Aragorn Napisano 17 Września 2007 Udostępnij Napisano 17 Września 2007 Bład 17795 i blad 17958. Pacjent - Ibiza '99 1,9 90 KM. Silnik w czasie jazdy traci kompletnie moc, ale wystarczy go zgasić i ponownie uruchomic i wszystko jest ok aż do następnego razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 17 Września 2007 Udostępnij Napisano 17 Września 2007 Na szybko z jakiegoś forum seatcupra.net: 17795 P1387 Internal Contr. Module altitude sensor error 17958 P1550 Charge Pressure Deviation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 18 Września 2007 Udostępnij Napisano 18 Września 2007 a jaki to kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 18 Września 2007 Udostępnij Napisano 18 Września 2007 > Na szybko z jakiegoś forum seatcupra.net: > 17795 P1387 Internal Contr. Module altitude sensor error > 17958 P1550 Charge Pressure Deviation a qncik falweja sie zaciął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 18 Września 2007 Udostępnij Napisano 18 Września 2007 > a qncik falweja sie zaciął? Tam nie wiedzą bo fałweje siem ni psujom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat Napisano 18 Września 2007 Udostępnij Napisano 18 Września 2007 > Na szybko z jakiegoś forum seatcupra.net: > 17795 P1387 Internal Contr. Module altitude sensor error > 17958 P1550 Charge Pressure Deviation Przeplywomierz do sprawdzenia... Mozna by tez sprawdzic zawor upustowy turbiny, czy sie nie przycina... No i ewentualnie czujnik cisnienia doladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itsjustme Napisano 18 Września 2007 Udostępnij Napisano 18 Września 2007 Pierwszy to czujnik ciśnienia atmosferycznego w sterowniku. Trzeba przynajmniej sprawdzić co się dzieje w puszce ecu. Tam gdzieś pewnie będzie wężyk do czujnika. Może być czymś zasyfiony. Drugi może być skutkiem pierwszego. Albo przycinają się kierownice spalin. Przepływomierz raczej nie ma nic do tego. Poza tym, błędami sie go nie diagnozuje. Chyba że kabelki ale to jest inny błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat Napisano 19 Września 2007 Udostępnij Napisano 19 Września 2007 > Pierwszy to czujnik ciśnienia atmosferycznego w sterowniku. Trzeba > przynajmniej sprawdzić co się dzieje w puszce ecu. Tam gdzieś > pewnie będzie wężyk do czujnika. Może być czymś zasyfiony. Jezeli jest wezyk z ECU, to OK... tam jest czujnik. Mialem jednak przypadek (Bora 2.0i 115KM), ze opis bledu wskazywal na czujnik wysokosci bezwzglednej w ECU a czujnik znajdowal sie w przyplywomierzu (blad w tlumaczeniu badz poprostu komus sie nie chcialo tego porzadnie zrobic i zrobil Ctrl+C Ctrl+V). Poniewaz czujnik wysokosci bezwglednej jest zwykle polaczony z czujnikiem cisnienia atmosferycznego, to zaczalbym od przeplywomierza, bo latwiej sie jest do niego dobrac... Poza tym jest to slaba strona TDI. Wiele razy widzialem tez rozne dziwne bledy dotyczace wlasnie cisnienia doladowania spowodowane przez przeplywomierz... Zaczalbym wiec o wyczyszczenia go - sa teraz specjalne preparaty do tego... Jezeli to nie pomoze, to dopiero zabralbym sie za rozbebeszanie ECU i trubiny. Chyba, ze Aragorn ma kogos kumatego z VASem, kto wsiadzie i podczas jazdy poszpera po kanalach i popatrzy na odczyty czujnikow... Wtedy bedzie mozna dokladniej zdiagnozowac. > Drugi > może być skutkiem pierwszego. Albo przycinają się kierownice > spalin. Przepływomierz raczej nie ma nic do tego. Poza tym, > błędami sie go nie diagnozuje. Chyba że kabelki ale to jest inny > błąd. Kabelki tez moga byc.... aczkolwiek wtedy bylby fatktycznie blad "zwarcie" lub "przerwa". Tak jak juz pisalem... widzialem wiele roznych bledow spowodowanych wadliwymi odczytami masy zassanego powietrza... Nie twierdze, ze to jest ewidentnie przeplywomierz... Od niego bym poprostu zaczal, bo jest stosunkowo latwy do wyjecia i oczyszczenia... Pozniej bawilbym sie w bardziej inwazyjne naprawy. Pozdrawiam JK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itsjustme Napisano 19 Września 2007 Udostępnij Napisano 19 Września 2007 > Jezeli jest wezyk z ECU, to OK... tam jest czujnik. Mialem jednak > przypadek (Bora 2.0i 115KM), ze opis bledu wskazywal na > czujnik wysokosci bezwzglednej w ECU a czujnik znajdowal sie w > przyplywomierzu (blad w tlumaczeniu badz poprostu komus sie > nie chcialo tego porzadnie zrobic i zrobil Ctrl+C Ctrl+V). > Poniewaz czujnik wysokosci bezwglednej jest zwykle polaczony > z czujnikiem cisnienia atmosferycznego, to zaczalbym od > przeplywomierza, bo latwiej sie jest do niego dobrac... Poza > tym jest to slaba strona TDI. Wiele razy widzialem tez rozne > dziwne bledy dotyczace wlasnie cisnienia doladowania > spowodowane przez przeplywomierz... Zaczalbym wiec o > wyczyszczenia go - sa teraz specjalne preparaty do tego... > Jezeli to nie pomoze, to dopiero zabralbym sie za rozbebeszanie > ECU i trubiny. Z tego co pamiętam czujnik ciśnienia jest w ECU a wężyk idzie z puszki filtra powietrza. Czasem leci tam jakiś syf (choćby olej z turbo jak się kończy) i właśnie wyskakuje błąd czujnika ciśnienia. Na ten problem przepływka raczej nie pomoże. > Chyba, ze Aragorn ma kogos kumatego z VASem, kto wsiadzie i > podczas jazdy poszpera po kanalach i popatrzy na odczyty > czujnikow... > Wtedy bedzie mozna dokladniej zdiagnozowac. I to by było jedyne dobre rozwiązanie, mb 010 na początek. Ten błąd czujnika mógł wyskoczyć dawno temu a teraz jest ok. > Kabelki tez moga byc.... aczkolwiek wtedy bylby fatktycznie blad > "zwarcie" lub "przerwa". Tak jak juz pisalem... widzialem wiele > roznych bledow spowodowanych wadliwymi odczytami masy > zassanego powietrza... Nie twierdze, ze to jest ewidentnie > przeplywomierz... Od niego bym poprostu > zaczal, bo jest stosunkowo latwy do wyjecia i oczyszczenia... > Pozniej bawilbym sie w bardziej inwazyjne naprawy. Gdyby nie ten pierwszy błąd to można sobie dać rękę uciąć że sprawa tyczy się kierownic spalin. To jest normalka w nowych tdi. Ale ten czujnik atmosferycznego daje do myślenia - jak on będzie przekłamywał to mogą być problemy z trzymaniem ciśnienia doładowania. Z lmm to jest tak że wcale nie łatwo go zdiagnozować. Sporo ludzi ma wymieniany lmm bo turbo słabo się rozkręca (kierownice/elektrozaworek) albo np. katalizator jest przytkany. Na 008 niby kiepsko, ale problem jest w innym miejscu. > Pozdrawiam > JK Pozdrawiam itsjustme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.