Skocz do zawartości

stag 2l - jak wyregulowac


mizaj

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 3 szybkie pytania:

1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie silnikiem krokowym

2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika

3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl bym wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 3 szybkie pytania:

> 1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie

> silnikiem krokowym

> 2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika

> 3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos

> takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl

> bym wdzieczny

Ja regulowałem przez:

1. Wywalenie STAG 2L

2. Instalacja STAG XL

Dalsza regulacja z laptopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 3 szybkie pytania:

> 1. jak nie jest podlaczony TPS to czy bedzie dzialalo sterowanie

> silnikiem krokowym

> 2. jak to wyregulowac przy pomocy np miernika

> 3. bede to robil w astrze z wtryskiem 1 punktowym, jak ktos juz cos

> takiego robil, i chcial by sie podzielic wiedza tajemna to byl

> bym wdzieczny

takie pytania, to najlepiej do producenta pisz, albo na jego stronie szukaj info.

Napisze Ci jak ja to reguluje- ale głowy za to nie daje!!

Wpinasz sie mierniczkiem do sondy lambda (u mnie biały z czarnym) i ustawiasz mierniczek na wskazania napięcia stałego (dzięki temu pokazuje jakieś tam "chwilowe wskazania")

Spinasz przewód blokujący krokowca ( u mnie biały z czerwonym)

ustawiasz na parowniku skład mieszanki na biegu jałowym na "lekko bogato"- mnie udaje sie oscylacja ok 0,8V.

Następnie na obrotach 3krpm ustalasz mieszanke na wysokich obrotach na "lekko ubogą"- cokolwiek to oznacza- dowiesz się w praktyce do ilu uda się zejść.

Na koniec rozpinasz zworke od blokowania krokowca i sprawdzasz, czy masz oscylacje na postoju i w trakcie jazdy. Metoda prób i błędów uzyskałem całkiem dobre wyniki

PS Lepiej wyreguluj, żeby samochód miał lekko za bogato niż odwrotnie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.