Skocz do zawartości

co powiecie?sprężyny...


quli

Rekomendowane odpowiedzi

> quli

> zakładaj krótsze springi ,bo ciekaw jestem czy diesel (miska) na

> niższym zawiasie daje radę na naszych drogach

> sam mam w garażu eibachy i nie wiem czy zakładać

mam HR założone smirk.gif

korek od miski jest jakieś 10 cm od nawierzchni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co na to warszawskie krawężniki?

z nimi akurat nie ma problemów, choć trzeba trochę bardziej uważać.... na pierwszy ogień i tak idzie zderzak wink.gif

problemem mogą być składane słupki przy miejscach parkingowych, szczególnie jak się wjeżdża na żywioł rotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile niżej????

podobno -30 ale wydaje mi się że przód osiadł więcej....

> i poka foto...

jak znajdę jakieś w chacie to zapodam wieczorem, jak nie to za trzy tygodnie pewnie dopiero będzie możliwość wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podobno -30 ale wydaje mi się że przód osiadł więcej....

> jak znajdę jakieś w chacie to zapodam wieczorem, jak nie to za trzy

> tygodnie pewnie dopiero będzie możliwość

jasna pałą Ci do dizla mają -40...to faktycznie chyba żywioł grinser006.gif

foty zapodaj, ciekaw jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam enzo od wielu lat w cc. springi sa miekie ale zaopatrzylem je w amory gazowo olejowe sachs i w sumie wyszlo dobrze. ladnie sie prowadzi i nie hard-core ze zawias wybija zeby zlosnik.gif mimo to dodaj grosza do np. omp zlosnik.gif co firma to firma zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz zrobić taczke z auta;)? ja mam -40 czy chyba nawet -50 weitec+amorki weitec i jest twardo jak dla mnie za twardo(ehh te nasze drogi).Oczywiście jak już sie leci na równym to przyjemność i pewność prowadzenia jest nieporównywalna(ostatnio wpadłem na rondo z omegą C 2,5,doszliśmy do 80km i usłyszałem pisk opon i gość został w tyle zlosnik.gif ) ale jak bym miał wybór to chyba wolałbym oryginalne,ewentualnie jakieś -30mm. O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcesz zrobić taczke z auta;)? ja mam -40 czy chyba nawet -50

> weitec+amorki weitec i jest twardo jak dla mnie za twardo(ehh te

> nasze drogi).Oczywiście jak już sie leci na równym to

> przyjemność i pewność prowadzenia jest nieporównywalna(ostatnio

> wpadłem na rondo z omegą C 2,5,doszliśmy do 80km i usłyszałem

> pisk opon i gość został w tyle ) ale jak bym miał wybór to

> chyba wolałbym oryginalne,ewentualnie jakieś -30mm. O

foto poka...

sie możemy wymienić jak chcesz grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> foto poka...

> sie możemy wymienić jak chcesz

Nie mam niestety fotek ale auto jakoś specjalnie na glebie nie lezy, obniżenie widać szczególnie z tyłu samochodu, koła 195/50/r15 dość dobrze wypełniają nadkola. Co do zaczepiania krawężników to nie jest to jakiś wielki problem, powiem nawet że czasem może się zdarzyć że na oryginalnej zawieszce zahaczysz bo auto bardziej przysiada a na obniżonej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam HR założone

> korek od miski jest jakieś 10 cm od nawierzchni....

a moje się "same" spracowały i mam taką zawiechę że na wiekszych garbach szoruję osłoną silnika sciana.gif 6 cm przeswitu do osłony, do korka nie mierzę nie chcę się stresować. do bani z tym. Chyba wymienię na nowe Jamexy nominalne niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a moje się "same" spracowały i mam taką zawiechę że na wiekszych

> garbach szoruję osłoną silnika 6 cm przeswitu do osłony, do

> korka nie mierzę nie chcę się stresować. do bani z tym.

ja nie mam osłony zlosnik.gif

> Chyba wymienię na nowe Jamexy nominalne

lepiej załóż jakieś sporty.... devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajnie dupcia siedzi

właśnie dupcia to jest trochę za wysoko, żeby trzymał poziom to powinna zejść jeszcze jakieś 1~2cm , wtedy też dziób by się trochę uniósł

jak się zapakuje dwie osoby na tył to wygląda dużo lepiej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj se siana, to nie na nasze drogi no.gif Mam w omedze -30 i twarde amory i w mieście już jest tragedia, wiekszość progów zwalniających pokonuję po skosie bo szoruję wydechem, plecionkę podarłem po tygodniu, o podjeździe pod krawężnik wogóle nie ma mowy bo urwiesz zderzak, głębokie koleiny na trasie i jedziesz w mega stresie angryfire.gif Powoli zaczynam myśleć na powrotem do fabrycznych sprężyn bo szkoda nerwów. jeżeli zależy Ci na poprawieniu prowadzenia zmień amorki na jakieś sztywniejsze, a jeżeli na lansie- cóż, wtedy trzeba cierpieć zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> właśnie dupcia to jest trochę za wysoko, żeby trzymał poziom to

> powinna zejść jeszcze jakieś 1~2cm , wtedy też dziób by się

> trochę uniósł

> jak się zapakuje dwie osoby na tył to wygląda dużo lepiej

u mnie to idzie między koło a linię błotnika piąchę włożyć frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przodu to bym nie obniżał , bo jest na dwa palce

NIe wiem co do tego maja amory ale mam orginalne sprężyny i jak miałem wybite amory to przód był bardzo nisko w porównaniu do tyłu po założeniu nowych amorów wyrównało sie hmm.gif

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przodu to bym nie obniżał , bo jest na dwa palce

nie sprawdzę teraz, ale chyba dwa nie wejdą wink.gif

i to jest właśnie piękne.....

tylko żeby ktoś robił jakieś miski tuningowe które są dalej od nawierzchni .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skuszę się, ale dopiero jak skończę boje z kuchnią - na razie

> el_guapo vs kuchnia 0:1

masz czas dwa tygodnie i tak nie będzie opcji obejrzenia ok.gif

a czym Ci ta kuchnia podpadła cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie sprawdzę teraz, ale chyba dwa nie wejdą

> i to jest właśnie piękne.....

no zalezy kto gdzie jeździ, dla mnie to stres

> tylko żeby ktoś robił jakieś miski tuningowe które są dalej od

> nawierzchni .....

no właśnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no zalezy kto gdzie jeździ, dla mnie to stres

ale jakie prowadzenie i wygląd zlosnik.gif

> no właśnie

szkoda jak diabli, ale do bbmów to i tak nikomu by się nie opłacało tego produkować, chyba że maniacy z Brazylii coś wyklepią zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sam w zeszłym tyg. oberwałem sobie zderzak przy zjeżdżaniu z

> krawężnika

> Trochę popękały mocowania. W weekend się za to zabiorę.

są dwa wyjścia zlosnik.gif

albo mega duży krawężnik sick.gif

albo za szybko zjechałeś smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.