Skocz do zawartości

Lepiej lepić , niż malować ...miniManual (all Puntos)


joe_00

Rekomendowane odpowiedzi

Zdegustowany własnościami ściernymi naszych dróg , postanowiłem oblepić Punto w newralgicznych miejscach , trudno je przeoczyć po 1,5 roku eksploatacji już owe miejsca są widoczne zlosnik.gif.

Do oblepiania potrzebujemy:

1. Folia przeźroczysta samoprzylepna ja zakupiłem SERILUX Duo E110 za 6 PLN ogromny arkusz ok.gif

2. troszkę papieru , nożyczki

3. Cierpliwość i odrobina zdolności manualnych

skromny.gif

Na wstępie newralgiczne miejsca myjemy i odtłuszczamy , następnie przyciętą folię dokładnie przylepiamy , wygładzając miękką szmatką ok.gif

Szablon - lepy tylnej

274738676-szablon.jpg

Lepa tylna

274738691-lepa_tyl.jpg

Masakra zdrapkowa pod przednim chlapaczem zlosnik.gif ( proszę zauważyć , że srubokręt jest w kolorze nadwozia skromny.gif do tego jeszcze elektroizolacyjny do 1000V)

274738712-wypiasek.jpg

Lepa przednia ( patent Daniel_I & Fiat Auto S.p. A.)

274738728-lepa_przod.jpg

Pozdro !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masakra zdrapkowa pod przednim chlapaczem

Bo to polskie "podróby" biglaugh.gif - jak jeszcze były w ASO "oryginały", to w komplecie były folie do naklejenia pod spodem, właśnie po to, żeby zabezpieczyć błotniki przed takim szlifowaniem. ok.gif Gdzieś nawet miałem szablon takiej folii hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starsznym upale 45 st. C w słońcu zlosnik.gif , w obfitym deszczu i zjonizowanym powietrzu skromny.gif oraz w temperaturze 12 st C ... to wszystko w jeden dzień , ach ta pogoda brawo.gif ... folia trzyma jak tonący brzytwy ok.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdegustowany własnościami ściernymi naszych dróg , postanowiłem

> oblepić Punto w newralgicznych miejscach , trudno je przeoczyć

> po 1,5 roku eksploatacji już owe miejsca są widoczne .

> Do oblepiania potrzebujemy:

> 1. Folia przeźroczysta samoprzylepna ja zakupiłem SERILUX Duo E110 za

> 6 PLN ogromny arkusz

> 2. troszkę papieru , nożyczki

> 3. Cierpliwość i odrobina zdolności manualnych

> Na wstępie newralgiczne miejsca myjemy i odtłuszczamy , następnie

> przyciętą folię dokładnie przylepiamy , wygładzając miękką

> szmatką

> Szablon - lepy tylnej

> Lepa tylna

> Masakra zdrapkowa pod przednim chlapaczem ( proszę zauważyć , że

> srubokręt jest w kolorze nadwozia do tego jeszcze

> elektroizolacyjny do 1000V)

> Lepa przednia ( patent Daniel_I & Fiat Auto S.p. A.)

> Pozdro !!!

Dobra robota. ok.gif

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomysł zastepczy dobry

Raczej nie "zastępczy" hmm.gif - w wielu markach to jest po prostu standard, że miejsca najbardziej zagrożone piaskowaniem oklejone są folią fabrycznie, natomiast fiat jakoś nie jest skory do zastosowania tego rodzaju procedury i trzeba nadrabiać te braki we własnym zakresie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Zdegustowany własnościami ściernymi naszych dróg , postanowiłem

> oblepić Punto w newralgicznych miejscach , trudno je przeoczyć

> po 1,5 roku eksploatacji już owe miejsca są widoczne .

Jak się okazuje, tylne błotniki są czasem oklejane fabrycznie:

275080696-odrzucacz_kamieni_punto.jpg

Numery folii to 46769127 i 46780850 - niestety Polska się nie załapała do grupy krajów, w których Fiat uznał takie oklejanie za przydatne zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej nie "zastępczy" - w wielu markach to jest po prostu standard,

> że miejsca najbardziej zagrożone piaskowaniem oklejone są folią

> fabrycznie, natomiast fiat jakoś nie jest skory do zastosowania

> tego rodzaju procedury i trzeba nadrabiać te braki we własnym

> zakresie

Ostatnio widziałem Hondę... HRV - miała oklejone progi przy tylnym kole ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdegustowany własnościami ściernymi naszych dróg , postanowiłem

> oblepić Punto w newralgicznych miejscach , trudno je przeoczyć

> po 1,5 roku eksploatacji już owe miejsca są widoczne .

> Do oblepiania potrzebujemy:

> 1. Folia przeźroczysta samoprzylepna ja zakupiłem SERILUX Duo E110 za

> 6 PLN ogromny arkusz

> 2. troszkę papieru , nożyczki

> 3. Cierpliwość i odrobina zdolności manualnych

> Na wstępie newralgiczne miejsca myjemy i odtłuszczamy , następnie

> przyciętą folię dokładnie przylepiamy , wygładzając miękką

> szmatką

> Szablon - lepy tylnej

> Lepa tylna

> Masakra zdrapkowa pod przednim chlapaczem ( proszę zauważyć , że

> srubokręt jest w kolorze nadwozia do tego jeszcze

> elektroizolacyjny do 1000V)

> Lepa przednia ( patent Daniel_I & Fiat Auto S.p. A.)

> Pozdro !!!

Dobry pomysł... musze się też wziąść za to ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Zdegustowany własnościami ściernymi naszych dróg , postanowiłem

> oblepić Punto w newralgicznych miejscach , trudno je przeoczyć

> po 1,5 roku eksploatacji już owe miejsca są widoczne .

> Do oblepiania potrzebujemy:

> 1. Folia przeźroczysta samoprzylepna ja zakupiłem SERILUX Duo E110 za

> 6 PLN ogromny arkusz

> 2. troszkę papieru , nożyczki

> 3. Cierpliwość i odrobina zdolności manualnych

> Na wstępie newralgiczne miejsca myjemy i odtłuszczamy , następnie

> przyciętą folię dokładnie przylepiamy , wygładzając miękką

> szmatką

> Szablon - lepy tylnej

> Lepa tylna

> Masakra zdrapkowa pod przednim chlapaczem ( proszę zauważyć , że

> srubokręt jest w kolorze nadwozia do tego jeszcze

> elektroizolacyjny do 1000V)

> Lepa przednia ( patent Daniel_I & Fiat Auto S.p. A.)

> Pozdro !!!

Witam. Z tego co widać na fotkach chlapacze to nie był najlepszy pomysł. Mam takie same. Po jakim czasie zniszczyły lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.