Skocz do zawartości

Płyn chłodzący


szafacc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Puntomaniacką brać grinser006.gif

Mam takie pytanko, czy to normalne, że przez około 2000km ubyło mi płynu od stanu MAX do stanu MIN?

Czy mam się czymś martwić? hmm.gif

Dodam, że nie ma żadnych wycieków, jedyne co jest nie tak to na 100% mam zepsutą nagrzewnice no ale przecież ona teraz nie chodzi? Czy to możliwe, że przez nagrzewnice ucieka mi płyn? hmm.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Puntomaniacką brać

> Mam takie pytanko, czy to normalne, że przez około 2000km ubyło mi

> płynu od stanu MAX do stanu MIN?

nie jest to normalne

> Czy mam się czymś martwić?

> Dodam, że nie ma żadnych wycieków, jedyne co jest nie tak to na 100%

> mam zepsutą nagrzewnice no ale przecież ona teraz nie chodzi?

chodzi,chodzi biglaugh.gif

> Czy to możliwe, że przez nagrzewnice ucieka mi płyn?

tak - obieg przez nagrzewnicę jest zawsze...temperaturą powietrza sterują przepustnice,a nie zawor nagrzerwnicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jest to normalne

> chodzi,chodzi

> tak - obieg przez nagrzewnicę jest zawsze...temperaturą powietrza

> sterują przepustnice,a nie zawor nagrzerwnicy...

Czyli mam sie martwić? grinser006.gif

Czyli jednak spieprza przez nagrzewnicę?

Czy może uszczelka pod głowicą confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Puntomaniacką brać

> Mam takie pytanko, czy to normalne, że przez około 2000km ubyło mi

> płynu od stanu MAX do stanu MIN?

> Czy mam się czymś martwić?

> Dodam, że nie ma żadnych wycieków, jedyne co jest nie tak to na 100%

> mam zepsutą nagrzewnice no ale przecież ona teraz nie chodzi?

> Czy to możliwe, że przez nagrzewnice ucieka mi płyn?

> pzdr

Jeżeli wiesz, że masz nagrzewnicę nieszczelną to na 99% ucieka właśnie tamtędy (szyby nie parują?) - zobacz jeszcze, czy Ci oleju nie przybyło - bo to by była uszczelka pod głowicą (ale stawiam na nagrzewnicę). Powodzenia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli wiesz, że masz nagrzewnicę nieszczelną to na 99% ucieka

> właśnie tamtędy (szyby nie parują?) - zobacz jeszcze, czy Ci

> oleju nie przybyło - bo to by była uszczelka pod głowicą (ale

> stawiam na nagrzewnicę). Powodzenia

No oleju nie przybywa. A nagrzewnica napewno walnięta bo jak włacze ogrzewanie to szyby parują i strasznie płynem śmierdzi frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wymienie jakoś po wakacjach bo teraz i tak nie używam, a płynu to

> zawsze mogę troche dolać

Gorzej będzie jak zapowietrzysz układ i silnik przez całe lato będzie przegrzewany - ale Twój wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to teraz dałeś mi do myślenia będe musiał się chyba rozejrzeć za

> jakąś nową nagrzewnicą

kupić nagrzewnicę to nie problem - gorzej ją wymienić sick.gif

Trzeba rozebrać CAŁĄ deskę rozdzielcza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem wiem ale trzeba będzie się za to wziąść

ja juz dawno kupilem nagrzewnicę,ale jakos nie mam ochoty przed wyjazdem urlopowym rozdłubywać deski...w miejsce nagrzewnicy wsadzę wąż,i będzie git ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Puntomaniacką brać

> Mam takie pytanko, czy to normalne, że przez około 2000km ubyło mi

> płynu od stanu MAX do stanu MIN?

> Czy mam się czymś martwić?

> Dodam, że nie ma żadnych wycieków, jedyne co jest nie tak to na 100%

> mam zepsutą nagrzewnice no ale przecież ona teraz nie chodzi?

> Czy to możliwe, że przez nagrzewnice ucieka mi płyn?

> pzdr

Skoro wiesz na 100% że to nagrzewnica to ją omin(na czas lata)kup króciec-ryrkę plastikowa do łaczenia przewodów.zdejmij dwa przewody z krućcy wystajacych od nagrzewnicy i połącz je ze sobą(to proponowany przez kolege yabolla sposób)

W lato nie bedzie Ci potrzebna a nie przegrzejesz silnika 274936320-chlodzenie.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ale jeśli autko chodzi normalnie, to znaczy temp. w normie

> wszystko w układzie chodzi dobrze, to chyba nie ma się czym

> martwić?

jest się czym martwić - nagrzewnica moze nagle bardziej puścić...np.w trasie...na lato polecam bypassik biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej zrób coś z tą nagrzewnicą, bo może "strzelić" całkowice w

> najmniej spodziewanym i korzystnym momencie i wtedy dopiero

> będzie problem

Tego bym nie chciał dlatego zrobie "bypass" tak jak mówi yaboll zlosnik.gif a po wakacjach wezmę się za wymianę tej nieszczęsnej nagrzewnicy sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro wiesz na 100% że to nagrzewnica to ją omin(na czas lata)kup

> króciec-ryrkę plastikowa do łaczenia przewodów.zdejmij dwa

> przewody z krućcy wystajacych od nagrzewnicy i połącz je ze

> sobą(to proponowany przez kolege yabolla sposób)

> W lato nie bedzie Ci potrzebna a nie przegrzejesz silnika

Właśnie byłem zobaczyć w aucie jak to zrobić i wymyśliłem, że odłącze przewody przy samej nagrzewnicy, wstawie kawałek rurki, połącze i mam nadzieje, że będzie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie byłem zobaczyć w aucie jak to zrobić i wymyśliłem, że odłącze

> przewody przy samej nagrzewnicy, wstawie kawałek rurki, połącze

> i mam nadzieje, że będzie

dokladnie ok.gif - wąż fi 16 z kolankami ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie byłem zobaczyć w aucie jak to zrobić i wymyśliłem, że odłącze

> przewody przy samej nagrzewnicy, wstawie kawałek rurki, połącze

> i mam nadzieje, że będzie

Tak własnie jak tak zrobisz to bedzie dobrze...tylko nie zapomij przed zima bo znów napiszesz ze nie masz ogrzewania biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie a dużo go dać?

> Bo ja myślałem żeby wstawić taką rurkę długości około 20cm

mniej więcej tyle węża,zeby odpowiadało to rozstawowi króćców w nagrzewnicy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam to samo, tzn. cieknącą nagrzewnice. Ktos mi poradził wsypać do płynu jakiegoś środka uszczelniającego. Co wy na to?

I jeszcze jedno - jaką nagrz. kupić i ile trzeba szykować kasiory (mam P I 55SX)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety mam to samo, tzn. cieknącą nagrzewnice. Ktos mi poradził

> wsypać do płynu jakiegoś środka uszczelniającego. Co wy na to?

> I jeszcze jedno - jaką nagrz. kupić i ile trzeba szykować

kasiory

> (mam P I 55SX)

WITAM !

też wlałem płyn do uszcz.ale to nie rozwiązuje problemu nagrzewnice i tak bedziesz musiał wymienić (jej koszt to około 100 pln),a przy takich upałach jak teraz były auto sie bedzie grzało,no i jeszcze bedziesz póżniej musiał przepłukac ukł chłodzenia

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety mam to samo, tzn. cieknącą nagrzewnice. Ktos mi poradził

> wsypać do płynu jakiegoś środka uszczelniającego. Co wy na to?

> I jeszcze jedno - jaką nagrz. kupić i ile trzeba szykować kasiory

> (mam P I 55SX)

Nie zalecam tych środków uszczelniających, po 1 to zabezpieczenie doraźnie, po drugie może się skończyć chłodnica sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zalecam tych środków uszczelniających, po 1 to zabezpieczenie

> doraźnie, po drugie może się skończyć chłodnica

chlodnica to w tym przypadku najmniejszy problem grinser006.gif te gluty sie rozprowadza po calym ukladzie wlacznie z kanalikami w bloku sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.