Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uniaczek - autko z charakterkiem.... (pomocy!!!)

Featured Replies

Napisano

Witam

Jestem od zeszlego marca posiadaczem Uniaczka 1.0 gażnikowego z 1994. Na poczatek odrazu trzeba bylo do niego troszke dolozyc i samochodzik sprawowal sie sweitnie. Dodam ze jestem mlodym kierowca staz dopiero 2 letni. Fiacika nabylem aby nauczyc sie jazdy i mechaniki. Nie przypuszczalem ze godzin praktyki z mechaniki bedzie az tak duzo... Ale przejde do problemu... Falowanie obrotow i gasniecie silnika. Ten problem gnebi mnie od kilku miesiecy. Autko potrafi sobie od tak zgasnac na srodku skrzyzowania. Najpierw mechanik zdaiagnozowal cewke zaplonowa. Wymienilem. Poprawa na okolo tydzien. Potem znowu gasl. Dalej brak iskry a wiec zmienilem palec rozdzielacza kopolke przewody i pompeczke podcisnienia bez zmian... Na koniec dosc drogi czujnik Halla (chyba tak sie to pisze). Jest iskra... Ale samochod dalej gasnie. Wyczyscilem smok zbiornika paliwa zmienilem pompe paliwa (mechaniczna przykrecana do bloku silnika). Zadnej poprawy. Autko bylo u niby speca od gaznikow. Ustawil zaplon wyczyscil dysze gaznika ale.... nie mogl dojsc dlaczego gasnie...:/ no kilka dni temu ejszcze doszedl mi zakup rozrusznika gdyz poprzedni sie... spalil przez proby zapalenia.

A teraz objawy: