Skocz do zawartości

Automatyczna skrzynia biegow


bnow

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tym jezdzic?

Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1

Pytania:

1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po prostu trzymac hamulec i miec D.

2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie powinno jezdzic? A moze jest jakis program na gorska jazde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tym jezdzic?

> Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1

> Pytania:

> 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po

> prostu trzymac hamulec i miec D.

Tak. Poprostu hamulec i D

> 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele

> pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie

> powinno jezdzic?

Tak. Do tego służą te programy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tym jezdzic?

> Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1

> Pytania:

> 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po

> prostu trzymac hamulec i miec D.

> 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele

> pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie

> powinno jezdzic? A moze jest jakis program na gorska jazde?

Teoretycznie 1 i 2 sluza wlasnie to jazdy po wzniesieniach.

Jak sa dlugie swiatla to mozna wrzucic N.. to juz jak kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe

> Jak pierwszy raz ruszylem to dalem lewa noge na hamulec, a prawa na

> gaz i nijak plynnie nie moglem ruszyc. Dopiero po chwili

> skumalem, ze lewa ma wolne

Ja swojego jeszcze nie opanowalem. zlosnik.gif

Jak wciskam przy 40 do podlogi

to silnik wyje a auto raczej nie jedzie.

Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke.

Ktos wie o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe

> Jak pierwszy raz ruszylem to dalem lewa noge na hamulec, a prawa na

> gaz i nijak plynnie nie moglem ruszyc. Dopiero po chwili

> skumalem, ze lewa ma wolne

a ja przez automat nauczyłem się pasy zapinać przed ruszeniem autem rotfl.gif co by tu dużo gadać... wcisnąłem sprzęgło.... a że zamiast niego był hamulec... a golf III miękkiej kierownicy nie ma... zlosnik.gif bolało sciana.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja swojego jeszcze nie opanowalem.

> Jak wciskam przy 40 do podlogi

> to silnik wyje a auto raczej nie jedzie.

> Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke.

> Ktos wie o co chodzi?

stary civic w automacie też tak miał, ale automat w nim to taki raczej przedpotopowy był i tam to se mogłeś cisnąąąąąąć do us.... śmierci, u ciebie to może raczej krzynka walnięta być hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak nie zrobiłem, to nie do końca ta skrzynia zadziałała dobrze, z takim patentem, najpierw zredukował jeden bieg, i w tym momencie dałem kick'a do zredukował drugi i pojechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ciśniesz go odrazu z kick'iem? bo z teorii jaka mi się obiła o uszy

> (chodziło o Saab'a) trzeba wpierw wcisnąć, dać mu zredukować i

> dopiero kick'a

Brzmi absurdalnie ale moze.

Chciaz wydaje mi sie ze po kopnieciu do podlogi

powinien wybrac najnizszy mozliwy bieg (jak nie 1 to 2)

i jazda do przodu a nie wyc i stac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brzmi absurdalnie ale moze.

> Chciaz wydaje mi sie ze po kopnieciu do podlogi

> powinien wybrac najnizszy mozliwy bieg (jak nie 1 to 2)

> i jazda do przodu a nie wyc i stac.

powinno być tak jak opisałeś a nie jakieś czekanie czy też dawanie czasu na redukcję.

po samym depnięciu powinien już zredukować a po depnięciu na maxa (kick down) powinien wykorzystać całą swoją moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tym jezdzic?

> Standardowo mamy P-Parking, R-Rear,

R jak Reverse a nie Rear palacz.gif

D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1

> Pytania:

> 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po

> prostu trzymac hamulec i miec D.

jak komu pasuje, generalnie dobrym autem gdzie wszystko chodzi jak ta lala to można trzymać noge na hamulcu mając wrzucony Drive ale raz jechałem Saabem 9000, z którym coś było nie tak i na światlach trzeba było dosć mocno nacisnać hamulec bo sie wyrywał. Dlatego wolałem zrzucić na N-kę

> 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele

> pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie

> powinno jezdzic?

ok.gif

A moze jest jakis program na gorska jazde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam do ciebie pytanie odnosnie skrzynki w omedze:

P - zostawiać na parkingu lub na światłach sobie czasem włączam jak mam długo stać

R - wsteczny

N - neutral

D - drive jazda miejska i nie tylko

3 - ? kiedy stosować

2 - ? j.w

1 - ? j.w

"*" - ? Tryb zimowy niewiem.gif jak i kiedy stosować?

Czy można zmieniać biegi w trakcie jazdy? Np z D na 3,2,lub 1 bo na inne to chyba raczej nie.

Przycisk sport to już opanowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.