larry Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Widzę że masz już auta włoskie, więc wiesz co cię czeka. Ja na twoim miejscu bym ją kupił co do awaryjności to sie nie zgodzę, moje auto serwisuje sam (lancia kappa 2.4 20V), koszty utrzymania nie są ekstremalne, chociaż kilku kierowców twierdziło że jeżdżąc lancią nie zostanę w skarpetkach,teraz marzy mi sie alfa 166 lub 156. V6. Jeżeli tanio kupisz to zawsze będziesz mógł tanio sprzedać Co do serwisu to sam wiesz gdzie serwisujesz swoją włoszczyznę. Jeżeli nie jest walona to łykaj ją i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > to praktyka. > czyżby? to skąd pytania na forum? od tego jest forum > Zresztą, szkoda ciągnąc ten wątek. też tak sadze ja mam swoje zdanie Ty masz swoje... a tak poza tym to moge tu zawitać jako posiadacz 166 w 2.4JTD więc możesz mi czasem coś doradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 166 2,4 JTD to auto zajebiste w każdym calu Musisz dobrze poszukac, dobrze sprawdzić przed zakupem, po zakupie tylko zmienić oryginalne amortyzatory (koszmar!!!) na Bilsteiny B6 i cieszyć się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > 166 2,4 JTD to auto zajebiste w każdym calu Musisz dobrze poszukac, > dobrze sprawdzić przed zakupem, po zakupie tylko zmienić > oryginalne amortyzatory (koszmar!!!) na Bilsteiny B6 i cieszyć > się jazdą znaczy co w standardzie jest nie takie??? a zapytam przy okazji jak rocznikowo były wkładane tam silniki CF3???a czy CF2 miała tam zmienną geometrię łopatek??? bo na pewno bede czipował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > znaczy co w standardzie jest nie takie??? za miękkie. choroby morskiej mozna dostac w 166 były 3 rodzaje diesli. 2,4 136, 2,4 150 i 2,4 175. Nie wiem do którego rocznika wkładali wersję 136 ale jak miałbym strzelac, to pewnie do 2003-2004. Co smieszne - jak się nimi jeździ to jakichś kolosalnych różnic w osiągach się nie odczuwa. Natomiast 2,4 20v 175 KM pracuje duuużo ciszej i dużo kulturalniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > za miękkie. choroby morskiej mozna dostac > w 166 były 3 rodzaje diesli. 2,4 136, 2,4 150 i 2,4 175. Nie wiem do > którego rocznika wkładali wersję 136 ale jak miałbym strzelac, > to pewnie do 2003-2004. > Co smieszne - jak się nimi jeździ to jakichś kolosalnych różnic w > osiągach się nie odczuwa. Natomiast 2,4 20v 175 KM pracuje > duuużo ciszej i dużo kulturalniej ja myśle o tej 136KM tylko chciałbym już CF3 a nie wiem w którym roczniku wystepował... ogólnie to na co zwrócić uwage przy kupnie???? i ile to cos ma do 100 i jaki v-max??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > ja myśle o tej 136KM tylko chciałbym już CF3 a nie wiem w którym > roczniku wystepował... Kurcze, może w serwisówce będzie napisane....zielonego pojęcia mówiąc szczerze nie mam od kiedy było EDC15 CF3. > ogólnie to na co zwrócić uwage przy kupnie???? > i ile to cos ma do 100 i jaki v-max??? v max licznikowy to tak ze 225 był, do setki poniżej dyszki. Niby szału nie ma, ale bardzo fajnie jeździ. A w trasie to juz w obgóle super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > za miękkie. choroby morskiej mozna dostac > w 166 były 3 rodzaje diesli. 2,4 136, 2,4 150 i 2,4 175. Nie wiem do > którego rocznika wkładali wersję 136 ale jak miałbym strzelac, > to pewnie do 2003-2004. > Co smieszne - jak się nimi jeździ to jakichś kolosalnych różnic w > osiągach się nie odczuwa. Natomiast 2,4 20v 175 KM pracuje > duuużo ciszej i dużo kulturalniej 136KM wrzesień1998 - październik 2000 kod silnika AR 34202 140KM od pażdziernika 2000 kod silnika 839 A6.000 150KM od kwietnia 2002 kod silnika 841 C000 175KM od października 2003 kody silnika 841 G.000 i 841 H.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > Kurcze, może w serwisówce będzie napisane....zielonego pojęcia mówiąc > szczerze nie mam od kiedy było EDC15 CF3. > v max licznikowy to tak ze 225 był, do setki poniżej dyszki. Niby > szału nie ma, ale bardzo fajnie jeździ. A w trasie to juz w > obgóle super. poniżej 10 uuuu to jest świetnie... myslałem że tyle mocy i taka masa to bedzie ponad 11 albo 12... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > 136KM wrzesień1998 - październik 2000 kod silnika AR 34202 > 140KM od pażdziernika 2000 kod silnika 839 A6.000 > 150KM od kwietnia 2002 kod silnika 841 C000 > 175KM od października 2003 kody silnika 841 G.000 i 841 H.000 patrz a eper nie pokazuje wogóle 136 tylko 140... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > poniżej 10 > uuuu to jest świetnie... > myslałem że tyle mocy i taka masa to bedzie ponad 11 albo 12... kiedys moi znajomi mierzyli gtechem i im wychodzilo nieco ponize 10. nie pamietam dokladnie ile, chyba jakies 9,8 srednio. Edit - katalogowo wersja 136 KM ma 9,9 do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > kiedys moi znajomi mierzyli gtechem i im wychodzilo nieco ponize 10. > nie pamietam dokladnie ile, chyba jakies 9,8 srednio. > Edit - katalogowo wersja 136 KM ma 9,9 do setki http://moto.allegro.pl/item219800643_to_nie_sen_alfa_romeo_166_2_4_jtd_momo_edition.html to dość ładne tylko ze mnie sie czarna podoba bardziej z jasną skórką... ciezko ustrzelić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 ładna. szkoda, ze bez elektryki foteli. no i tania jest w DE bardzo dobrze sprzedawaly sie egzemplarze z jasną skórą, więc tam szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > ładna. szkoda, ze bez elektryki foteli. no i tania jest > w DE bardzo dobrze sprzedawaly sie egzemplarze z jasną skórą, więc > tam szukaj dzieki popatrze... może se ktoś pomyslec że jestem wybredny że taki kolor taka skóra itp.ale w końcu te auta mają klase...to nie są byle auta do jazdy tylko dzieła sztuki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > patrz a eper nie pokazuje wogóle 136 tylko 140... jutro lookne w firmie... bo w domciu epera nie instalowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > http://moto.allegro.pl/item219800643_to_nie_sen_alfa_romeo_166_2_4_jtd_momo_edition.html > to dość ładne tylko ze mnie sie czarna podoba bardziej z jasną > skórką... > ciezko ustrzelić... z czysto praktycznego podejścia stwierdzam że mając obecnie jasną skórę chętnie bym sie zamienił na ciemną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > z czysto praktycznego podejścia stwierdzam że mając obecnie jasną > skórę chętnie bym sie zamienił na ciemną. a ja z kolei nie zamieniłbym się na ciemną rownież z czysto praktycznego podejścia, czarna skora w lecie nagrzewa się jeszcze bardziej i właśnie w lecie doceniam to, ze jednak mam skore w kolorze "naturalnym". A czy ciemna czy jasna i tak trzeba o nią dbać i przynjmniej raz w miesiącu czyścić i pastować jesli się chce, zeby długo wyglądała ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > jutro lookne w firmie... bo w domciu epera nie instalowalem tak poglądowo zrzuta zrobiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2007 > ...odpycha się to jakoś??? > w ile to setkę kręci ile pali jaki v-max i czy awaryjne??? > ma tu ktoś jakaś AR z tym silnikiem??? > to taki niby następca 3.0 v6 jaki do 166 kładli??? guli ani mi się waż , marsz do 2,4 jtd i to już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2007 > guli ani mi się waż , marsz do 2,4 jtd i to już a to czemu???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.