Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Potrzebna porada znawców od regulacji. 2 gen Bingo

Featured Replies

Napisano

Cześć

W końcu zakupiłem interfejs do gazu palacz.gif. Wpierw obniżyłem tmp przy której można przełączyć na gaz. I działa ok cfaniaczek.gif. Popatrzyłem na resztę i jestem trochę zielony, pytanie do speców, spójrzcie na screeny i zobaczcie co jest ok a co nie do końca i co można poprawić.

Moje pytanie do was to: Co powoduje zmiana preferowanego typu jazdy z normalnej na sportową lub ekonomiczną? Rzeczywiście można odczuć różnicę? Czy jeżeli silnik przekroczy 6tys obr/min to będzie jechał na benzynie?? Co będzie jeżeli zwiększe te obroty? Które jeszcze z parametrów odpowiadają za zużycie gazu?

Screeny:

GAZ1.jpg

GAZ2.jpg

GAZ3.jpg

GAZ4.jpg

GAZ5.jpg

GAZ6.jpg

Z góry dzięki za pomoc pub2.gif

Napisano

Chyba trzeba doregulować.

Na jałowym jest za bogato.

Powinno byc tak ustawione, że oscylacje sondy są widoczne w okolicy PWA na całym zakresie.

Napisano

> Chyba trzeba doregulować.

Też mi się tak wydaje...na jałowym za bogato, pod obciążeniem za ubogo...trzeba by poprawić, żeby oscylowało wokół PWA w każdym przypadku...swoją drogą nie wywala czasem błędu silnika związanego z sondą lambda?

Napisano
  • Autor

> Też mi się tak wydaje...na jałowym za bogato, pod obciążeniem za

> ubogo..

Pod obciążeniem jest tak że skacze z ubogo na bogato a screena ciachnąłem akurat na ubokiej. Może tak być?

> przypadku...swoją drogą nie wywala czasem błędu silnika

> związanego z sondą lambda?