dunkin Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 Witam, mam u siebie w lanosie zalozona instalacje ze sruba. Nadszedl czas wymiany przewodow i swiec, niestety nie bardzo wiem jak mam wymienic przewody poniewaz do jednego z nich jest pdpiety kabel - nie wiem do czego.. i niewiem gdzie ewentualnie powinien on byc podlaczony... ponizej beda fotki tego kabla, mam nadzieje ze ktos sie z czyms takim spotkal i udzieli mi paru wskazowek co z tym zrobic zeby wszystko bylo ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > Witam, mam u siebie w lanosie zalozona instalacje ze sruba. Nadszedl > czas wymiany przewodow i swiec, niestety nie bardzo wiem jak mam > wymienic przewody poniewaz do jednego z nich jest pdpiety kabel > - nie wiem do czego.. i niewiem gdzie ewentualnie powinien on > byc podlaczony... ponizej beda fotki tego kabla, mam nadzieje ze > ktos sie z czyms takim spotkal i udzieli mi paru wskazowek co z > tym zrobic zeby wszystko bylo ok:) nie znam sie na lanosach ale nie masz przypadkiem u siebie dołozonego do LPG wariatora a to jest własnie jego wtyczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinquecento Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 Mi się wydaje, że ktoś pociągnął od przewodu zapłonowego plus ale po co nie wiem. Przecież od akumulatora na bezpieczniku można. Nie spotkałem się z takim czymś. Ale po takiej przeróbce są przebicia prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > Mi się wydaje, że ktoś pociągnął od przewodu zapłonowego plus ale po > co nie wiem. Przecież od akumulatora na bezpieczniku można. Nie > spotkałem się z takim czymś. > Ale po takiej przeróbce są przebicia prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > nie znam sie na lanosach ale nie masz przypadkiem u siebie dołozonego > do LPG wariatora a to jest własnie jego wtyczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 To jest kawałek drutu (taka antena) okręcony wokoło jednego przewodu zapłonowego w celu uzyskania impulsu do prędkości obrotowej silnika. Możesz to rozsupłać i potem owinąć z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > To jest kawałek drutu (taka antena) okręcony wokoło jednego przewodu > zapłonowego w celu uzyskania impulsu do prędkości obrotowej > silnika. > Możesz to rozsupłać i potem owinąć z powrotem. A co sie stanie jak sie to odkreci i nie przykreci do nowych kabli? To normalne ze jest to podlaczone w ten sposob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinquecento Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > To jest kawałek drutu (taka antena) okręcony wokoło jednego przewodu > zapłonowego w celu uzyskania impulsu do prędkości obrotowej > silnika. > Możesz to rozsupłać i potem owinąć z powrotem. To nie lepiej założyć przewód na cewce, przecież to z niej idzie impuls. A nie jakiś idiotyzm robić z przewodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > To nie lepiej założyć przewód na cewce, przecież to z niej idzie > impuls. A nie jakiś idiotyzm robić z przewodem. Gdzie na cewce? wlasnie ktos mi cos mowil zeby to przelozyc ale nie wiedzialem gdzie i jak to zrobic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > To nie lepiej założyć przewód na cewce, przecież to z niej idzie > impuls. A nie jakiś idiotyzm robić z przewodem. Oczywiście, że można. Tylko cewka jest sterowana impulsem 5V. Trzeba to po prostu sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 to jakich miszczunio podłączał tą instalację Polecam dołożyć sterownik do tej instalacji, tylko już w porządnym warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > Oczywiście, że można. Tylko cewka jest sterowana impulsem 5V. Trzeba > to po prostu sprawdzić. A jak to wszystko sprawdzic i zalozyc jak trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2007 > to jakich miszczunio podłączał tą instalację > Polecam dołożyć sterownik do tej instalacji, tylko już w porządnym > warsztacie No wlasnie chyba warsztat nie za dobry - zmienilem juz A co do sterownika to wlasnie bede cos kombinowal zeby go zalozyc, ale poki co chce zmienic kable i swiece.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > Witam, mam u siebie w lanosie zalozona instalacje ze sruba. Nadszedl > czas wymiany przewodow i swiec, niestety nie bardzo wiem jak mam > wymienic przewody poniewaz do jednego z nich jest pdpiety kabel > - nie wiem do czego.. i niewiem gdzie ewentualnie powinien on > byc podlaczony... też tak mam owiń ten kabelek na nowych przewodach i będzie ok ja tak zrobiłem przy zmianie kabli WN i jest OK przewód "odczytuje" obroty dla sterownika - kiedy przełączyć na gaz - taka wersja uproszczona jak poszukasz w necie to niektóre obrotki też tak się podłącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > też tak mam > owiń ten kabelek na nowych przewodach i będzie ok > ja tak zrobiłem przy zmianie kabli WN i jest OK > przewód "odczytuje" obroty dla sterownika - kiedy przełączyć na gaz - > taka wersja uproszczona > jak poszukasz w necie to niektóre obrotki też tak się podłącza Aha dzieki a jaka jest wersja nie uproszczona ? bo chcialbym zrobic z tym porzadek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zielak3citi Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 jak masz zbędne 500 zeta to w dobrym warsztacie LPG zmienia ci to na BINGO S4 bardzo fajny sterowniczek łatwo ustawialny i bezproblemowy Polecam a jak nie to przyczep ten kabel tak samo jak miałes i zapomnij...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > Aha dzieki a jaka jest wersja nie uproszczona ? bo chcialbym > zrobic z tym porzadek.. kol wyżej pisali, do cewki ja mam tak przy IIgen i nie widzę powodów do zmiany. Oczywiście jak będziesz zakładał kompa, to lepiej zrobić to jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 przewody i swiece ze chcesz wymienic to rozumie ale ze chcesz dokladac elektronike i przerabiac instalacje tego juz nie rozumie - masz z nia problemy ? jak nie masz to nie cuduj tylko sie ciesz prosta instalacja ktora daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2007 > przewody i swiece ze chcesz wymienic to rozumie ale ze chcesz > dokladac elektronike i przerabiac instalacje tego juz nie > rozumie - masz z nia problemy ? jak nie masz to nie cuduj tylko > sie ciesz prosta instalacja ktora daje rade Ja myślałęm tak samo, ale mimo to dla bezpieczeństwa silnika zamontowałem bingo. Teraz mogę z czystym sumieniem, że było warto. Spalanie spadło średnio o 1l (po trasie nawet 2l), a silnik wyraźnie lepiej pracuje przy wysokich obrotach. Nie mam problemu z jazdą na noPb (możliwość ustawienia parametrów emulacji sondy=ECU nie głupieje), nie muszę pamiętać o przełączaniu na gaz po tych 2-3km (zawsze jadę na noPb na zimnym silniku) teraz przełącza się samo po osiągnięciu 30'C........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.