lightjay Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 Witam, Czytałem poprzednie tematy dotyczące obrotomierzy ale nie znalazłem informacji na tematy tych elektronicznych ponieważ właśnie nad takimi się zastanawiam czy warto czy może ktos ma i gdzie je ewentualnie wpakować w aucie. Bo mam cc z aisanem z końcówki '95 roku i mam pełny licznik czyli wskaźnik paliwa z lewej, potem prędkościomierz i z prawej wskaźnik temp. wiem że obrotomierze ze sportinga da sie zamontowac ale trzeba go przeskalować itd itd a i tam musiałbym licznik wymieniać itd itd aby to jakoś wsadzić, wiec postanowiłem kupić może elektroniczny znalazłem takie w necie: http://www.allegro.pl/item200375125_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samochodowy.html http://www.allegro.pl/item200454123_obrotomierz_samochodowy_cyfrowy_programowalny_nowy.html http://www.allegro.pl/item200375133_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samoch_niebieski.html no i ten ale już dużo droższy http://www.allegro.pl/item201637616_auto_gauge_obrotomierz_cyfrowy_kielce_andartuning.html MOże ktoś z was ma taki i chciałbym się dowiedziec czy warto, jak to faktycznie dział i gdzie najlepiej zamontowac ze względu na wymiary i jak to wygląda odnośnie samego podłaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 IMO wskazowkowy bylby o niebo lepszy niz jakies cyfrowe, bardziej czytelny ja bym zmienial zegary na sportingowe, a do wymiany chyba jest tylko kwarc, wiec niewiele roboty, manuala gdzies znajdziesz na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 kup oddzielny wskazowkowy obrotek na 2 garki i bedzie gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rutek123 Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 > kup oddzielny wskazowkowy obrotek na 2 garki i bedzie gitara lepiej zegary sportingowe, osobnego obrotka w najgorszym przypadku a osobne obrotki i tak nie są tanie,chyba ze kupi jakiegoś chebla z alledrogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 > lepiej zegary sportingowe, osobnego obrotka w najgorszym przypadku > a osobne obrotki i tak nie są tanie,chyba ze kupi jakiegoś > chebla z alledrogo. liczniki sportkowe to rarytas a obrotki osobne nie sa takie strasznie drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > Witam, > Czytałem poprzednie tematy dotyczące obrotomierzy ale nie znalazłem > informacji na tematy tych elektronicznych ponieważ właśnie nad > takimi się zastanawiam czy warto czy może ktos ma i gdzie je > ewentualnie wpakować w aucie. Bo mam cc z aisanem z końcówki '95 > roku i mam pełny licznik czyli wskaźnik paliwa z lewej, potem > prędkościomierz i z prawej wskaźnik temp. wiem że obrotomierze > ze sportinga da sie zamontowac ale trzeba go przeskalować itd > itd a i tam musiałbym licznik wymieniać itd itd aby to jakoś > wsadzić, wiec postanowiłem kupić może elektroniczny znalazłem > takie w necie: > http://www.allegro.pl/item200375125_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samochodowy.html > http://www.allegro.pl/item200454123_obrotomierz_samochodowy_cyfrowy_programowalny_nowy.html > http://www.allegro.pl/item200375133_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samoch_niebieski.html > no i ten ale już dużo droższy > http://www.allegro.pl/item201637616_auto_gauge_obrotomierz_cyfrowy_kielce_andartuning.html > MOże ktoś z was ma taki i chciałbym się dowiedziec czy warto, jak to > faktycznie dział i gdzie najlepiej zamontowac ze względu na > wymiary i jak to wygląda odnośnie samego podłaczenia ogólnie żecz biorąc obrotomierz w agencie nie ma sensu poniewaz bedzie pokazywał obroty maxymalnie do 5 tys. A na obrotomierzu masz skale chyba do 8 tys. i zeby w agencie te 5 uzuskac to trzeba takiego ze ..... w normalnym cyklu bedzie pokazywał do 3 tys... wiec duzo nie daje ja ma obrotomierz na 2 gary i zdjiłem bo efektu nie ma zadnego w agencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > 3 tys... wiec duzo nie daje ja ma obrotomierz na 2 gary i > zdjiłem bo efektu nie ma zadnego w agencie a ty myslales ze jak bedziesz mial obrotek to ci sie bedzie lepiej krecil czy mocy doda?? co oczekiwales ze ci da ten obrotek? efektow bym sie nie spodziewal, ale moze ty miales inna wizje powiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
green12 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > ogólnie żecz biorąc obrotomierz w agencie nie ma sensu poniewaz > bedzie pokazywał obroty maxymalnie do 5 tys. A na obrotomierzu > masz skale chyba do 8 tys. i zeby w agencie te 5 uzuskac to > trzeba takiego ze ..... w normalnym cyklu bedzie pokazywał do > 3 tys... wiec duzo nie daje ja ma obrotomierz na 2 gary i > zdjiłem bo efektu nie ma zadnego w agencie A ja mam wskazówkowy, jest przydatny chociażby przy ustawianiu aisana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > a ty myslales ze jak bedziesz mial obrotek to ci sie bedzie lepiej > krecil czy mocy doda?? co oczekiwales ze ci da ten obrotek? > efektow bym sie nie spodziewal, ale moze ty miales inna wizje > powiedz mówie : wiedziałem ze mocy nie doda chociarz z 5km niektórym oddaje ale myslałem ze bedzie kreciał normalnie jak w silniku na 4 gary bo tak do tych 5 tys. to według mnie bezssens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > a ty myslales ze jak bedziesz mial obrotek to ci sie bedzie lepiej > krecil czy mocy doda?? co oczekiwales ze ci da ten obrotek? > efektow bym sie nie spodziewal, ale moze ty miales inna wizje > powiedz a po co jest obrotek?? jak odpowiesz na to pytanko pewnie zrozumniesz po co sie go zakłada. moze po to aby jezdzic w "dobrym-oszczednym" zakresie obrotów? moze po to aby jezdzic oszczednie?? moze po to aby znac obroty silnika?? wedle Twojego rozumowania trzeba zlikwidowac licznik, wsk. paliwa i temp przeciez to tez mocy nie dodaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > liczniki sportkowe to rarytas a obrotki osobne nie sa takie > strasznie drogie czy ja wiem czy taki rarytas. ot licznik jak licznik, wystarczy poszukac na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > Witam, > Czytałem poprzednie tematy dotyczące obrotomierzy ale nie znalazłem > informacji na tematy tych elektronicznych ponieważ właśnie nad > takimi się zastanawiam czy warto czy może ktos ma i gdzie je > ewentualnie wpakować w aucie. Bo mam cc z aisanem z końcówki '95 > roku i mam pełny licznik czyli wskaźnik paliwa z lewej, potem > prędkościomierz i z prawej wskaźnik temp. wiem że obrotomierze > ze sportinga da sie zamontowac ale trzeba go przeskalować itd > itd a i tam musiałbym licznik wymieniać itd itd aby to jakoś > wsadzić, wiec postanowiłem kupić może elektroniczny znalazłem > takie w necie: > http://www.allegro.pl/item200375125_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samochodowy.html > http://www.allegro.pl/item200454123_obrotomierz_samochodowy_cyfrowy_programowalny_nowy.html > http://www.allegro.pl/item200375133_obrotomierz_uniwersalny_cyfrowy_samoch_niebieski.html > no i ten ale już dużo droższy > http://www.allegro.pl/item201637616_auto_gauge_obrotomierz_cyfrowy_kielce_andartuning.html > MOże ktoś z was ma taki i chciałbym się dowiedziec czy warto, jak to > faktycznie dział i gdzie najlepiej zamontowac ze względu na > wymiary i jak to wygląda odnośnie samego podłaczenia jedz na jakis szrot i wyrwiesz uzywke z 2 garowca za grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > A ja mam wskazówkowy, jest przydatny chociażby przy ustawianiu > aisana. No własnie tez to brałem pod uwagę jeśli chodzi o ustawienie aisana, nie chciałby jakies dużej kasy wydawac za obrotek. z seja kosztuje 250 nowy ale to przesada , ze szrotami bedzie problem bo nie ma u mnie w "miare bliskim kontakcie" ale może przy okazji gdzies kupie dlatego zastanawiałem się na cyfrowym bo nie jest drogi i łatwy dostęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > No własnie tez to brałem pod uwagę jeśli chodzi o ustawienie aisana, > nie chciałby jakies dużej kasy wydawac za obrotek. z seja > kosztuje 250 nowy ale to przesada , ze szrotami bedzie problem > bo nie ma u mnie w "miare bliskim kontakcie" ale może przy > okazji gdzies kupie dlatego zastanawiałem się na cyfrowym bo nie > jest drogi i łatwy dostęp szukaj na allegro z 2 garowca, np z malara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
green12 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > No własnie tez to brałem pod uwagę jeśli chodzi o ustawienie aisana, > nie chciałby jakies dużej kasy wydawac za obrotek. z seja > kosztuje 250 nowy ale to przesada , ze szrotami bedzie problem > bo nie ma u mnie w "miare bliskim kontakcie" ale może przy > okazji gdzies kupie dlatego zastanawiałem się na cyfrowym bo nie > jest drogi i łatwy dostęp Cyfrowego nie bierz podobno są do d... , analogowy jak poszukasz dostaniesz nowy na dwa gary za 60-80 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > Cyfrowego nie bierz podobno są do d... , analogowy jak poszukasz > dostaniesz nowy na dwa gary za 60-80 pln dokładnie. a jak nei to adaptowac z innego auta. jest pełno staych poszukaj na fiatfurious czy jakos tak, tam jest giełda imozna tanio wyrwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > Witam, U mnei na stronie masz opis jak przerobic z 4 na 2 cylindorwy. Przeznaczenie jest do malucha, ale nie ma to wiekszego znaczenia - zasada przerobki jest dokladnie taka sama: http://www.126fan.pl/www/deska_i_wskazn.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mandalore Napisano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2007 Ha ha ... a ja za 3 dychy kupiłem w poniedziałek obrotek z fiata 125p przerobiony na dwa gary wygląda jeszcze nie ciekawie ale to się zmieni i też uważam że obrotek to ważna rzecz choćby z punktu widzenia estetycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 No to przekonaliście mnie żeby zrezygnować z tego cyfrowego a kupic analogowy, chociaż wcześniej myślałem że cyfrowy to jest dokładny i np jest super przy ustawianiu np gaźnika aisana. Więc zaczynam polowanie na obrotomierz, a tak na marginesie to każdy obrotomierz można przerobic na 2 gary w jakiś w miarę prosty sposób? Albo np czy z motoru będzie ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > No to przekonaliście mnie żeby zrezygnować z tego cyfrowego a kupic > analogowy, chociaż wcześniej myślałem że cyfrowy to jest > dokładny i np jest super przy ustawianiu np gaźnika aisana. > Więc zaczynam polowanie na obrotomierz, a tak na marginesie to każdy > obrotomierz można przerobic na 2 gary w jakiś w miarę prosty > sposób? wszystko sie da > Albo np czy z motoru będzie ok ? czy ja wiem? motory przewaznie do 12-13 tysi maja wyskalowany bedzie glupio wygladalo hehe, jak bedziesz korzystal z 1/3 skali tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > wszystko sie da > czy ja wiem? motory przewaznie do 12-13 tysi maja wyskalowany bedzie > glupio wygladalo hehe, jak bedziesz korzystal z 1/3 skali tylko Czyli jak kupie np: http://img518.imageshack.us/my.php?image=im001535wg2.jpg z fiata palio to w jakis sposób go przerobić aby dobrze wskazywał w CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > Czyli jak kupie np: > http://img518.imageshack.us/my.php?image=im001535wg2.jpg > z fiata palio to w jakis sposób go przerobić aby dobrze wskazywał w > CC jak napisalem w swoim pierwszym poscie.... wymieniasz kwarc na odpowiedni i bedzie wskazywal na 2 garnkach zreszta dostales jakis link do manuala gdzies powyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nfsmw1 Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 zawsze miałem ms-2 mera -lumel tel (068)3295100 100 zł , można do każdego cuda podpinać,nastawiana wskazówka , noniusz co 200 obr, cyferblat do wyboru . tylko nie montuj w desce rozdzielczej bo ustrój sprężyny miernika wzbudza sie ok 2000 obr w 700 tce i brzęczy w tym zakresie ja mam w konsoli środkowej ale nieżle wpada w lewy panel głosnika . powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 Musze się pochwalić kupiłem licznik ze sportinga : http://img243.imageshack.us/my.php?image=dsc00464mz3.jpg http://img148.imageshack.us/my.php?image=dsc00467vk4.jpg Jest już podobno przerobiony na 2 gary wiec będzie git tylko teraz Panowie powiedzcie mi jak to podłączyć obrotomierz skąd dokąd przewody (linka- zaczep będzie pasował z 700tki do tego licznika? od czego zacząć wymianę? no i jak to wszytko podłączyć temp paliwo, bo muszę się przyznać w życiu tego nie robiłem w żadnym aucie wiec wole się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.