sherif Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 witam ! Od jakiegos czasu jakos dziwnie zachowuje sie auto na gazie, potrafi zgasnac na malych obrotach, przy wiekszych obroty sie "zawieszaja" na chwile. Mialem z tym poczekac do przegladu, no ale wczoraj jadac na agzie zaczal sie dlawic i zaczela migac kontrolka checka , po przelaczeniu na benzyne jechal normalnie ale kontrolka zaczela sie caly czas palic . Podlaczylem wiec do kompa i pokaza mi dwa bledy: TP Sensor/switch(1) camshalf Position (1) Bledu nr 1 nie da sie skasowac, natomiast, blad nr 2 po chwili znow wyskakuje. Co te bledy moga oznaczac ? wczoraj czyscilem filtr powietrza i zdejmowalem obudowe filtr, moze cos niechcacy odlaczylem . Mozna z tym jedzic, bo w sumie chodzi ok, jedynie co to obroty zaczely falowac. dzieki z gory za kazde info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > witam ! > Od jakiegos czasu jakos dziwnie zachowuje sie auto na gazie, potrafi > zgasnac na malych obrotach, przy wiekszych obroty sie > "zawieszaja" na chwile. Mialem z tym poczekac do przegladu, no > ale wczoraj jadac na agzie zaczal sie dlawic i zaczela migac > kontrolka checka , po przelaczeniu na benzyne jechal normalnie > ale kontrolka zaczela sie caly czas palic . Podlaczylem wiec do > kompa i pokaza mi dwa bledy: > TP Sensor/switch(1) > camshalf Position (1) > Bledu nr 1 nie da sie skasowac, natomiast, blad nr 2 po chwili znow > wyskakuje. Co te bledy moga oznaczac ? > wczoraj czyscilem filtr powietrza i zdejmowalem obudowe filtr, moze > cos niechcacy odlaczylem . > Mozna z tym jedzic, bo w sumie chodzi ok, jedynie co to obroty > zaczely falowac. > dzieki z gory za kazde info. TP sensor to IMO czujnik polozenie przepustnicy - sprawdz czy wtyczka nei spadała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > TP sensor to IMO czujnik polozenie przepustnicy - sprawdz czy wtyczka > nei spadała tak, juz doszedlem, do tego, odkresilem pokrywe filtra, i wszytskie polaczenia sa ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 "wczoraj czyściłem filtr powietrza i zdejmowałem obudowę," Przytoczę? Jak to czyściłeś -stożek? jeśli tak zapaskudziłeś sobie potencjometr preparatem olejowym -trzeba oczyścić i wysuszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > "wczoraj czyściłem filtr powietrza i zdejmowałem obudowę," > Przytoczę? > Jak to czyściłeś -stożek? > jeśli tak zapaskudziłeś sobie potencjometr preparatem olejowym > -trzeba oczyścić i wysuszyć nie mam zwykly filtr, chcialem sprawdzic w jakim jest stanie i go wytrzepac/przedmuchac. Przy okazji sprawdzilem stan przepustnicy i byla w takiej ciemnej olejistej cieczy, rozumiem, ze to z gazu i tak z grubsza od gory wytarlem do sucha.ale do czujnikow od gory to dostepu nie mialem. A mogl on tak poprostu pasc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > nie mam zwykly filtr, chcialem sprawdzic w jakim jest stanie i go > wytrzepac/przedmuchac. Przy okazji sprawdzilem stan przepustnicy > i byla w takiej ciemnej olejistej cieczy, rozumiem, ze to z gazu > i tak z grubsza od gory wytarlem do sucha.ale do czujnikow od > gory to dostepu nie mialem. A mogl on tak poprostu pasc ? od gazu lub odmy - tez mialem ten syf sprobuj przeczyscic przepustnice - falowanie jest rowniez wynikiem zabrudzenia krokowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > TP Sensor/switch(1) > camshalf Position (1) Czujnik położenia przepustnicy Czujnik położenia wałka (camshaft) Nie powinno się tak jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > od gazu lub odmy - tez mialem ten syf > sprobuj przeczyscic przepustnice - falowanie jest rowniez wynikiem > zabrudzenia krokowca byla wlasnie czyszczona jakies miesiac temu, ok 1kkm, roznicy nie odczulem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > Czujnik położenia przepustnicy > Czujnik położenia wałka (camshaft) > Nie powinno się tak jeździć. dlaczego ? Czy to oznacza, ze komp pracuje w trybie awaryjnym ? Musze jakos do ASO dojechac (ok 220km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > dlaczego ? Czy to oznacza, ze komp pracuje w trybie awaryjnym ? > Musze jakos do ASO dojechac (ok 220km) jak będzie pracował w trybie awaryjnym to w ogóle mocy by nie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > jak będzie pracował w trybie awaryjnym to w ogóle mocy by nie miał. zachowuje sie dziwnie, bo faluja obroty, odnosnie mocy to widze minimalna roznice, choc moze to tylko takie odczucie, jak widze palaca sie kontrolke , generalnie, nie widze duzej roznicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > dlaczego ? Czy to oznacza, ze komp pracuje w trybie awaryjnym ? > Musze jakos do ASO dojechac (ok 220km) Nie powinno się tak jeździć, znaczy olać to i tak jeździć, do mechanika pojechać możesz, centralka LPG bierze sygnał z TPSa, może gazownik słabo zabezpieczył przewody w miejscu połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > zachowuje sie dziwnie, bo faluja obroty, odnosnie mocy to widze > minimalna roznice, choc moze to tylko takie odczucie, jak widze > palaca sie kontrolke , generalnie, nie widze duzej roznicy. to co czujesz może być subiektywne... mi też jak sie pare razy zapalił check to miałem takie wrażenie że jest słabszy, ale po chwili stwierdzałem, że jedzie dalej tak jak jedzie... podobno w trybie awaryjnym wyraźnie czuć spadek mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > byla wlasnie czyszczona jakies miesiac temu, ok 1kkm, roznicy nie > odczulem . moze warto wymienic - a napewno sprawdzic podmieniajac na sprawna autoreklama mam taka przepustnice na sprzedaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > moze warto wymienic - a napewno sprawdzic podmieniajac na sprawna > autoreklama > mam taka przepustnice na sprzedaz dobrze wiedziec, choc mam nadzieje, ze nie bede musial skorzystac , z czujnikami tymi wszytskimi masz, czy gola ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > Nie powinno się tak jeździć, znaczy olać to i tak jeździć, do > mechanika pojechać możesz, centralka LPG bierze sygnał z TPSa, > może gazownik słabo zabezpieczył przewody w miejscu połączenia. moze, choc wczeniej nic sie nie dzialo , jedynie typowe objawy domagajacej sie regulacji instalki LPG. Czyli rozumiem, ze nie powinno sie jezdzic, ale jakt trzeba to sie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > to co czujesz może być subiektywne... mi też jak sie pare razy > zapalił check to miałem takie wrażenie że jest słabszy, ale po > chwili stwierdzałem, że jedzie dalej tak jak jedzie... > podobno w trybie awaryjnym wyraźnie czuć spadek mocy... bardzo mozliwe, czyli pewnie jezdzi w trybie normalnym, ale nie uwzglednia dwoch czujnikow .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 Jeśli jesteś odważny i znasz sie trochę możesz go wyjąc sprawdzić wymyć i osuszyć i założyć z powrotem -jest to możliwe i wykonalne ale możesz również uszkodzić i będziesz musiał zakupić nowy czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > dobrze wiedziec, choc mam nadzieje, ze nie bede musial skorzystac , > z czujnikami tymi wszytskimi masz, czy gola ? z czujnikami , silnikiem krokowym itp a wiec pełne uzbrojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > z czujnikami , silnikiem krokowym itp > a wiec pełne uzbrojenie to z checia bym zrobil rezerwacje na ok. tydzien czasu, bo za tydzien planuje pojechac do ASo na przeglad to i tym checkiem by sie zajeli, bo sam to chyba nic nie wymysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.