Skocz do zawartości

Trzy mrugniecia kierunkowskazu.


woju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zauwazylem ,ze w golfie V jest fajny system a mianowicie po delikatnym pociagnieciu dzwigni od kierunkow i puszczeniu kierunki mrugaja trzy razy.

Pytanie jest takie jak jest to rozwiazane i czy da rade dostosowac to np. do mojego doblo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Zauwazylem ,ze w golfie V jest fajny system a mianowicie po

> delikatnym pociagnieciu dzwigni od kierunkow i puszczeniu

> kierunki mrugaja trzy razy.

> Pytanie jest takie jak jest to rozwiazane i czy da rade dostosowac to

> np. do mojego doblo?

w fabii też jest taki cudowny system hehe.gif

a czy da rade, nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Zauwazylem ,ze w golfie V jest fajny system a mianowicie po

> delikatnym pociagnieciu dzwigni od kierunkow i puszczeniu

> kierunki mrugaja trzy razy.

> Pytanie jest takie jak jest to rozwiazane i czy da rade dostosowac to

> np. do mojego doblo?

fajne tylko troche denerwuje jak chce sie podziekowac kierunkami zamiast awaryjnymi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajne tylko troche denerwuje jak chce sie podziekowac kierunkami

> zamiast awaryjnymi..

Jesli zmieniasz prawy lewy prawy to tylko ostatni prawy mignie trzy razy. A to nie przeszkadza... przynajmniej mi.

OT zaraz przyjda kacikowe kodeksowe kanalie i uswiadomia nas ze nie mozna uzywac kierunkow w tym celu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli zmieniasz prawy lewy prawy to tylko ostatni prawy mignie trzy

> razy. A to nie przeszkadza... przynajmniej mi.

mi tez ale chcialo by sie tak ladnie...hehe.gif

> OT zaraz przyjda kacikowe kodeksowe kanalie i uswiadomia nas ze nie

> mozna uzywac kierunkow w tym celu

ja mam to w tym samym miejscu co i pewnie Ty masz..zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Zauwazylem ,ze w golfie V jest fajny system a mianowicie po

> delikatnym pociagnieciu dzwigni od kierunkow i puszczeniu

> kierunki mrugaja trzy razy.

> Pytanie jest takie jak jest to rozwiazane i czy da rade dostosowac to

> np. do mojego doblo?

w nowy Transicie też jest w Focusie tak samo nawet w starym było claps.gif za pomysł, bardzo fajna sprawa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat jeszcze do tego nie dorósł.

No niestety frown.gif Tak samo jak do czasowego wlacznika tylnej wycieraczki frown.gif pan w serwisie mi wciska jaki mam wspanialy komputer i ,ze jak wlaczone mam przednie wycieraczki i wbije wsteczny to tylna tez sie wlaczy i to takie super och i ach ale przerywacza nie ma passed_out.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety Tak samo jak do czasowego wlacznika tylnej wycieraczki

> pan w serwisie mi wciska jaki mam wspanialy komputer i ,ze jak

> wlaczone mam przednie wycieraczki i wbije wsteczny to tylna tez

> sie wlaczy i to takie super och i ach ale przerywacza nie ma

Mogliby troche w tym body kompie namieszać izmienic bo mnie irytuje ze czasówke nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mogliby troche w tym body kompie namieszać izmienic bo mnie irytuje

> ze czasówke nie mam

Ja jestem na etapie kombinacji jak i gdzie wsadzic tam przekaznik. Z panami z ASO nie rozmawiam bo oni na kazde pytanie odpowiadaja "Wie pan komputer to wie pan to nie da rady bo komputer"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jestem na etapie kombinacji jak i gdzie wsadzic tam przekaznik. Z

> panami z ASO nie rozmawiam bo oni na kazde pytanie odpowiadaja

> "Wie pan komputer to wie pan to nie da rady bo komputer"...

Troche postudiowałem opcje body i wydaje mi sie ze niestety nie da rady nic z tym zrobić, ale moge sie mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn to jest chyba programowalna funkcja bo ja mam to w kilku fabiach

> a w octavi nie...wiec pewnie kwestia wlaczenia kompem

> serwisowym.

To jest modul wprowadzony razem z Golfem V i nowym Paskiem i pewnie jest to kwestia rocznika. Modul to vw nawet na swojej stronie z akcesoriami reklamuje niestety jest bezcenny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co tam jest ? BO osobiscie to jedyna moja stycznosc z tym autem to

> zasadzenie sie do niego w salonie.

nie masz typowej wajchy, którą włączysz tylko taki dotykowy, znaczy wajcha sama fizycznie jest, tylko, że jak ją wciśniesz delikatniej to 3 razy mrugnie a jak mozno to cały czas będzie mrugać... najlepsze jest to, ze jeszcze ani razu nie chciało mi się na stałe włączyć... hehe.gif

a nie chce wajchy złamać... normalnie porażka sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety Tak samo jak do czasowego wlacznika tylnej wycieraczki

> pan w serwisie mi wciska jaki mam wspanialy komputer i ,ze jak

> wlaczone mam przednie wycieraczki i wbije wsteczny to tylna tez

> sie wlaczy i to takie super och i ach ale przerywacza nie ma

W Grande Punto jest cykl przerywany tylnej wycieraczki - dostosowany do szybkości działania przednich - mi to wystarcza. Co do kierunków: GP ma dwie pozycje - niestabilną i stabilną. Niestabilna - trzymasz - kierunek mruga, puszczasz - wyłącza się - wolę to niż 3 mrugnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz jak wsiadlem w fabie i niechcacy uruchomilem to ustrojstwo, to od razu chcialem wylaczyc, wiec zaczalem migac w druga strone, jeszcze ze 2 proby i zapalapalem ze samochod posiada ten wynalazek. Co musieli pomyslec jadacy za mna ? spineyes.gif Nie wiem, wole nie wiedziec. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwszy raz jak wsiadlem w fabie i niechcacy uruchomilem to

> ustrojstwo, to od razu chcialem wylaczyc, wiec zaczalem migac w

> druga strone, jeszcze ze 2 proby i zapalapalem ze samochod

> posiada ten wynalazek. Co musieli pomyslec jadacy za mna ? Nie

> wiem, wole nie wiedziec.

hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Grande Punto jest cykl przerywany tylnej wycieraczki - dostosowany

> do szybkości działania przednich - mi to wystarcza.

W doblo niestety na to nie wpadli...

Co do

> kierunków: GP ma dwie pozycje - niestabilną i stabilną.

> Niestabilna - trzymasz - kierunek mruga, puszczasz - wyłącza się

> - wolę to niż 3 mrugnięcia.

W doblo to samo i dlatego uwazam ,ze manetka jest dostosowana do zrobienia trzech mrugniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestabilna - trzymasz - kierunek mruga, puszczasz - wyłącza się

> - wolę to niż 3 mrugnięcia.

Też tak mam i tak lubię. Nie mogłem zdzierżyć tych trzech mignięć jak jechałem Leonem - ale to raczej kwestia przyzwyczajenia.

Za to Fiat wpadł na to, żeby światła mijania gasły jak wyłączysz zapłon :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też tak mam i tak lubię.

Ja srednio.

> Za to Fiat wpadł na to, żeby światła mijania gasły jak wyłączysz

> zapłon :

30 lat temu wink.gif renault tez ostatnio na to wpadlo.

Wpadl tez na genialny pomysl z krotkimi dzwigniami od kierunkow w UNo zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.