-
Liczba zawartości
1 153 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O krowka
- Urodziny 18.09.1978
Profile Information
-
Imię
Marek
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Toruń, Polska
-
Zainteresowania
Programowanie, giercowanie, motoryzacja (kolejność przypadkowa)
-
Samochód
FIAT 500X, FIAT Grande Punto
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
krowka's Achievements
kierowca (12/20)
245
Reputacja
-
Wzmacniany oznacza, że ma większą wydajność A, zamiast np. 120A ma 150A jak u mnie, do tego większy akumulator. Jedyne z czym trafiłeś, to że w opcji. Cóż, cykl "nie znam się, ale wypowiem się" ma się bardzo dobrze.
-
Nie musisz tłumaczyć się na forum dlaczego nie jeździsz super wypasem, trzymanym maksymalnie 2 lata od nowości
-
A to dlaczego nie działa według Ciebie?
-
Nokian WR D4 185/65 R15 i Dunlop Winter Sport 5 215/55 R17 98V (XL). Występuje jeszcze ten Dunlop w wersji bez XL, jest głośniejszy o 2dB, czyli znacząco, i ma gorsze parametry, według etykiety, na mokrym.
-
ECU żarowych dla PTC nie odłączy, za to Body postara się o wyłączenie/zredukowanie PTC (to miałem na myśli). Ale nurtuje mnie jedna sprawa. Świece żarowe grzeją po odpaleniu silnika? Jeździłem kilkoma gnojowozami i tam odpalałem silnik dopiero po wyłączeniu kontrolki świec żarowych. Po odpaleniu kontrolka nie była włączona.
-
@bochumilmasz możliwość zalogowania chwili uruchamiania/wyłączania grzałek PTC i świec? Może być tak, że napięcie faluje, bo po spadku odłącza prądożerne urządzenia, a po podniesieniu napięcia ponownie włącza. Tego typu chwilowy spadek występuje np. w GP 1.4 8V po włączeniu wiatraka chłodnicy, widać przez chwilę delikatne przygaszenie świateł mijania - tyle, że za chwilę ECU reaguje i podnosi obroty silnika, aby było ładowanie, napięcie oczywiście wraca do normy.
-
12,6V na jałowym oznacza, że nie ma ładowania Nie mylmy pojęć. Spoczynkowe to takie, gdy akumulator ma spokój przez kilka godzin i silnik jest wyłączony.
-
Minimum 12,6V. Żeby się zrozumieć. Napięcie spoczynkowe akumulatora, czyli po kilku godzinach postoju i chwilowym odczekaniu, żeby po otwarciu auta centralki się "wyciszyły", czy na jałowym?
-
Wiem więcej na temat elektryki/elektroniki niż sobie wyobrażasz Twoje zachowanie jest bardziej typowe od mojego
-
Dlaczego ani słowem nie wspominasz o "opłacie manipulacyjnej" i odsetkach ustawowych? Wprowadzasz ludzi w błąd, bo tak ściągnięty mandat jest nieco droższy, a napisałeś to w tonie "spoko, biorą tyle samo co na kwicie".
-
Mylisz pojęcia, mocą tego nazwać nie można, bo to natężenie prądu, ale za pomocą odpowiedniego wzoru i wartości V ową moc policzysz
-
Śmiechłem To czarne z awatara przejedzie jeszcze minimum 3x tyle, a 218tyś. już ma Cóż, niemieckie to to nie jest Weź jeszcze coś śmiesznego napisz, chociażby o alternatorze
-
Już ktoś odkręcił. Albo ktoś źle przykręcił, albo gwinty, gniazda felg, stożki/sfery śrub są zajechane od za mocnego dokręcania i nie trzymają. Miałem taki przypadek, wymieniłem śruby i od tamtej pory sam tylko i wyłącznie kluczem dynamo - problem zniknął.
-
Google Twoim przyjacielem - znajdziesz informację, jak jest. Dlaczego ten sam silnik? Zadaj to pytanie Oplowi, dlaczego zmienili logo na błyskawicę w Doblo
-
Dobre, w instrukcji o tym nawet jest