaznikiem (astra hatchback).
  10. Oba auta z 2014 roku, astra z przebiegiem 90 000km, octavia 180 000km. Auto będzie jako drugie w rodzinie z zamiarem pojezdzenia jakieś 2-3lata. Rocznie jakieś 15tys km, max 20tys km i tutaj rodzi się pytanie, bać się tego poprawionego tsi czy jednak wybrac prostotę opla. Wiem że nikt szklanej kuli nie ma i ciężko jest przewidzieć awarię ale odkąd czlowiek zaczął jeździć nowymi na gwarancji to takie parolatki trochę przerażają.
  11. Mamy kogoś kto za free lub za jakąś symboliczną opłata jest w stanie sprawdzic auto? Głównie chodzi o potwierdzenie przebiegu. Auto jest od niedawna w kraju więc strona historiapojazdu.gov.pl za dużo nie jest w stanie pomóc. Edit Jakby mod mógł to proszę przenieść do odpowiedniego działu.
  12. Troche podsumowania. Na tapecie zostaje audi a5 2.0 tfsi lub bmw 520. Audi a6 odpada ponieważ w lipcu wchodzi z tego co się orientuje nowy model. Mercedes E klasa skreślony ze względu na wygląd, sedan jest okropny, sytuacje ratuje troche wersja kombii ale nowe auto musi być sedanem. Troche rozbawił mnie sprzedawca bmw, dostał informacje że obecnym autem jest mazda 6, że nowe ma być sedanem to wyskoczył z propozycją zakupu x2.
  13. Auto kupowane na 5-6 lat tak jak wspomniałem i tutaj jest ale nie musi być kłopot.
  14. Jakiś polecany benzyniak w mercu? BMW 5 jakoś oklepana. Może jednak przełknąc jakoś te linie nadwozia na E klasie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.