Skocz do zawartości

Pasek alternatora i wspomagania - jeden czy dwa oddzielne


mickee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem kupić przed chwilą pesek wielorowkowy do alternatora, wspomagania. I tu pojawił się problem: pan w hurtowni stwierdził, że pasek do wspomagania i do alternatora figurują u niego jako dwa oddzielne... a mi wydaje się, że jest jeden długi, który leci przez alternator i pompę wspomagania. Nie bardzo mogę teraz iśc do samochodu żeby rozpoznać temat więc chcę się Was poradzić jak to z tym paskiem jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Chciałem kupić przed chwilą pesek wielorowkowy do alternatora,

> wspomagania. I tu pojawił się problem: pan w hurtowni

> stwierdził, że pasek do wspomagania i do alternatora figurują u

> niego jako dwa oddzielne... a mi wydaje się, że jest jeden

> długi, który leci przez alternator i pompę wspomagania. Nie

> bardzo mogę teraz iśc do samochodu żeby rozpoznać temat więc

> chcę się Was poradzić jak to z tym paskiem jest.

W X16SZ będziesz miał jeden wielorowkowy, to co usłyszałeś

dotyczy starszych konstrukcji grinser006.gif

A żeby zamieszania było więcej, to ten jeden występuje w co najmniej dwóch długościach... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W X16SZ będziesz miał jeden wielorowkowy, to co usłyszałeś

> dotyczy starszych konstrukcji

> A żeby zamieszania było więcej, to ten jeden występuje w co najmniej

> dwóch długościach...

No dobra, a jak rozpoznać jaką długość mam zapodaną u siebie. Napisy na pasku są zatarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Chciałem kupić przed chwilą pesek wielorowkowy do alternatora,

> wspomagania. I tu pojawił się problem: pan w hurtowni

> stwierdził, że pasek do wspomagania i do alternatora figurują u

> niego jako dwa oddzielne... a mi wydaje się, że jest jeden

> długi, który leci przez alternator i pompę wspomagania. Nie

> bardzo mogę teraz iśc do samochodu żeby rozpoznać temat więc

> chcę się Was poradzić jak to z tym paskiem jest.

Tak to wygląda dla tego silnika patrz załącznik

279411863-00020199.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja zdecydowanie nie mam napinacza z drewna i mam 1530.

> PS. A według tabeli to powinieneś mieć 1460

Trochę się dziwiłem że podajecie 1470, bo właśnie znajdowałem w sklepach 1460 ale myślę że to jest mała różnica. Jutro spróbuję dojść jaki mam pasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się dziwiłem że podajecie 1470, bo właśnie znajdowałem w

> sklepach 1460 ale myślę że to jest mała różnica. Jutro spróbuję

> dojść jaki mam pasek

Sprawdź jeszcze raz stary pasek-mój był baaaaardzo stary i już poszarpany/popękany itp, a mimo wszystko napisy na pasku dało się odczytać-słąbo widoczne ale się dało. A zrobiłęm to gdzy w sklepie dali mi pasek 6PK1460 i przy wymianie okazało się że siedzi 6PK 1530-co odczytałem ze starego.

Pozdrawiam cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie ostatnio wymieniałem silnik X16SZ wspomaganie bez klimy długosc 1460 , gosc w sklepie powiedział ze sa dłuzsze ale to zalezy od alternatora ilu jest amperowy, najlepiej sprawdz na starym pasku jaka jest długosc powinno pisac ja tak własnie zrobiłem grinser006.gif

pozdro 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.