mizaj Napisano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2007 Mam 3 szybkie pytania: 1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie silnikiem krokowym 2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika 3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl bym wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2007 > Mam 3 szybkie pytania: > 1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie > silnikiem krokowym > 2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika > 3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos > takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl > bym wdzieczny Ja regulowałem przez: 1. Wywalenie STAG 2L 2. Instalacja STAG XL Dalsza regulacja z laptopa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogaczpawel Napisano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2007 > Mam 3 szybkie pytania: > 1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie > silnikiem krokowym > 2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika > 3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos > takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl > bym wdzieczny takie pytania, to najlepiej do producenta pisz, albo na jego stronie szukaj info. Napisze Ci jak ja to reguluje- ale głowy za to nie daje!! Wpinasz sie mierniczkiem do sondy lambda (u mnie biały z czarnym) i ustawiasz mierniczek na wskazania napięcia stałego (dzięki temu pokazuje jakieś tam "chwilowe wskazania") Spinasz przewód blokujący krokowca ( u mnie biały z czerwonym) ustawiasz na parowniku skład mieszanki na biegu jałowym na "lekko bogato"- mnie udaje sie oscylacja ok 0,8V. Następnie na obrotach 3krpm ustalasz mieszanke na wysokich obrotach na "lekko ubogą"- cokolwiek to oznacza- dowiesz się w praktyce do ilu uda się zejść. Na koniec rozpinasz zworke od blokowania krokowca i sprawdzasz, czy masz oscylacje na postoju i w trakcie jazdy. Metoda prób i błędów uzyskałem całkiem dobre wyniki PS Lepiej wyreguluj, żeby samochód miał lekko za bogato niż odwrotnie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2007 od stag 2l to lepsza jest nawet instalacja na srubke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.