Skocz do zawartości

krowka

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krowka

  • Urodziny 18.09.1978

Profile Information

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń, Polska
  • Zainteresowania
    Programowanie, giercowanie, motoryzacja (kolejność przypadkowa)
  • Samochód
    FIAT 500X, FIAT Grande Punto

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

krowka's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

245

Reputacja

  1. krowka

    Kupilem se Audi....

    Wzmacniany oznacza, że ma większą wydajność A, zamiast np. 120A ma 150A jak u mnie, do tego większy akumulator. Jedyne z czym trafiłeś, to że w opcji. Cóż, cykl "nie znam się, ale wypowiem się" ma się bardzo dobrze.
  2. Nie musisz tłumaczyć się na forum dlaczego nie jeździsz super wypasem, trzymanym maksymalnie 2 lata od nowości
  3. A to dlaczego nie działa według Ciebie?
  4. Nokian WR D4 185/65 R15 i Dunlop Winter Sport 5 215/55 R17 98V (XL). Występuje jeszcze ten Dunlop w wersji bez XL, jest głośniejszy o 2dB, czyli znacząco, i ma gorsze parametry, według etykiety, na mokrym.
  5. ECU żarowych dla PTC nie odłączy, za to Body postara się o wyłączenie/zredukowanie PTC (to miałem na myśli). Ale nurtuje mnie jedna sprawa. Świece żarowe grzeją po odpaleniu silnika? Jeździłem kilkoma gnojowozami i tam odpalałem silnik dopiero po wyłączeniu kontrolki świec żarowych. Po odpaleniu kontrolka nie była włączona.
  6. @bochumilmasz możliwość zalogowania chwili uruchamiania/wyłączania grzałek PTC i świec? Może być tak, że napięcie faluje, bo po spadku odłącza prądożerne urządzenia, a po podniesieniu napięcia ponownie włącza. Tego typu chwilowy spadek występuje np. w GP 1.4 8V po włączeniu wiatraka chłodnicy, widać przez chwilę delikatne przygaszenie świateł mijania - tyle, że za chwilę ECU reaguje i podnosi obroty silnika, aby było ładowanie, napięcie oczywiście wraca do normy.
  7. 12,6V na jałowym oznacza, że nie ma ładowania Nie mylmy pojęć. Spoczynkowe to takie, gdy akumulator ma spokój przez kilka godzin i silnik jest wyłączony.
  8. Minimum 12,6V. Żeby się zrozumieć. Napięcie spoczynkowe akumulatora, czyli po kilku godzinach postoju i chwilowym odczekaniu, żeby po otwarciu auta centralki się "wyciszyły", czy na jałowym?
  9. Wiem więcej na temat elektryki/elektroniki niż sobie wyobrażasz Twoje zachowanie jest bardziej typowe od mojego
  10. Dlaczego ani słowem nie wspominasz o "opłacie manipulacyjnej" i odsetkach ustawowych? Wprowadzasz ludzi w błąd, bo tak ściągnięty mandat jest nieco droższy, a napisałeś to w tonie "spoko, biorą tyle samo co na kwicie".
  11. Mylisz pojęcia, mocą tego nazwać nie można, bo to natężenie prądu, ale za pomocą odpowiedniego wzoru i wartości V ową moc policzysz
  12. Śmiechłem To czarne z awatara przejedzie jeszcze minimum 3x tyle, a 218tyś. już ma Cóż, niemieckie to to nie jest Weź jeszcze coś śmiesznego napisz, chociażby o alternatorze
  13. Już ktoś odkręcił. Albo ktoś źle przykręcił, albo gwinty, gniazda felg, stożki/sfery śrub są zajechane od za mocnego dokręcania i nie trzymają. Miałem taki przypadek, wymieniłem śruby i od tamtej pory sam tylko i wyłącznie kluczem dynamo - problem zniknął.
  14. Google Twoim przyjacielem - znajdziesz informację, jak jest. Dlaczego ten sam silnik? Zadaj to pytanie Oplowi, dlaczego zmienili logo na błyskawicę w Doblo
  15. krowka

    Fiat 500L

    Dobre, w instrukcji o tym nawet jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.