Skocz do zawartości

Dared

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sandomingo

Dared's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o PTC Na 100% to chyba najpewniej jest ściągnąć osłonę/plastik jak przy wymianie filtra kabinowego i tam już wszystko widać U góry przekaźniki a w lewo sama grzałka.
  2. Tak robiłem to u siebie i nie było żadnych problemów. Założyłem jedynie dosyć długie wężyki żeby mieć lepszą widoczność
  3. Z epera: 55198173 KOŁO ZĘBATE RAPP 27/44 46475368 KOŁO ZĘBATE RAPP 38/10 46457042 KOŁO ZĘBATE RAPP 38/17 46433276 KOŁO ZĘBATE RAPP 34/25 46452619 KOŁO ZĘBATE RAPP 29/38 46452620 KOŁO ZĘBATE RAPP 33/34 Ale które jest które już nie będę dopasowywał Z eLearna bravo
  4. Ograniczeń nie ma, na co dzień siedzi 32GB i ładnie działa
  5. > Mam pytanie odnośnie tych zapieczonych łopatek zmiennej geometrii. Czy one zawsze będą skutkować > błędem przeładowania? Czy tylko w jakichś skrajnych przypadkach? Zależy w jakiej pozycji zostaną łopatki, może być przeładowanie lub na odwrót czyli niskie ciśnienie doładowania. Błąd przeważnie wyskoczy przy ostrzejszej jeździe, przy spokojnej raczej nie, choć różnie bywa.
  6. Temp. parownika się nie przejmuj, tak to wygląda.
  7. Sprawdź siłownik recyrkulacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.